Functieopleidingquote:
Fennek rijbewijzen zijn bij ons de grootste ramp. de rijopleiding van mijn nieuwe chauffeur is al 3 keer uitgesteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:03 schreef Bouke-p het volgende:
Bij ons zijn er manschappen die 9 maanden gewacht hebben op hun FO. 4tonner rijopleiding is nog erger, er zijn mensen die 3 jaar een chauf functie gehad hebben en nooit een rijopleiding gekregen hebben....
Gisteren te horen gekregen dat we er niet op moeten rekenen voor volgend jaar zomer weer nieuwe kisten van het kpu te krijgen. En ik heb nog maar 1 paar dat heel is, en die gaan t ook geen maanden meer uithouden.
Wat goed!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben je aflossing. Dus als er geen bijzonderheden zijn; Weltrusten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef hcwp het volgende:
Wij hadden op onze kamer een gast die op een gegeven moment midden in de nacht keihard begon te praten, en anders wel aan het snurken was
Hoe is die door de keuring heen gekomen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef JAY-T het volgende:
Hehe, bij mij in de groep (net AMO afgerond, nu bezig met VTO) zit een gast die bang is dat hij dood gaat als hij gaat slapen..
Hij ligt gelukkig niet bij mij op de kamer, maar je hoort 's ochtends wel de verhalen natuurlijk :p Dat hij midden in de nacht uit zijn bed springt, schreeuwt "ik ga dood, ik ga dood" en de wc's in rent
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je verder wil binnen dit bedrijf zou ik er maar aan wennen, hou ouder men wordt hoe erger het gesnurk wordt. Ik lig regelmatig met de staf op een kamer en dan snurken we met ons allen de pannen van het dak. De klachten komen dan ook vaak van zoveel kamers verder, terwijl wij allemaal nergens last van hebben.
Dat heet liegen, gebeurt best wel vaak hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoe is die door de keuring heen gekomen?
Watch and learnquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
Op rtl5 is er dan toch altijd een film?
Take me out?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:36 schreef Cobra4 het volgende:
The Transporter komt dan op tv volgens de gidsen. Bedoel je niet rtl4?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef Maitje het volgende:
Goedenmorgen!
Zo brak als een tiet![]()
[..]
Take me out?
Ik vind het meer lef hebben...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef Rave_NL het volgende:
Dr zit toch altijd een travestiet tussen die meiden?
Wil je ons wat vertellen jongen?
Stiekum je post veranderen!quote:
Pics!quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen.
n0pe, 20.00quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stiekum je post veranderen!Eerst stond er 20.30.
![]()
En dat durf je dus niet.quote:
Ik zal het komende nacht even uitzoeken in de cache op mijn werk. Want ik weet wel zeker dat er 20.30 stond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
n0pe, 20.00
en anders check je de gids toch ff hoe laat take me out vrijdag komt
Gaat niet om durvenquote:
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gaat niet om durven![]()
Ik zet gewoon niet mijn (brakke) hoofd op internet, vooral niet hier
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen.Maar, PM mag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |