Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je blijft een vrouw
En maar goed ook
Slikt ze?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef Fox. het volgende:
Pics van me zusje om alle fokkers rustig te houden.
[ afbeelding ]
De telegraaf die zoetzuur over zich heen kreegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb een raadsel.
Wat is irritant en stinkt naar augurken
KLB is weg, niet gesloten. Gewoon weg. Topics zijn gedelete lijkt het, uit mijn AT.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Vinsjuh het volgende:
welke kanker debiel heeft er voor gezorgd dat KLB nu gesloten is? Ik kom je persoonlijk de kanker in slaan. Bedankt he. Doei FOK! het was leuk. Nu niet meer. Zonder KLB
net of het niet terug komtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Vinsjuh het volgende:
welke kanker debiel heeft er voor gezorgd dat KLB nu gesloten is? Ik kom je persoonlijk de kanker in slaan. Bedankt he. Doei FOK! het was leuk. Nu niet meer. Zonder KLB
Ik wou gewoon aandacht van een damequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken.
Dit topic gaat wel hard trouwens, lmao.
Klopt, klb had vier jaar geleden al verwijdert moeten wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel jammer dat mijn topic over de huidige staat waarin KLB verkeerd niet gewoon door de mods gelezen is. Het had voorkomen worden zeg ik je.
quote:
Lievvvvvvv dankje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef Gijs-H het volgende:
Ons verjaardagskadootje voor Myr... Bagger in KLB!
Dit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef ElmoFan het volgende:
Nu moeten ze wel toegeven dat KLB de achtertuin van de ONZ villa is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |