quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef Vortix het volgende:
Ja op zich wel prima. Op bezoek geweest bij familie. Mijn neef met zijn zoontje was er ook, was wel lachen. Lijkt sprekend op mij toen ik een jochie van drie was dus dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst
Nee, gewoon ff naar het supporters-home geweest, en daarvoor naar de PSV fan-shop geweest een leuk shirt gekocht. TV staat nu wel aan. Regenen dat het hier nu doet lolquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:50 schreef Braamyo het volgende:
welkom terug
ga/heb je vandaag de westrijd gezien?
in middelburg heeft het echt zo 5 minuutjes geregend maar das nu al weer opgedroogd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff naar het supporters-home geweest, en daarvoor naar de PSV fan-shop geweest een leuk shirt gekocht. TV staat nu wel aan. Regenen dat het hier nu doet lol
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vertrek de 31ste deze maand, helaas
Inderdaad, ik ken kortere vakantiesquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..
5 weken iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach, je moet eens weer naar huis keren toch? En je bent best lang gebleven..
Dat snap ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 weken idd
Maar nogmaals, die vliegen voorbij. Echt jammer, zou willen dat ik de tijd terug kon zetten.
Hehe, mijn vakantie duurde 4 weken, en ik snap helemaal wat je bedoelt !quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
5 weken idd
Maar nogmaals, die vliegen voorbij. Echt jammer, zou willen dat ik de tijd terug kon zetten.
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendagquote:
Dealquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendag
En ik verwacht wel dat jullie ons detachement gaan aanmoedigen
Dan drinken we daarna op het Malieveld een biertje!!
compleet afhankelijk of deze *would be* vetraan dan ook mee moet lopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In juni 2011 ben ik btw weer in NL, dan ga ik voor de eerste keer meelopen met de veteranendag
Kom ik wel foto's schietenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, nu pas wakker?? Stond reeds om 8 uur weer naast mijn nest. Klote internet hier vannacht.quote:
Nee, ik was al om half 9 wakker.. hondje gedaan wat gegeten en hardgelopen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, nu pas wakker?? Stond reeds om 8 uur weer naast mijn nest. Klote internet hier vannacht.
jajaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik was al om half 9 wakker.. hondje gedaan wat gegeten en hardgelopen...
Schijn bedriegd
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jaja![]()
hmmmm ik kijk nu naar buiten en het ziet er weer lekker uit voor een dag heerlijk niks doen
Nou, ik ging weg toen was het droog, ik was potver nog geen 5 minuten onderweg en toen ging het regenen! En ik.. "ik ga terug... ik ga terug..."quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef EllaN het volgende:
Ik wil nog gaan hardlopen vandaag.. Een beetje miezer is wel lekker, maar als het zo blijft gieten blijf ik binnen haha.
* Pakt agenda en maakt notitiequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |