Neej sorry kerel... echt nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het komende nacht even uitzoeken in de cache op mijn werk. Want ik weet wel zeker dat er 20.30 stond.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gaat niet om durven![]()
Ik zet gewoon niet mijn (brakke) hoofd op internet, vooral niet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Braamyo op 22-08-2010 13:17:05 ]
Ok, ik wacht op je PM.quote:
Daar ga ik de komende nacht dan wel achterkomen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EllaN het volgende:
Hahaha vet! Zit je in Take me out Braamyo? Als kandidaat zeker wel he.. Als je in het publiek zit, vind ik het niet zo leuk.
En sta je achter een tafel dan ben je dus een vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EllaN het volgende:
Hahaha vet! Zit je in Take me out Braamyo? Als kandidaat zeker wel he.. Als je in het publiek zit, vind ik het niet zo leuk.
Goed om te wetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En sta je achter een tafel dan ben je dus een vrouw.
Dus je bent een vrouw!?quote:
Weinig keuze. Of hij is een man en heeft dus foute filmpjes gemaakt. Of dit is niet het geval en Braamyo is dus een vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Whaha, zeg alsblieft niet dat je dan ook van die vreselijke foute filmpjes hebt gemaakt..
Er zijn genoeg Fok!kers die bij de aanmelding niet hebben opgelet en het verkeerde geslacht hebben ingevuld.quote:
Je weet dat die chicks daar alleen maar voor Eddy met zijn gladde schedel zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]RAWR
Het is epichse ! echt ongelovelijk awesome
Hopelijk kunnen jullie mijn trillende benen niet zien als ik op die middenstip stan
eentje blijkbaar nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Vortix het volgende:
[..]
Je weet dat die chicks daar alleen maar voor Eddy met zijn gladde schedel zijn
Je hebt geen pepermuntje tussen je knieen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]RAWR
Het is epichse ! echt ongelovelijk awesome
Hopelijk kunnen jullie mijn trillende benen niet zien als ik op die middenstip stan
Fout genoeg dat er iig 1 dame is blijven staanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Whaha, zeg alsblieft niet dat je dan ook van die vreselijke foute filmpjes hebt gemaakt..
Die had ik zeker laten vallen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen pepermuntje tussen je knieen?
Fucken? Naar aanleiding van jouw recente posts kan ik niks anders conlcuderen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben een man maak je geen zorgen, cobra zit een beetje te fucken
Dus toch een vrouw.quote:
Jij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Fout genoeg dat er iig 1 dame is blijven staan
weinig andersquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fucken? Naar aanleiding van jouw recente posts kan ik niks anders conlcuderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |