Functieopleidingquote:
Fennek rijbewijzen zijn bij ons de grootste ramp. de rijopleiding van mijn nieuwe chauffeur is al 3 keer uitgesteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:03 schreef Bouke-p het volgende:
Bij ons zijn er manschappen die 9 maanden gewacht hebben op hun FO. 4tonner rijopleiding is nog erger, er zijn mensen die 3 jaar een chauf functie gehad hebben en nooit een rijopleiding gekregen hebben....
Gisteren te horen gekregen dat we er niet op moeten rekenen voor volgend jaar zomer weer nieuwe kisten van het kpu te krijgen. En ik heb nog maar 1 paar dat heel is, en die gaan t ook geen maanden meer uithouden.
Wat goed!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben je aflossing. Dus als er geen bijzonderheden zijn; Weltrusten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef hcwp het volgende:
Wij hadden op onze kamer een gast die op een gegeven moment midden in de nacht keihard begon te praten, en anders wel aan het snurken was
Hoe is die door de keuring heen gekomen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef JAY-T het volgende:
Hehe, bij mij in de groep (net AMO afgerond, nu bezig met VTO) zit een gast die bang is dat hij dood gaat als hij gaat slapen..
Hij ligt gelukkig niet bij mij op de kamer, maar je hoort 's ochtends wel de verhalen natuurlijk :p Dat hij midden in de nacht uit zijn bed springt, schreeuwt "ik ga dood, ik ga dood" en de wc's in rent
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je verder wil binnen dit bedrijf zou ik er maar aan wennen, hou ouder men wordt hoe erger het gesnurk wordt. Ik lig regelmatig met de staf op een kamer en dan snurken we met ons allen de pannen van het dak. De klachten komen dan ook vaak van zoveel kamers verder, terwijl wij allemaal nergens last van hebben.
Dat heet liegen, gebeurt best wel vaak hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoe is die door de keuring heen gekomen?
Watch and learnquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
Op rtl5 is er dan toch altijd een film?
Take me out?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:36 schreef Cobra4 het volgende:
The Transporter komt dan op tv volgens de gidsen. Bedoel je niet rtl4?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef Maitje het volgende:
Goedenmorgen!
Zo brak als een tiet![]()
[..]
Take me out?
Ik vind het meer lef hebben...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef Rave_NL het volgende:
Dr zit toch altijd een travestiet tussen die meiden?
Wil je ons wat vertellen jongen?
Stiekum je post veranderen!quote:
Pics!quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen.
n0pe, 20.00quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stiekum je post veranderen!Eerst stond er 20.30.
![]()
En dat durf je dus niet.quote:
Ik zal het komende nacht even uitzoeken in de cache op mijn werk. Want ik weet wel zeker dat er 20.30 stond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
n0pe, 20.00
en anders check je de gids toch ff hoe laat take me out vrijdag komt
Gaat niet om durvenquote:
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gaat niet om durven![]()
Ik zet gewoon niet mijn (brakke) hoofd op internet, vooral niet hier
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen.Maar, PM mag ook.
Neej sorry kerel... echt nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het komende nacht even uitzoeken in de cache op mijn werk. Want ik weet wel zeker dat er 20.30 stond.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gaat niet om durven![]()
Ik zet gewoon niet mijn (brakke) hoofd op internet, vooral niet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Braamyo op 22-08-2010 13:17:05 ]
Ok, ik wacht op je PM.quote:
Daar ga ik de komende nacht dan wel achterkomen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EllaN het volgende:
Hahaha vet! Zit je in Take me out Braamyo? Als kandidaat zeker wel he.. Als je in het publiek zit, vind ik het niet zo leuk.
En sta je achter een tafel dan ben je dus een vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EllaN het volgende:
Hahaha vet! Zit je in Take me out Braamyo? Als kandidaat zeker wel he.. Als je in het publiek zit, vind ik het niet zo leuk.
Goed om te wetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En sta je achter een tafel dan ben je dus een vrouw.
Dus je bent een vrouw!?quote:
Weinig keuze. Of hij is een man en heeft dus foute filmpjes gemaakt. Of dit is niet het geval en Braamyo is dus een vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Whaha, zeg alsblieft niet dat je dan ook van die vreselijke foute filmpjes hebt gemaakt..
Er zijn genoeg Fok!kers die bij de aanmelding niet hebben opgelet en het verkeerde geslacht hebben ingevuld.quote:
Je weet dat die chicks daar alleen maar voor Eddy met zijn gladde schedel zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]RAWR
Het is epichse ! echt ongelovelijk awesome
Hopelijk kunnen jullie mijn trillende benen niet zien als ik op die middenstip stan
eentje blijkbaar nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Vortix het volgende:
[..]
Je weet dat die chicks daar alleen maar voor Eddy met zijn gladde schedel zijn
Je hebt geen pepermuntje tussen je knieen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]RAWR
Het is epichse ! echt ongelovelijk awesome
Hopelijk kunnen jullie mijn trillende benen niet zien als ik op die middenstip stan
Fout genoeg dat er iig 1 dame is blijven staanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Whaha, zeg alsblieft niet dat je dan ook van die vreselijke foute filmpjes hebt gemaakt..
Die had ik zeker laten vallen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen pepermuntje tussen je knieen?
Fucken? Naar aanleiding van jouw recente posts kan ik niks anders conlcuderen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben een man maak je geen zorgen, cobra zit een beetje te fucken
Dus toch een vrouw.quote:
Jij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Fout genoeg dat er iig 1 dame is blijven staan
weinig andersquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fucken? Naar aanleiding van jouw recente posts kan ik niks anders conlcuderen.
Dat weet ik niet. Geen idee hoe je er uit ziet.quote:
Dan moest je vrijdag maar eens gaan kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Geen idee hoe je er uit ziet.
Helegaar niet spontaan. Resultaten bevonden n.a.v. eerdere posts. Maar rectificaties kunnen die bevindingen natuurlijk beinvloeden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
weinig niks anders
nu niet spontaan dingen gaan aanemen
Jij bent diegene met het Fok! shirt aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan moest je vrijdag maar eens gaan kijken
Ik ben markant !
Ik ben die dude die militair is... ook goed?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent diegene met het Fok! shirt aan?![]()
Een tijgerslipquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
de grote Take Me Out-voorspellingslijst:
Wat heeft hij/zij aan?
Een masturbeertje.quote:wat zien we in het eerste filmpje?
Een impotentjequote:wat zien we in het tweede filmpje?
Het Fok! shirtquote:wat is de grootste afhaker?
Ook het Blinden Instituut stuurde een afgevaardigde.quote:waarom is er toch een blijven staan?
quote:Mijn lijstje komt eraan!
euhm..... nee. Maar wel herkenbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben die dude die militair is... ook goed?
"Hoi ik ben Braamyo, ik ben 23 jaar en ik kom uit Eindhovuh"quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben die dude die militair is... ook goed?
En ik doe Donald Duck na: Kwak, kwak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Braamyo, ik ben 23 jaar en ik kom uit Eindhovuh"
Zoiets?
!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rave_NL het volgende:
wat zien we in het tweede filmpje?
Dat hij in het weekend alleen maar op de bank ligt in z'n joggingbroek.
quote:wat is de grootste afhaker?
Dat hij bij de PAINF zit ipv een mannelijk onderdeel!
En jij ging accoord?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Braamyo het volgende:
Wat heeft hij aan?
Iets wat ik van een homo stylist aan moest![]()
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg wasquote:
Kon je daarna nog wel zitten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg was
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na 6 of 7 verschillende en afschuwelijke dingen te hebben gedragen ging ik akoord met hetgeen nog het minst erg was
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk van cobra verwacht
De mond geeft aan waar het hoofd van vol zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Andyy is blijkbaar van dat genre. Ik niet.
Ben ik even blij dat ik met mijn vingers typ.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De mond geeft aan waar het hoofd van vol zit
nah mocht niet, sowieso weinig behoefte aan gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef Deathwings het volgende:
Beelden op het werk laten maken Braamyo?
haha, zegt ons spartelende visstickje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Rave_NL het volgende:
wat is de grootste afhaker?
Dat hij bij de PAINF zit ipv een mannelijk onderdeel!
Kun je lang wachten...quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:24 schreef Maitje het volgende:
waarom is er toch een blijven staan?
Ze hield van sm...
ow wacht !!!quote:
En ik dacht dat ik niet helder wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow wacht !!!
nu snappik het pas
Sm... ik dacht dat de puntjes stonden voor vervolg letters.... zoals smeerkaas, of iets dergelijks
pfff kwam ff niet door
Te makkelijk excuusquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik blame de alcohol van gistr avond !
My legacy shall be my doomquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Drink is the curse of the land. It makes you fight with your neighbor. It makes you shoot at your landlord and it makes you miss him.
-Iers gezegde
homerus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Durf dan iig homerus te quoten, naab!
Iets met Grieks en Odyssee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |