Rebel!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef MYV het volgende:
[..]
Liever een billenlikker van AP dan een billenlikker van het halve Fucking FOK! forum die hem basht zodat ze erbij horen![]()
En dat zegt iemand die maar achter de meute aanlooptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]Je creert je eigen style ook nog wel is een keer
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef ThaTim het volgende:
Alleen Elmofan kan ons nog redden!ElmoStyle is grotere baaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal usersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Alouette het volgende:
Dus KLB is nu helemaal weg?
Heb me wel vermaakt met sommige klachten.
Volgens mij heeft hij die juist al. En ben jij degene ZONDER stijl hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]Je creert je eigen style ook nog wel is een keer
Je bent een grotere Elmofan, grotere baas weet ik niet.quote:
Dan zijn er vast en zeker een aantal personen die meer notes hebben, of anders een banquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat gebeurt er zodra het weer open is?
Eindelijk wat Usertjes minderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal users
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef ThaTim het volgende:
Alleen Elmofan kan ons nog redden!TATATAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 17:12:45 ]
quote:
Wie moeten we missen danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, er wordt opgeruimd en we gaan voorlopig afscheid nemen van een aantal users
Is niet definitief:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Wáárom is het dan weg?
Toch niet door die kuttopics net allemaal?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |