20 jaar geleden wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:45 schreef Omnifacer het volgende:
Zij zat een jaar of 20 toch bij het jeugdjournaal?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef MilaNL het volgende:
Omdat er 1000x meer doden vallen door alcohol dan elke andere drug wil ik ter compensatie van de vorige 20 afleveringen over al die andere drugs nu 20000 afleveringen over alcohol.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:46 schreef DrDentz het volgende:
We kennen haar van een heleboel dingen.. maar pokeraar?
Ja dat trolletje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Fatima Moreira de Melo is toch die hockeyster?
Ik hoop dat ze beter kan pokerenquote:
Lijkt me sowieso niet echt een spannende uitzending. Kinderen opvoeden gaat me niet aan, pensioenen de komende 80 jaar niet en Fatima pokert maar een eind weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ze gaat vast vertellen dat poker geen kansspel is, gaat niet spannend worden dus.
Alweer lekker soepeltjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef henkde_j het volgende:
Wat kan die Knevel toch soepel switchen naar een ander onderwerp
Ja, ze lult ook maar wat. Ze zegt dat je niet veel kan storten omdat er limieten zijn, maar die moet je toch echt eerst zelf instellen en dat gebeurt meestal pas als het is misgegaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Joran van der Sloot heeft er toch wel veel mee verloren? Je kan prima uitleggen dat poker geen kansspel is, maar Fatima doet dat niet echt naar mijn mening.
Fatima: "Ik zou niet wegzappen bij dit gesprek"quote:
Blond haar en blauwe ogen...Wilders zal vast trots op zich zelf zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Blistering het volgende:
Wat heeft die gast een blauwe ogen zeg.
Valt me opeens op
Die leip snapt het ook niet he: "Onbeperkte snelheid". Nee, dat doet het goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef sander89 het volgende:
Gast van Flitsservice schijnt vanavond ook te komen over de A2 en snelheidslimiet van 100 km/h
Ga denk ik wel even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |