Dan moest je vrijdag maar eens gaan kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Geen idee hoe je er uit ziet.
Helegaar niet spontaan. Resultaten bevonden n.a.v. eerdere posts. Maar rectificaties kunnen die bevindingen natuurlijk beinvloeden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
weinig niks anders
nu niet spontaan dingen gaan aanemen
Jij bent diegene met het Fok! shirt aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan moest je vrijdag maar eens gaan kijken
Ik ben markant !
Ik ben die dude die militair is... ook goed?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent diegene met het Fok! shirt aan?![]()
Een tijgerslipquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
de grote Take Me Out-voorspellingslijst:
Wat heeft hij/zij aan?
Een masturbeertje.quote:wat zien we in het eerste filmpje?
Een impotentjequote:wat zien we in het tweede filmpje?
Het Fok! shirtquote:wat is de grootste afhaker?
Ook het Blinden Instituut stuurde een afgevaardigde.quote:waarom is er toch een blijven staan?
quote:Mijn lijstje komt eraan!
euhm..... nee. Maar wel herkenbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben die dude die militair is... ook goed?
"Hoi ik ben Braamyo, ik ben 23 jaar en ik kom uit Eindhovuh"quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben die dude die militair is... ook goed?
En ik doe Donald Duck na: Kwak, kwak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Braamyo, ik ben 23 jaar en ik kom uit Eindhovuh"
Zoiets?
!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rave_NL het volgende:
wat zien we in het tweede filmpje?
Dat hij in het weekend alleen maar op de bank ligt in z'n joggingbroek.
quote:wat is de grootste afhaker?
Dat hij bij de PAINF zit ipv een mannelijk onderdeel!
En jij ging accoord?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Braamyo het volgende:
Wat heeft hij aan?
Iets wat ik van een homo stylist aan moest![]()
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg wasquote:
Kon je daarna nog wel zitten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg was
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg was
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk van cobra verwacht
De mond geeft aan waar het hoofd van vol zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Andyy is blijkbaar van dat genre. Ik niet.
Ben ik even blij dat ik met mijn vingers typ.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De mond geeft aan waar het hoofd van vol zit
nah mocht niet, sowieso weinig behoefte aan gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef Deathwings het volgende:
Beelden op het werk laten maken Braamyo?
haha, zegt ons spartelende visstickje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rave_NL het volgende:
wat is de grootste afhaker?
Dat hij bij de PAINF zit ipv een mannelijk onderdeel!
Kun je lang wachten...quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Maitje het volgende:
waarom is er toch een blijven staan?
Ze hield van sm...
ow wacht !!!quote:
En ik dacht dat ik niet helder wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow wacht !!!
nu snappik het pas
Sm... ik dacht dat de puntjes stonden voor vervolg letters.... zoals smeerkaas, of iets dergelijks
pfff kwam ff niet door
Te makkelijk excuusquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik blame de alcohol van gistr avond !
My legacy shall be my doomquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Drink is the curse of the land. It makes you fight with your neighbor. It makes you shoot at your landlord and it makes you miss him.
-Iers gezegde
homerus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Durf dan iig homerus te quoten, naab!
Iets met Grieks en Odyssee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |