Dus? Als je dingen uitkraamd die niet mogen, dan is het niet anders.. hoe lullig ook.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
*zet z'n Jambersstem op:
Overdag is hij een heel normaal lid van de blauwe maffia die het liefst elke dag in de bosjes ligt te laseren of onaangekondigde alcoholcontroles houdt..
Maar snachts kruipt hij achter zijn beeldscherm en transformeert hij in Esses, de moderator op een undergrounde afsplitsing van het beroemde en beruchte Fok!forum...__!!
Lol, dat was erg amusant om te lezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
8 man per kamer voor oo?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Deathwings het volgende:
8 man per kamer in Weert, maar afvallers zijn er zat. dus er is altijd wel wat meer ruimte dan dat per kamer.
Niet naar uw wensen, prinses?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niet naar uw wensen, prinses?
Op het moment dat je begint ben je bij lange na geen ooff, vergeet dat niet..
Ook al was het niet gescheiden.. ik vermaakt me wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Vronsky het volgende:
Je ligt gewoon met 8 man op een kamer, mannen en vrouwen zijn gescheiden als het goed is.
Soms mag je ook buiten slapen
Ben eigenlijk wel benieuwd waar je dit vandaan hebt?
Dat zijn er gelukkig al twee minder dan in mijn tijd daar... Ik vroeg het me nl af ivm de koelkast etc die daar zou staan, dat zou bij mij niet gepast hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Deathwings het volgende:
8 man per kamer in Weert, maar afvallers zijn er zat. dus er is altijd wel wat meer ruimte dan dat per kamer.
I know...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je bent geen OO op de kmsmaar gewoon een cursist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |