Eindelijk!quote:
Had er net een geopend, maar niemand ziet hem nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja wat is dat nou, ik wilde net een pareltje openen
quote:
Dit dus. Hun eigen schuld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, met al die kensertopics. Slot zal wel weer weggaan wanneer die figuren een verbanning hebben.
Ik hoop een ban voor iedere topic starterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, met al die kensertopics. Slot zal wel weer weggaan wanneer die figuren een verbanning hebben.
Het forum voor jezelf alleenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
quote:
kut AP, je postte toch zelf ook in die topicsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus. Hun eigen schuld.
Wat bipsenraad zegt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, dat ik het klote topics vond. Wat zo was. Smerige kneus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut AP, je postte toch zelf ook in die topics
Ga dan lekker naar MENquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Bedankt stelletje sukkels. Nu is de KLB dicht. Smerige kneuzen.
Ze hadden jou gewoon mod moeten makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:
AP hier?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, dat ik het klote topics vond. Wat zo was. Smerige kneus.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ze hadden jou gewoon mod moeten makendan was het natuurlijk nooit gebeurd
je bent nu gewoon boos omdat er een slotje op je leven is gegooidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoelaat ga je naar dat kamp grote vriend!quote:
Als jij nou gewoon optyft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
net was het nog eigen schuldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijn FB topic is ook al dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef Diabox het volgende:
Mijn topic over KLB IS GESLOTEN was eerder en is al gesloten?
Hee gast wat lul je nou?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Hoelaat ga je naar dat kamp grote vriend!
Dan is FOK! doodquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en terecht. nu alle kneusjes nog een ban tot de kerst en het is helemaal feest.
Dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en terecht. nu alle kneusjes nog een ban tot de kerst en het is helemaal feest.
Eens met AP.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Eigen schuld. Stelletje kneuzen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Wees er trots op ongelovelijke stumper dat je bent.
Laten we dat niet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Laten we in OUD een KLB reeks maken?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten tenminste serieuze mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Log anders gewoon uit en tyft een kankereind op met je gebagger.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij opent alleen maar pareltjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In TRU loopt ook een goei topik nu.
Indigo - heldervoelen
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef MissJ het volgende:
wat de neuk is er met KLB aan de hand dan?
Waarom hou jij bek gewoon niet gore kankernerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Stoer zeg! Hoe voel je je nu?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Waarom hou jij bek gewoon niet gore kankernerd.
Jij bent echt een mongooltjequote:
Nou Nou nu je het woord kanker hebt vermeld groeit mijn interesse in jou echt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Stoer man! Stoer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic, 'heldervoelendheid'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In TRU loopt ook een goei topik nu.
Indigo - heldervoelen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.
Waarheden, die man weet wat de waarheden zijn.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
EINZquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Lysdexie het volgende:
HEEL FOK GAAT KAPOT![]()
![]()
!!!!!!!
DER RELLEN ZIJN EWOPGESCHTAAN
Je vergat je favoriete ziekte mee te posten geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is zelfs een vrouw. Ik kan mijn broek gaan wassen zo, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Haar heldervoelendheid maakt mijn penis alleen maar harder.
Je moeder na een dagje met mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb een raadsel.
Wat is irritant en stinkt naar augurken
AP!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb een raadsel.
Hahaha, grappig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens, een baggerlijst in HD!!!1!!11!!11![]()
![]()
![]()
FF FAPPEHquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens, een baggerlijst in HD!!!1!!11!!11![]()
![]()
![]()
Je moeder.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb een raadsel.
Mag zij gedaan worden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef Fox. het volgende:
Pics van me zusje om alle fokkers rustig te houden.
[ afbeelding ]
Je blijft een vrouwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik moet echt lachen om dit topic.
Maar eh, wel raar ja.
Alle KLB topics zijn ineens ook uit mijn actieve topics verdwenen.
Daar stonden ze net nog wel in.
Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je blijft een vrouw
En maar goed ook
Slikt ze?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef Fox. het volgende:
Pics van me zusje om alle fokkers rustig te houden.
[ afbeelding ]
De telegraaf die zoetzuur over zich heen kreegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb een raadsel.
KLB is weg, niet gesloten. Gewoon weg. Topics zijn gedelete lijkt het, uit mijn AT.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Vinsjuh het volgende:
welke kanker debiel heeft er voor gezorgd dat KLB nu gesloten is? Ik kom je persoonlijk de kanker in slaan. Bedankt he. Doei FOK! het was leuk. Nu niet meer. Zonder KLB
net of het niet terug komtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Vinsjuh het volgende:
welke kanker debiel heeft er voor gezorgd dat KLB nu gesloten is? Ik kom je persoonlijk de kanker in slaan. Bedankt he. Doei FOK! het was leuk. Nu niet meer. Zonder KLB
Ik wou gewoon aandacht van een damequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken.
Dit topic gaat wel hard trouwens, lmao.
Klopt, klb had vier jaar geleden al verwijdert moeten wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel jammer dat mijn topic over de huidige staat waarin KLB verkeerd niet gewoon door de mods gelezen is. Het had voorkomen worden zeg ik je.
quote:
Lievvvvvvv dankje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef Gijs-H het volgende:
Ons verjaardagskadootje voor Myr... Bagger in KLB!
Dit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef ElmoFan het volgende:
Nu moeten ze wel toegeven dat KLB de achtertuin van de ONZ villa is
Ik zat DrPhil te kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom kwam jij niet je werk net doen in KLB
Wat een brugpieperquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef ElmoFan het volgende:
Nu moeten ze wel toegeven dat KLB de achtertuin van de ONZ villa is
Myraela kijkt DrPhilquote:
Liever een billenlikker van AP dan een billenlikker van het halve Fucking FOK! forum die hem basht zodat ze erbij horenquote:
Gastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Vinsjuh het volgende:
Doei, stumpers!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt, die users raken ook hun account nog kwijt voor een poosje.
Haten is verlaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef Broder het volgende:
KLB moet weer open want aan ONZ is kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Er zijn nog meer subforaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef Broder het volgende:
KLB moet weer open want aan ONZ is kut
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef MYV het volgende:
[..]
Liever een billenlikker van AP dan een billenlikker van het halve Fucking FOK! forum die hem basht zodat ze erbij horen![]()
Rebel!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef MYV het volgende:
[..]
Liever een billenlikker van AP dan een billenlikker van het halve Fucking FOK! forum die hem basht zodat ze erbij horen![]()
En dat zegt iemand die maar achter de meute aanlooptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]Je creert je eigen style ook nog wel is een keer
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef ThaTim het volgende:
Alleen Elmofan kan ons nog redden!ElmoStyle is grotere baaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal usersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Alouette het volgende:
Dus KLB is nu helemaal weg?
Heb me wel vermaakt met sommige klachten.
Volgens mij heeft hij die juist al. En ben jij degene ZONDER stijl hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]Je creert je eigen style ook nog wel is een keer
Je bent een grotere Elmofan, grotere baas weet ik niet.quote:
Dan zijn er vast en zeker een aantal personen die meer notes hebben, of anders een banquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat gebeurt er zodra het weer open is?
Eindelijk wat Usertjes minderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal users
Alleen Elmofan kan ons nog redden!TATATAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 17:12:45 ]
quote:
Wie moeten we missen danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal users
Is niet definitief:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Wáárom is het dan weg?
Toch niet door die kuttopics net allemaal?
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Je zit nog in ontkenningsfase
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net of Fok! nog leuk is met al die andere domme forums.
dit dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
MENquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alleen Elmofan kan ons nog redden!Wat meot ik doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen alsof KLB het enige subforum isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt, die users raken ook hun account nog kwijt voor een poosje.
Niet de eerste keer dat Juicy ergens tussen zitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
Juicyhil zat ook tussen die figuren met hun kuttopics.
in MED staat nog niet zo veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
zullen wel veel bans uitgedeeld zijn dan ?
Met zn Miley Cyrusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
Juicyhil zat ook tussen die figuren met hun kuttopics.
Gijs-Hquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
zullen wel veel bans uitgedeeld zijn dan ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
nu wel dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in MED staat nog niet zo veel
Valt meequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Doen wat in je mogelijkheden ligt, om ons te redden.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:
iedereen met meer dan één topic in KLB
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
dropdown
Is een poosje foetsie
As the prophecy foretold.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Doen wat in je mogelijkheden ligt, om ons te redden.
You are the chosen one.
Geduld is een schone zaak, hij word over 20 mintuen weer geopent denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
You are the chosen one.
quote:
Mijn god, onze redder in nood is een dyslecticusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, hij word over 20 mintuen weer geopent denk ik
Hier ga ik voor biddenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, hij word over 20 mintuen weer geopent denk ik
En ik danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
You are the chosen one.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mijn god, onze redder in nood is een dyslecticus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |