quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Waarom hou jij bek gewoon niet gore kankernerd.
Jij bent echt een mongooltjequote:
Nou Nou nu je het woord kanker hebt vermeld groeit mijn interesse in jou echt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Stoer man! Stoer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic, 'heldervoelendheid'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In TRU loopt ook een goei topik nu.
Indigo - heldervoelen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.
Waarheden, die man weet wat de waarheden zijn.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
Haar heldervoelendheid maakt mijn penis alleen maar harder.
EINZquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Lysdexie het volgende:
HEEL FOK GAAT KAPOT![]()
![]()
!!!!!!!
DER RELLEN ZIJN EWOPGESCHTAAN
Je vergat je favoriete ziekte mee te posten geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Bedankt stelletje sukkels. Nu is de KLB dicht. Smerige kneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |