Wat bipsenraad zegt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, met al die kensertopics. Slot zal wel weer weggaan wanneer die figuren een verbanning hebben.
Ja, dat ik het klote topics vond. Wat zo was. Smerige kneus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut AP, je postte toch zelf ook in die topics
Ga dan lekker naar MENquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Bedankt stelletje sukkels. Nu is de KLB dicht. Smerige kneuzen.
Ze hadden jou gewoon mod moeten makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:
AP hier?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, dat ik het klote topics vond. Wat zo was. Smerige kneus.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ze hadden jou gewoon mod moeten makendan was het natuurlijk nooit gebeurd
je bent nu gewoon boos omdat er een slotje op je leven is gegooidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoelaat ga je naar dat kamp grote vriend!quote:
Als jij nou gewoon optyft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
net was het nog eigen schuldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijn FB topic is ook al dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef Diabox het volgende:
Mijn topic over KLB IS GESLOTEN was eerder en is al gesloten?
Hee gast wat lul je nou?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Hoelaat ga je naar dat kamp grote vriend!
Dan is FOK! doodquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en terecht. nu alle kneusjes nog een ban tot de kerst en het is helemaal feest.
Dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en terecht. nu alle kneusjes nog een ban tot de kerst en het is helemaal feest.
Eens met AP.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Eigen schuld. Stelletje kneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |