Ook bij de baas?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef SpauldingPF het volgende:
Veel te duur en smerig, eet bijna alleen nog maar op de kamer.
Bij de luchtmacht, in woendsrecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik overleef op tosti's, maaltijdsalades en pingmaaltijden en als ik van de ene naar de andere kazerne moet voor ook maar 1 weekje gaat er een complete witgoedwinkel mee die kant op..
Maar waar zit jij bij?
Opleiding? Hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om op de kamer te eten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Bij de luchtmacht, in woendsrecht.
Opleiding tot Sgt.
En jij dan ?
De "strenge" tijd is voorbij, dit is de Basis vakopleiding, dus komt geen kader meer aan te pas, ben nu korporaal namelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:46 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Opleiding? Hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om op de kamer te eten?
Ahh ok check. Ik weet niet hoe het op de KMS is gesteld in de ini 2 betreft eigen eten, iemand?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
De "strenge" tijd is voorbij, dit is de Basis vakopleiding, dus komt geen kader meer aan te pas, ben nu korporaal namelijk
INI-2 bestaat niet meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ahh ok check. Ik weet niet hoe het op de KMS is gesteld in de ini 2 betreft eigen eten, iemand?
Een mooi overzichtje voor je van bijna iedereen hier..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Opleiding tot Sgt.
En jij dan ?
Gevechtstijgerts!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef EllaN het volgende:
Mijne heeft gisteren 2 vogeltjes dood gemaakt en mee naar binnen genomen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Terug van de Sail-In.
En zo rood als een kreeft. Tijdens een dag op het dek kan het hard gaan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef EllaN het volgende:
Mijne heeft gisteren 2 vogeltjes dood gemaakt en mee naar binnen genomen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer krabs![]()
Was het wel leuk?
ben net 3 weken in woensdrecht geweest vorige maand... paresto daar is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Opleiding tot Sgt.
En jij dan ?
Mooi zo!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]. De keuze om mee te varen op het voormalig Marine loodsschip Castor is de juiste geweest. Top dag gehad.
Bij de Marine is het eten opzich wel goed, bij de luchtmacht iets minder, en landmacht is echt om te huilenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ben net 3 weken in woensdrecht geweest vorige maand... paresto daar is zo slecht nog nietje zou oirschot eens moeten proberen
Echt wel! We hebben geen druppel regen gehad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Trouwens, jullie hebe rete geluk gehad met het weer zeg!
Landmacht en Luchtmacht wordt gewoon allebei door Paresto geregeldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Bij de Marine is het eten opzich wel goed, bij de luchtmacht iets minder, en landmacht is echt om te huilen
Ik vond alleen de landmacht paresto van het harskamp wel okay...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Bij de Marine is het eten opzich wel goed, bij de luchtmacht iets minder, en landmacht is echt om te huilen
quote:
Paresto geeft elke kazerne evenweinig liefde, dus als er voor 250 man bijna geen liefde meer is, is er bij 2500 man helemaal niets meer te verwachten...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Braamyo het volgende:
Want wat mij bij paresto's opvalt is dat hoe groter de kazerne hoe slechter het voedsel...
Veel te veel luxequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Deathwings het volgende:
Op de KMS mag je vanaf dag 1 op de kamer eten als je wilt, koelkast kan je ook vanaf dag 1 gebruiken.
Magnetron mag/mocht niet, maar waterkoker en tostiijzer wel al hebben we daar nooit toestemming voor gevraagd. zelfde geld voor de tv, printer voor de laptops en een PS2.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Deathwings het volgende:
Op de KMS mag je vanaf dag 1 op de kamer eten als je wilt, koelkast kan je ook vanaf dag 1 gebruiken.
Magnetron mag/mocht niet, maar waterkoker en tostiijzer wel al hebben we daar nooit toestemming voor gevraagd. zelfde geld voor de tv, printer voor de laptops en een PS2.
Met hoeveel man liggen jullie tegenwoordig op een kamer daar in Weert?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Deathwings het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met hoeveel man liggen jullie tegenwoordig op een kamer daar in Weert?
quote:
Ik heb het gezien.quote:
Dus? Als je dingen uitkraamd die niet mogen, dan is het niet anders.. hoe lullig ook.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
*zet z'n Jambersstem op:
Overdag is hij een heel normaal lid van de blauwe maffia die het liefst elke dag in de bosjes ligt te laseren of onaangekondigde alcoholcontroles houdt..
Maar snachts kruipt hij achter zijn beeldscherm en transformeert hij in Esses, de moderator op een undergrounde afsplitsing van het beroemde en beruchte Fok!forum...__!!
Lol, dat was erg amusant om te lezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
8 man per kamer voor oo?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Deathwings het volgende:
8 man per kamer in Weert, maar afvallers zijn er zat. dus er is altijd wel wat meer ruimte dan dat per kamer.
Niet naar uw wensen, prinses?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niet naar uw wensen, prinses?
Op het moment dat je begint ben je bij lange na geen ooff, vergeet dat niet..
Ook al was het niet gescheiden.. ik vermaakt me wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Vronsky het volgende:
Je ligt gewoon met 8 man op een kamer, mannen en vrouwen zijn gescheiden als het goed is.
Soms mag je ook buiten slapen
Ben eigenlijk wel benieuwd waar je dit vandaan hebt?
Dat zijn er gelukkig al twee minder dan in mijn tijd daar... Ik vroeg het me nl af ivm de koelkast etc die daar zou staan, dat zou bij mij niet gepast hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Deathwings het volgende:
8 man per kamer in Weert, maar afvallers zijn er zat. dus er is altijd wel wat meer ruimte dan dat per kamer.
I know...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je bent geen OO op de kmsmaar gewoon een cursist.
Ik denk dat ze bedoelde 8 man op de OO opleidingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je bent geen OO op de kmsmaar gewoon een cursist.
Neej, dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:51 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde 8 man op de OO opleiding
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Neej, dat bedoelde ik ook niet![]()
Ik leg het nog 1x uit:
Ik dacht dat je met max 4 personen op 1 kamer zat in de opleiding tot onderofficier (gelezen op de site landmacht).
Echter, lees ik hier net dat het er 8 zijn op 1 kamer....
Maakt niets uit... alleen ben gewoon verkeerd geinformeerd.
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:57 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikJe reageerde op het bericht dat je met 8 man op een kamer ligt als OO. Vervolgens begint iedereen te roepen dat je nog geen OO bent op de KMS, maar je bedoelde denk ik dat je verbaasd was dat je met 8 man op een kamer lag op de KMS (ipv met 4 man)
Nou, het maakt mij niet uit. Ik slaap toch welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Remco026 het volgende:
Volgens mij verschilt het trouwens per gebouw met hoeveel man je op een kamer slaapt.
En nu... verveel ik me
Dat mag. Ik ben je aflossing. Dus als er geen bijzonderheden zijn; Weltrusten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:57 schreef Maitje het volgende:
Ik ga naar bed, morgen half 7 eruit... Truste!!
Ik had een vent op mijn kamer in de AMO en die snurkte zo hard dat hij 3 kamers verderop nog te horen was. Gelukkig stopte hij na 2 dagen met de opleidingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef hcwp het volgende:
Wij hadden op onze kamer een gast die op een gegeven moment midden in de nacht keihard begon te praten, en anders wel aan het snurken was
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:35 schreef Remco026 het volgende:
btw knap dat je na een AMO een VTO kan doen
Een VTO is voor officieren en onderofficieren, wij als manschappen doen een FO en dat is niet meer dan wat losse cursusjesquote:
Ahh ok check daar zat de miscommunicatie want bij de Klu heet de AMO volgens mij ook andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef JAY-T het volgende:
Tis een prima gozer verder, niks mis mee. Zo iets kan je makkelijk verzwijgen natuurlijk.. We hebben hem overigens wel al een aantal keer aangeraden om zijn huisarts op te zoeken![]()
Ik ben trouwens geen beroeps, maar reservist bij de KLuDaar doe je na de AMO direct een VTO..
Ik heb als beroeps na mijn IMO ook gewoon mijn VTO gedaan. (toen als Kpl)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een VTO is voor officieren en onderofficieren, wij als manschappen doen een FO en dat is niet meer dan wat losse cursusjes
Of dat nog zo is weet ik eerlijk gezegd niet. Maar ik heb toen de IMO gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ahh ok check daar zat de miscommunicatie want bij de Klu heet de AMO volgens mij ook anders
Als je verder wil binnen dit bedrijf zou ik er maar aan wennen, hou ouder men wordt hoe erger het gesnurk wordt. Ik lig regelmatig met de staf op een kamer en dan snurken we met ons allen de pannen van het dak. De klachten komen dan ook vaak van zoveel kamers verder, terwijl wij allemaal nergens last van hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik had een vent op mijn kamer in de AMO en die snurkte zo hard dat hij 3 kamers verderop nog te horen was. Gelukkig stopte hij na 2 dagen met de opleiding![]()
Nu heb ik een hekel aan met z'n allen in een boogtent slapen op oefening. Er zit er altijd wel een tussen die snurkt en ik heb moeite met in slaap vallen. Als hij begint als ik al slaap heb ik er geen problemen mee, want dan hoor ik het niet, maar snurkt er iemand als ik nog niet slaap, dan slaap ik die nacht heel slecht. Op een gegeven moment is ook je munitie (kisten en andere dingen die hard aankomen) op om hem mee wakker te maken
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben bekaf zeg.
Maar toch allemaal gegroet.
harskamp is sowieso 8 of mischien 10 man op een kamer, bergen 4-8. Ik weet legerings gebouwen in oirschot waar je 5 man per kamer doet. Maar als onderofficier zal je wss nooit meer dan 2-4 krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
, daar ben ik eigenlijks ook wel benieuwd naar!
Edit: Ik heb ergens "ooit" is gelezen dat je met 2 tot max 4 op een slaapkamer zou slapen...
FO?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een VTO is voor officieren en onderofficieren, wij als manschappen doen een FO en dat is niet meer dan wat losse cursusjes
En als officier dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
harskamp is sowieso 8 of mischien 10 man op een kamer, bergen 4-8. Ik weet legerings gebouwen in oirschot waar je 5 man per kamer doet. Maar als onderofficier zal je wss nooit meer dan 2-4 krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |