abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:18:08 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85435304
Wie zijn volgens jullie de domste voetballers?

Ik heb het altijd maar te doen met Piet Velthuijsen ;(. Wordt in de maling genomen door Wesley Sneijder en laat zich sollen door Vitesse. In zijn acties is hij ook niet altijd de gelukkigste geweest.

Oleguer lijkt me ook niet het meest briljante licht. Hij doet ook geen moeite om snugger de camera in te kijken.

Algemeen bekend is dat de Arnhemmers Nicky Hofs en Theo Janssen niet bijster slim zijn.

Tot slot hebben we Rooney, die zich vaak genoeg als een aap gedraagt. Hieronder maakt ie vrienden met de Engelse supporters.

Uit deze collage blijkt dat er nogal wat dommigheid op de binnen- en buitenlandse velden te vinden is. Wie kan dit aanvullen al dan niet met anekdotes of wat dan ook.

Ik wou ook al een topic maken over slimme voetballers, maar die zijn al op FOK! eerder geopend.
Zie Intelligente voetballers en Slimme voetballers bijvoorbeeld.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85435332
Ricky van den Bergh :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:19:41 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85435364
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Falco het volgende:

Oleguer lijkt me ook niet het meest briljante licht. Hij doet ook geen moeite om snugger de camera in te kijken.

[ afbeelding ]
_O-
Intelligent, but fucked up.
pi_85435476
Oleguer schijnt volgens mij toch ingewikkelde proza te bestuderen. Net als Edgar Davids overigens.

Oleguer heeft ook een boek geschreven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is overigens Piet Velthuizen, niet Velthuijsen.

Kortom, ik nomineer Falco
pi_85435521
Je naam in Heitinga, je heet Sjonny Heitinga! Sjonny Heitinga!
pi_85435588
Theo lucius !

pi_85435608
Sjaak Polak
pi_85435642
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef t1m0k het volgende:
Je naam in Heitinga, je heet Sjonny Heitinga! Sjonny Heitinga!
Hahahaha ja dat is echt een geniaal stukje, prachtig :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:34:17 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85436050
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:38:16 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436235
Stephen Ireland van Manchester City natuurlijk.

Omdat hij bijvoorbeeld dit soort foto's op internet zet:

En omdat hij bijvoorbeeld rond rijdt in deze auto:

Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:

Of omdat hij meer dan een ton uit geeft aan een fucking aquarium.

En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
pi_85436346
En heeft hij naast dat aquarium nou ook nog een pooltafel staan met zijn eigen naam erop? Geniaal :D

Als je zo'n tatoo laat zetten heb je wel enigzins last van grootheidswaanzin :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:41:39 #12
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436376
Joey Barton van Newcastle kan er trouwens ook wel bij.
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt _O-

quote:
Barton haalt behalve met zijn voetbalprestaties ook regelmatig de Engelse kranten vanwege disciplinaire problemen. Zo drukte hij tijdens een kerstfeest bij Manchester City een sigaret uit in het oog van tweede elftal-speler Jamie Tandy. Tijdens een toernooi in Thailand de daaropvolgende zomer werd hij vervroegd naar huis gestuurd nadat hij een jonge fan van Everton FC aanviel. Manchester City-coach Stuart Pearce vond dat Barton in therapie moest. Op 13 maart 2007 werd Barton gearresteerd werd voor het mishandelen van een taxichauffeur. Twee maanden later kreeg hij het tijdens een training van Manchester City aan de stok met ploeggenoot Ousmane Dabo. Dabo verklaarde dat hij enkele raken klappen kreeg, waardoor hij voor behandeling naar het ziekenhuis moest. Barton werd door de leiding van City zes wedstrijden geschorst en kreeg van de rechtbank vier maanden voorwaardelijk opgelegd[2]. Toen dat vonnis werd uitgesproken, was Barton net begonnen aan een gevangenisstraf van zes maanden voor het in elkaar slaan van een tiener tijdens het uitgaan in Liverpool. Daarvan zat hij 74 dagen uit[3][4].
Bartons halfbroer Michael Barton werd tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Hij werd schuldig bevonden aan het met een pickel vermoorden van Anthony Walker op basis van racistische motieven[5].
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:42 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436503
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Schoen85 het volgende:
En heeft hij naast dat aquarium nou ook nog een pooltafel staan met zijn eigen naam erop? Geniaal :D

[ afbeelding ]

Als je zo'n tatoo laat zetten heb je wel enigzins last van grootheidswaanzin :D
Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117
Gast weet totaal niet wat die met al zijn geld aan moet...
pi_85436879
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef YazooW het volgende:

[..]

Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117
Gast weet totaal niet wat die met al zijn geld aan moet...
Godverdomme zeg, hoe verzin je het! Ook zo'n ontzettend lelijk barretje ernaast gepropt.. Geef dat geld dan gewoon aan iemand die er wel zinvolle dingen mee doet, ik houd me aanbevolen ;).
pi_85436954

God wat is die kerel een simpele laagdrempelige vent.
pi_85437142

Die is ook niet helemaal goed.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:04:37 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85437292
Is dit nou het "domme voetballers" topic of het topic voor voetballers die het uiterlijk hebben wat vaak geassocieerd wordt met een laag iq?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_85437335
Al deze gasten mogen zo hard in hun handjes klappen dat ze met baltrappen dik geld verdienen, anders was het carriere maken in de snackbarwereld oid gok ik ;).
pi_85437886
Aan zijn antwoorden in interviews te horen heeft Piet Velthuizen niet echt het wiel uitgevonden :') (of hij is altijd nerveus tijdens een interview en komt hij daardoor niet zo slim over, maar ik ben bang dat het dat niet is :') )
En is Ruud Gullit al genoemd?

En waarom praten voetballers altijd in de 2e persoon als ze het over zichzelf hebben?
Jij ook?
pi_85438081
Uit de oude doos kan ik me ook nog Joop Hiele herinneren. Die had de kans om naar een Franse (?) club te gaan waar hij in 4 jaar tijd 8 ton netto per jaar kon verdienen.

Alleen sprong de transfer tussen de Franse club en Feyenoord af op 1 ton. Joop zat bij Studio Sport een beetje huilerig te doen over de houding van Feyenoord. Maar je kan ook denken "pas die ene ton dan zelf bij slimpie !"
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:25:33 #21
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85438222
De keren dat Velthuizen aan het woord was tijdens VI viel het me nog reuze mee. Je hebt alleen wel het idee dat er elk moment kortsluiting kan ontstaan...
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:28:05 #22
302138 HuffTheTalbot
pi_85438336
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef Krambo het volgende:

En is Ruud Gullit al genoemd?

En waarom praten voetballers altijd in de 2e persoon als ze het over zichzelf hebben?
Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig. :Y
pi_85438468
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt _O-
[ afbeelding ]
[..]

Deze twee dus _O- :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:33:14 #24
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85438547
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig. :Y
:D _O-
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:34:24 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85438588

Hij kijkt iig het domst.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_85438986

;)

Klein wonder dat hij nog niet genoemd is.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:44:34 #27
302138 HuffTheTalbot
pi_85439066
Die is niet dom. Dat is Berry van Aerle!
pi_85440801
Patrick Kluivert, een boek over jouw leven, Kluivert geheten.. waarom?
Waarom het Kluivert heet?
De titel begrijp ik.. maar zitten er ook wijze lessen in? Wat is de moraal van het verhaal?
De moraal van het verhaal... nouja wat ik heb meegemaakt.. dat mijn kinderen het kunnen lezen.
Maar zit er ook nog een les in, wat zeg je tegen je kinderen, wat is de les van het leven?
De les van het leven is.. geniet van het leven.. met een bedoeling.
Met welke bedoeling?
Tja met welke bedoeling.. je bent wel lastig hè..
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:53:20 #29
15600 BB-King
Long live the King!
pi_85445845
Elia komt ook niet bepaald snugger over.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_85446400
Huntelaar won eens een persoonlijke prijs bij Ajax. Een verslaggever van AT5 zegt tegen m: "Klaas jan, kun je voor camera even reageren op het winnen van deze prijs?" Waarop Huntelaar hem heel moeilijk aankijkt: "Kun je er geen vraag van maken?", zegt de spits.
Verslaggever: "Wat betekent deze prijs voor je, Klaasjan?"
Waarop Huntelaar een heel verhaal afsteekt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:15:23 #31
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85446545
Met zijn kwaliteiten spelen bij Real Madrid en AC Milan, dan ben je echt niet dom hoor ;)
pi_85447548
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef YazooW het volgende:
Met zijn kwaliteiten spelen bij Real Madrid en AC Milan, dan ben je echt niet dom hoor ;)
Daar gaat het in dit topic ook helemaal niet om..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_85447632
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:o

Ik ben serieus geshockeerd.

Dit kan niet meer overtroffen worden. :D
pi_85447654
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

:D
pi_85447691
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Winner :D
pi_85447848
quote:

[ afbeelding ]

Zou wel mooi zijn als je op de pooltafel de bal verkeerd stoot en deze zo tegen het glas van het aquarium aanvliegt. :o

MOKUM XXX RATED
pi_85447946
Ireland :D
pi_85452443
Peter Crouch

Heb je zo'n vrouw ga je vreemd :') (met een hoer :') _!)

of

Ashley Cole :|W

:9~
pi_85453213
Joost Volmer

Olaf Lindenbergh
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:26:52 #40
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85454010
Sheryl Cole :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85455075
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85455235
Huntelaar moet je gewoon snappen qua humor, heerlijk droog. En Oleguer dom noemen is echt een mega faal.

Ot: Afellay is ook echt een idioot eerste klas, nog nooit op enige inhoud kunnen betrappen en vreselijk clichematig teksten uitspuwend, maarjja als mocro zal ie wel streetwise zijn.
pi_85455381
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huntelaar won eens een persoonlijke prijs bij Ajax. Een verslaggever van AT5 zegt tegen m: "Klaas jan, kun je voor camera even reageren op het winnen van deze prijs?" Waarop Huntelaar hem heel moeilijk aankijkt: "Kun je er geen vraag van maken?", zegt de spits.
Verslaggever: "Wat betekent deze prijs voor je, Klaasjan?"
Waarop Huntelaar een heel verhaal afsteekt.
strakke actie juist, hij is niet dom
even als natuurlijk het interview met zijn vader (ook AT5)
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:37:16 #44
302138 HuffTheTalbot
pi_85456406

Euh.. Verzin hier een onderschrift bij? Ik heb geen idee. Iets in de trant van "Kan zo mee bij de G", maar dat soort grappen zijn smakeloos, dus zal ik ze nooit maken.

Snugger ziet hij er in ieder geval niet uit, maar ik ken hem niet. Wie weet reciteert hij wel Sartre bij het haardvuur, onder het genot van een goed glas cognac. Misschien drinkt hij wel Pitt, op straat met zijn maten, en laat hij af en toe een stevige boer. Wie zal het zeggen?
We weten het niet, want we zien hem nooit: Jeroen Verhoeven, het spook van de Toekomst. Nooit eens een interview of een aardige redding, een dichte nevel onttrekt hem aan het publieke oog.
Maar daar, in de schaduw van zijn wanhoop, werkt een beest van een man onverdroten toe naar het onvermijdelijke doel: Ajax 1!
Wanneer die dag komt zal hij er staan: Éen meter en 94 centimer lang, 99 kilo zonder schoenen. Hij zal er klaar voor zijn: De Beer Van... oh... Shit...

Euh...

De Hyena van de Arena?

-O-

:?

*O*

[ Bericht 41% gewijzigd door HuffTheTalbot op 18-08-2010 23:56:59 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:06:33 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85464290
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Falco het volgende:
Algemeen bekend is dat de Arnhemmers Nicky Hofs en Theo Janssen niet bijster slim zijn.
Dat Theo met drank op achter het stuur gaat zitten is natuurlijk oerstom, maar verder schijnt het toch geen domme jongen te zijn.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85464996
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat Theo met drank op achter het stuur gaat zitten is natuurlijk oerstom, maar verder schijnt het toch geen domme jongen te zijn.
Streetsmart zal hij wel zijn, schoffie :D
pi_85466028
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
De titel begrijp ik.. maar zitten er ook wijze lessen in? Wat is de moraal van het verhaal?
De moraal van het verhaal... nouja wat ik heb meegemaakt.. dat mijn kinderen het kunnen lezen.
Maar zit er ook nog een les in, wat zeg je tegen je kinderen, wat is de les van het leven?
Met welke bedoeling?
Winnaar. ^O^

Groot verschil tussen er dom uitzien of echt dom zijn en Kluivert valt duidelijk in de laatste categorie.
pi_85467310
Ieder die zijn hart door geld laat beheren is in mijn ogen niet wereldwijs!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:31 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85468689

Ik ben inmiddels overleden
pi_85469888
Waarom is Maikel Aerts hier nog niet genoemd :o
pi_85470450
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:26 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zitten zeker bij de selectie van het iqkeleku-elftal ja.
sig verwijderd door FA
pi_85471145

Ruud van Nistelrooij. Liet zich regelmatig voor de gek houden bij Oranje. Beetje het Piet Velthuizen idee. Daarnaast dat gehuil over het 'ik mag je gehalte' terwijl hij degene was die daar het meest van profiteerde. En omdat hij stelde dat hij in voetballend opzicht gelijkwaardig was aan Henry en Kluivert. En vanwege dat gelul over het supportersklimaat in Nederland terwijl hij in Engeland speelde waar supporters kennelijk erg lief zijn.

Lucius ga ik ook volledig in mee. Bij PSV wist men dit destijds al aangezien hij zijn volledige salaris daar ook niet uitbetaald kreeg omdat hij niet met geld om kan gaan. Verder dacht meneer veel geld op te kunnen halen in het buitenland na zijn vertrek bij Feyenoord, terwijl niemand in het buitenland ooit gehoord heeft van Lucius en hij nu dus bij Den Bosch speelt.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:37:36 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_85471254

Als die man zijn mond op doet voor een interview kan je beter het geluid uitzetten.
lult alles nog eens drie keer na wat zijn trainer daarvoor heeft gezegd zonder dat hij het zelf wel helemaal snapt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:09:53 #54
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_85472486
Rooney is niet echt dom hoor hij heeft wel zn acties maar hij is zeker niet dom.

En Oleguer heeft een boek geschreven en is gek van filosofie had ik gelezen in een ander topic.

[ Bericht 40% gewijzigd door Jmsls op 19-08-2010 14:17:16 ]
I want to bla bla bla
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:39:14 #55
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85481507
Dom uit je ogen kijken betekent idd niet dat je een dommerik bent, maar de connectie is zo gelegd.

Een foto van Oleguer zorgde drvoor dat ik dit topic ging openen, maar goed... :').
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:45:01 #56
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85481689

"I never wanted to leave. I'm here for the rest of my life, and hopefully after that as well."

"We haven't been scoring goals, but football's not just about scoring goals. It's about winning."
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_85483306

Betrapt worden op gebruik van cocaïne, vervolgens een miljoenen boete aan z'n reet krijgen en dan WEER zo dom zijn om voor de 2e keer betrapt worden op het gebruik van verboden middelen.

Dat ben je niet bijster slim :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:39:51 #58
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_85483336
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef YazooW het volgende:
Volgens mij is de Hunter best wel slim, voor een voetballer.
Ja ja
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:43:10 #59
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_85483450
Ligt wat gevoelig bij een aantal.
Maar ik noem toch Dirk Kuyt, totaal geen eigen mening.
Ja ja
pi_85498979
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[ afbeelding ]

Ruud van Nistelrooij. Liet zich regelmatig voor de gek houden bij Oranje. Beetje het Piet Velthuizen idee. Daarnaast dat gehuil over het 'ik mag je gehalte' terwijl hij degene was die daar het meest van profiteerde. En omdat hij stelde dat hij in voetballend opzicht gelijkwaardig was aan Henry en Kluivert. En vanwege dat gelul over het supportersklimaat in Nederland terwijl hij in Engeland speelde waar supporters kennelijk erg lief zijn.

Lucius ga ik ook volledig in mee. Bij PSV wist men dit destijds al aangezien hij zijn volledige salaris daar ook niet uitbetaald kreeg omdat hij niet met geld om kan gaan. Verder dacht meneer veel geld op te kunnen halen in het buitenland na zijn vertrek bij Feyenoord, terwijl niemand in het buitenland ooit gehoord heeft van Lucius en hij nu dus bij Den Bosch speelt.
Geniaal _O_
pi_85500785
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85500827

quote:
ROOSENDAAL - RBC Roosendaal heeft maandag speler Jose Fortes Rodriguez op non-actief gesteld. De voetbalclub uit de eredivisie deed dat naar aanleiding van beledigende uitspraken van de verdediger. Fortes Rodriguez zei zondag voor de televisiecamera's van Talpa dat scheidsrechter Temmink uiterlijke kenmerken vertoont van iemand die lijdt aan het syndroom van Down.
Hij heeft wel gelijk, maar het is uiterst dom om het voor de camera te roepen als 'prof'.
pi_85500836
Fernando Ricksen zal ook wel geen licht zijn :D
pi_85512011
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 01:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Geniaal _O_
Dom, want hij kreeg er een gele kaart door. Hij speelt daar tegen een veredelde amateurspeler en is nog zo laaggronds om zich eraan te ergeren en over te gaan tot dit soort acties en er een gele kaart voor te incasseren, omdat deze hem niet behandelt als de grote ster.
En dit soort simplistische dingen geniaal noemen vind ik ook dom overigens. Maar dat is een ander topic :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:34:07 #67
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85512431
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Dom, want hij kreeg er een gele kaart door. Hij speelt daar tegen een veredelde amateurspeler en is nog zo laaggronds om zich eraan te ergeren en over te gaan tot dit soort acties en er een gele kaart voor te incasseren, omdat deze hem niet behandelt als de grote ster.
Hij lacht hem uit, dat gaat wel wat verder. Ik snap de reactie van Ruud wel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:36:03 #68
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_85512530
Zelf vind ik Melvin Platje niet echt bepaald slim overkomen in zijn doen en laten.
pi_85513527
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

En dit soort simplistische dingen geniaal noemen vind ik ook dom overigens. Maar dat is een ander topic :)
Hoezo dom? Hij pakt het op een slimme manier aan, ja hij kreeg een gele kaart. Maar als die gozer dit deed bij Drogba ofzo dan kreeg hij zeker een klap.. Van Nistelrooy pakt hem zo terug.. _O_
pi_85514402
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Mark het volgende:

[..]

Hij lacht hem uit, dat gaat wel wat verder. Ik snap de reactie van Ruud wel.
VN moet er gewoon boven staan.
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoezo dom? Hij pakt het op een slimme manier aan, ja hij kreeg een gele kaart. Maar als die gozer dit deed bij Drogba ofzo dan kreeg hij zeker een klap.. Van Nistelrooy pakt hem zo terug.. _O_
Tuurlijk niet. Sowieso mag je me eens uitleggen wat er slim aan is. De keren dat iemand daadwerkelijk een tik krijg op het veld zijn erg beperkt. En als er een speler is met losse handjes, dan is het wel VN met zijn vechtpartijen met Bellion en Ronaldo. EN die schop op de knie van Cole is ook berucht. Met Davids en Keane schijnt het ook wel eens mis geweest te zijn, maar wist VN snel genoeg dat hij daar niet aan moest beginnen. Zo dom was hij dus ook weer niet.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:46:08 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85515044
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Peter Crouch
[ afbeelding ]

Heb je zo'n vrouw ga je vreemd :') (met een hoer :') _!)
[ afbeelding ]

of

Ashley Cole :|W
[ afbeelding ]
:9~
[ afbeelding ]
We hebben de winnaars. Dat kan niet anders
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:52:45 #72
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_85515315
Ik heb om de 1 of andere reden altijd het gevoel dat Theo Janssen nog best wel slim is, hoor. ;)
Johnny Heitinga komt op mij niet altijd even slim over, maar dat kan ook komen door de kop die hij erbij trekt.
pi_85520072
Bij ADO valt er op dit gebied natuurlijk altijd wel wat te halen. Ricky van den Bergh is al genoemd, en de welbekende stadionsong 'de keeper van Den Haag' is natuurlijk ook niet zomaar uit de lucht komen vallen... :D

Daarnaast heb je altijd nog wel Pascal Bosschaart, die nog wel eens een carriëre in de showbizz voor zich ziet...

Kortom, een mooi team getatoeëerde figuren die zich schoppend een weg door de Eredivisie banen. Machtig :D
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_85520263
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 04:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Fernando Ricksen zal ook wel geen licht zijn :D
idd. grootste mongool ooit.
pi_85520282
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:52 schreef Alouette het volgende:
Ik heb om de 1 of andere reden altijd het gevoel dat Theo Janssen nog best wel slim is, hoor. ;)
Johnny Heitinga komt op mij niet altijd even slim over, maar dat kan ook komen door de kop die hij erbij trekt.
Theo Janssen is redelijk achterlijk, maar er zijn veel ergere lui.
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:45:36 #76
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85562960
Ik ken nog een aantal:

• Maik Franz
• Marko Arnautovic
• Mido
• Nicolas Anelka
• Patrick Evra
• Ricardo Carvalho
• Adriano
• Hélton
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:27:08 #77
225540 Pugg
Friends forever
pi_85563489

Ook tamelijk dom hoor, keek in Spanje op van gedroogde ham en in Engeland van de thee
en drankgebruik.
SPOILER
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:27:29 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85568057
Waarom zie ik Gregory VD Wiel hier niet tussen staan? :')
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:40:34 #79
311944 Tito_Otis
Respect my Foot
pi_85568464

Lex is de slimste niet. Ik heb de twijfelachtige eer hem persoonlijk te kennen en ondanks dat het knap is om 5keer kanker in iedere zin te passen, getuigt het niet van een bijster hoge intelligentie. Zeker niet tijdens een WarChild conferentie(tje) voor de club.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:37:27 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85572133
Zijn voetballers niet in de regel vrij dom? Zeker de voetballers die op een lager niveau spelen?
Ik ken er redelijk wat persoonlijk, maar ik kan er niet 1 bedenken die echt intelligent is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85572311
Mechelen :')
quote:
Marc Brys kan zondagavond tegen Club Brugge een beroep doen op Pol de Vleesschouwer. Het is echter maar de vraag of de coach van KV Mechelen dit ziet zitten, aangezien de aanvaller al 57 jaar oud is. Door een administratieve blunder van de Belgische voetbalbond is hij ingeschreven bij Mechelen.

De veteraan wilde bij provincieclubje Blaasveld zijn conditie op peil houden, maar werd tot zijn schrik in gedeeld bij de nummer drie van de Belgische Jupiler League, zo meldt AD/Sportwereld. “Een 57-jarige speler in de eerste klasse, dat moet een record zijn”, reageerde men lachend bij Blaasveld.
De Vleesschouwer, naar verluidt een niet erg beweeglijke spits, heeft van de KBVB te horen gekregen dat de fout zo snel mogelijk wordt hersteld en dat hij 'gewoon' terecht kan bij de vierdeklasser. Mechelen kan zondagavond op de eerste plek terecht komen; de ploeg van Brys heeft evenals Racing Genk nog geen enkel punt verloren.
pi_85573372
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Tito_Otis het volgende:
[ afbeelding ]
Lex is de slimste niet. Ik heb de twijfelachtige eer hem persoonlijk te kennen en ondanks dat het knap is om 5keer kanker in iedere zin te passen, getuigt het niet van een bijster hoge intelligentie. Zeker niet tijdens een WarChild conferentie(tje) voor de club.
ik moest lachen... :')

mooi topic!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_85579423
quote:
[ afbeelding ]
[..]

nou die hebben wel dik gewonnen van aston villa vandaag :)
The Older I Get, The Better I Was
pi_85580080
Patrick Kluivert, nabestaanden na tig jaar van het dodelijke ongeluk maar een sms'je sturen, notabene de dag voor zijn boekpresentatie. Een jaar terug nog worden aangehouden met teveel drank op.

Vroeger een goede voetballer maar geestelijk een arme jongen.
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2010 @ 20:03:10 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_85580173
Garrincha, volgens sommigen de beste voetballer ooit kreeg als prijs na het winnen van de wereldtitel een transistorradio. Hij gaf hem in het vliegtuig terug naar Brazilië aan een stewardes met de woorden.

'Misschien heb jij er meer aan, ik kan geen Braziliaanse zender ontvangen.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_85583323
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef Skwish het volgende:
Patrick Kluivert, nabestaanden na tig jaar van het dodelijke ongeluk maar een sms'je sturen, notabene de dag voor zijn boekpresentatie. Een jaar terug nog worden aangehouden met teveel drank op.

Vroeger een goede voetballer maar geestelijk een arme jongen.
In principe is dit natuurlijk geen voetballer meer, maar goed. Het grootste licht is het zeker niet. Maar de zaken die je noemt zou ik niet als dom omschrijven. Zich zo erg schamen dat hij het pas een dag van tevoren maar deed (overigens was dit naar aanleiding van een ontmoeting met de dochter eerder, dus vandaar dat het contact er al was en dat SMSje om af te spreken dus niet 'tig jaren later' verstuurd is. En dat SMSje was later dan zijn boekpresentatie, maar een dag voor de Holland Sport uitzending, waarin hij niet al te snugger naar voren kwam, en de keus voor Holland Sport was opzichzelf niet al te slim, aangezien hij had kunnen weten dat De Jong zo op hem in zou steken gezien eerdere uitlatingen van De Jong over hem). En op de scooter 100m van je huis met te veel drank op.....Poeoeoeh :')

Kortom, het domme komt vooral van jou zelf aangezien je niet echt weet waar je het over hebt en de feiten niet bepaald door hebt.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef tong80 het volgende:
Garrincha, volgens sommigen de beste voetballer ooit kreeg als prijs na het winnen van de wereldtitel een transistorradio. Hij gaf hem in het vliegtuig terug naar Brazilië aan een stewardes met de woorden.

'Misschien heb jij er meer aan, ik kan geen Braziliaanse zender ontvangen.'

Hier zijn kennelijk verschillende versies van. De versie die ik gehoord heb was dat een verslaggever meeliep met een groep winkelende voetballers tijdens het WK'58 in Zweden. Eén van de spelers wilde een transsistorradio komen, en Garrincha zou toen hebben geroepen dat daar alleen Zweeds uit kwam. Hoe hij het bedoelde en in welke context is onbekend. Wellicht dat het gewoon een grapje was? Of dat die speler het kocht voor op zijn hotelkamer, en dat Garrincha vond dat je niets aan Zweedse radio had?

[ Bericht 13% gewijzigd door Xaobotnik op 22-08-2010 21:34:46 ]
pi_85587769

Deze ex-PSV'er misschien :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 23 augustus 2010 @ 06:47:49 #88
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85595641
Abel Xavier? :')
Christian Vieri schijnt ook geen helder licht te zijn (vandaar ook zijn bijnaam Bolo oid..)

Vind hem zo wel op Vinnie Jones lijken trouwens :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 07:13:53 #89
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85595723
Bolo was de bijnaam van Zenden.

Zo te zien is voor Vieiri Bobo zijn bijnaam, naar zijn vader. Tenzij die oerstom is lijkt dat geen verwijzing naar zijn denkvermogen.

Bron
Dommage arachide-fromage
  maandag 23 augustus 2010 @ 07:59:52 #90
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85595926
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 07:13 schreef Mark het volgende:
Bolo was de bijnaam van Zenden.

Zo te zien is voor Vieiri Bobo zijn bijnaam, naar zijn vader. Tenzij die oerstom is lijkt dat geen verwijzing naar zijn denkvermogen.

Bron
Kan geen tegenbewijs vinden, werd een keer tijdens een match gezegd (op de Nederlandse TV) :)
pi_85597839
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Met welke bedoeling?
:'(
pi_85601537
quote:
[ afbeelding ]
[..]

http://www.fcupdate.nl/vo(...)ans-met-nazi-saluut/
pi_85612422
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef deBoomkip het volgende:

[..]

:'(
Als je er zelf antwoord op zou moeten geven....Ik zou het ook niet direct weten hoor. Het moraal van een biografie? Wijze lessen? Het is iets beschrijvends, geen analyse oid. En de zaken die ook omschreven worden zijn dusdanig specifiek dat je er ook niet zomaar een les uit kunt trekken. En die bedoeling is ook niet eenduidig. Althans niet voor Kluivert. Die heeft heus niet nagedacht over een levensmotto waar hij langs leeft. Van een iemand die amper leest of nadenkt over zaken zul je nooit een verlichtend antwoord krijgen wat het laatste betreft. Dit wist De Jong overigens ook wel.
pi_85612642
Toma¨ Repka lijkt me ook niet bijster intelligent.
pi_85612922
Was Jonathan Legear al genoemd? De mongool die 'vini vidi vici' liet tatoeëren, en daarna nog een hele tijd heeft volgehouden dat het correct was...
pi_85616809
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef Tommy2K het volgende:
Bij ADO valt er op dit gebied natuurlijk altijd wel wat te halen. Ricky van den Bergh is al genoemd, en de welbekende stadionsong 'de keeper van Den Haag' is natuurlijk ook niet zomaar uit de lucht komen vallen... :D

Daarnaast heb je altijd nog wel Pascal Bosschaart, die nog wel eens een carriëre in de showbizz voor zich ziet...

Kortom, een mooi team getatoeëerde figuren die zich schoppend een weg door de Eredivisie banen. Machtig :D
ik mag jou niet
pi_85616883
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Keltie het volgende:
Waarom zie ik Gregory VD Wiel hier niet tussen staan? :')
Misschien omdat hij een VWO-diploma heeft. :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:20:08 #99
111382 Ofyles2
pi_85621818
Özalan Alpay (ex-Köln)
En dan bedoel ik de Alpay na het WK 2002 die door zijn opgefokte manier van spelen schorsingen bijeen sprokkelde...

Barry van Galen
Spreekt voor zich...

Juanfran (ex-Ajax)
Lachte schaapachtig naar de scheidsrechter nadat hij weer een zoveelste strafschop tegen kreeg, geen aanwinst voor in de verdediging
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:37 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_85622215

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_85623244
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ex-PSV'er misschien :P
Xavier _O_
pi_85630792
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En de onderbouwing?
pi_85630903
Collins John
of anders die John die bij NEC en Fulham heeft gespeeld.
pi_85631806
Paul Gascoigne (Gazza) zal ook wel niks van belang uitvinden deze eeuw ;( :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Gascoigne
pi_85631873
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[ afbeelding ]

Fuck dat ziet er pijnlijk uit.
pi_85632103
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ja? :D
pi_85632197
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja? :D
Ja. Onvoorstelbaar, maar waar.
pi_85632230
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:30 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ja. Onvoorstelbaar, maar waar.
Ik ben benieuwd wat voor diploma Sno heeft :')
pi_85632321
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat voor diploma Sno heeft :')
Schoffeldiploma B en een strikdiploma.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:09:08 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_85633263
David Beckham schijnt ook niet de snuggerste te zijn.

Liet een tatoo zetten in het Chinees. Maar wat er stond klopte niet.

Iemand die nog weet hoe dat zat ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_85633456
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:09 schreef tong80 het volgende:

Over tattoos gesproken... Van der Meyde :|W
pi_85633572
quote:

Dit :

quote:
David Beckham's tattoo of his wife's name in Hindi triggered a typographical debate between scholars.

Padmesh Gupta, president of the UK Hindi Committee, claimed that the famous tattoo in fact spelled out 'vihctoria'.

The the Manchester Buddhist Centre pitched in with scorn, claiming that Gupta's own translation would have left Beckham with the word 'Kwiktoria' across his bicep. How confusing.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:32:20 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_85633891
Dat bedoelde ik :)

pi_85634028
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef Tommy2K het volgende:

Idd, gasten als Lex Immers, Danny Buijs halen 't gemiddelde IQ daar ook niet omhoog :')

Ik wil Gregoor van Dijk nog nomineren. Wat een domme raspauper zeg.
Kondigde als aanvoerder(!) van Utrecht een paar jaar geleden voor de wedstrijd tegen Ajax aan dat hij Sneijder wel ff door midden zou trappen. Zo geschiedde, Sneijder kreeg een rotschop. Vervolgens mocht Van Dijk met rood inrukken, chapeau! _O_

Jonathan Legear hoort ook niet tot de intellectuele bovenlaag van de samenleving.
't Verbaast me trouwens ook dat Maradona niet genoemd is. Heeft de paar hersencellen die hij had volledig weggesnoven. Het lijkt sowieso wel 'n beetje alsof koning voetbal de minder slimme goden aantrekt. Ik was zondag in een VIP-lounge bij Utrecht ( :') ) een daar stikte het van de mensen die probeerden intelligent over te komen, maar daar in faalden. Uitzondering was Etienne Shew-Atjong. En Alfred Schreuder _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:01:32 #116
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_85634421
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:09 schreef Jmsls het volgende:
Rooney is niet echt dom hoor hij heeft wel zn acties maar hij is zeker niet dom.

En Oleguer heeft een boek geschreven en is wordt gek van filosofie had ik gelezen in een ander topic.
fixed ;)
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:06:40 #117
111382 Ofyles2
pi_85634502
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil Gregoor van Dijk nog nomineren. Wat een domme raspauper zeg.
Kondigde als aanvoerder(!) van Utrecht een paar jaar geleden voor de wedstrijd tegen Ajax aan dat hij Sneijder wel ff door midden zou trappen. Zo geschiedde, Sneijder kreeg een rotschop. Vervolgens mocht Van Dijk met rood inrukken, chapeau! _O_
Dat was meteen zijn zevende rode kaart uit zijn carrière, ook een prestatie van formaat...

quote:
Jonathan Legear hoort ook niet tot de intellectuele bovenlaag van de samenleving.
't Verbaast me trouwens ook dat Maradona niet genoemd is. Heeft de paar hersencellen die hij had volledig weggesnoven. Het lijkt sowieso wel 'n beetje alsof koning voetbal de minder slimme goden aantrekt.
Ik ben blij dat de Argentijnse bond niet verder is gegaan met Diego Maradona. Nog nooit zo'n egoïstische en gemankeerde coach gezien...

quote:
Ik was zondag in een VIP-lounge bij Utrecht ( :') ) een daar stikte het van de mensen die probeerden intelligent over te komen, maar daar in faalden. Uitzondering was Etienne Shew-Atjong. En Alfred Schreuder _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:07:39 #118
111382 Ofyles2
pi_85634512
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[ afbeelding ]

Leeft hij nog?
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:14:52 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_85634611
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Leeft hij nog?
Recent nog opgenomen geweest.Weet niet meer of het psychisch of alcohol gerelateerd was.

dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:14:54 #120
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_85634613
Maarre...domme voetballers zou je eigenlijk in één adem kunnen noemen met 'witte sneeuw' , 'groen gras' en 'zure citroenen' ... :{
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:18:57 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_85634652
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef blonchi het volgende:
Maarre...domme voetballers zou je eigenlijk in één adem kunnen noemen met 'witte sneeuw' , 'groen gras' en 'zure citroenen' ... :{
Flauwe kul. Rijkaard van Basten Gullit hadden minstens HAVO.

Leuke stomme contracten hebben ze destijds ondertekend.

dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:19:17 #122
111382 Ofyles2
pi_85634653
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Recent nog opgenomen geweest.Weet niet meer of het psychisch of alcohol gerelateerd was.

De supporters van de Rangers hebben nog een macabere weddenschap staan, namelijk wanneer Gazza in de boot van Charon valt...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:22:40 #123
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_85634689
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je gaat kansberekenen, heb ik lekker toch gelijk.
Er zijn heus wel wat beter opgeleide voetballers bij, maar het zijn er zo verdomd weinig.

;)
pi_85634697
Volgens mij is 'domme voetballer' een pleonasme eigenlijk.
pi_85634848
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:24 schreef WilburQuant het volgende:
Dat is inderdaad een feit maar vaak wel goed voor de beelden. :)
pi_85635048
quote:

En elke taal waarin in karakters geschreven wordt 'Chinees' noemen is zeker niet dom??

Overigens heb ik eerder het idee dat dit soort discussies gewoon wordt gevoerd om maar wat publiciteit te krijgen. Alsof iemand die Hindi of Sanskriet kan, niet weet hoe hij iets moet spellen. Sowieso gaat het om klanken, dus de exacte beschrijving van 'Victoria' kun je eeuwig over discussiëren.

Ik ben verre van een Beckham-fan. Maar hij heeft zijn populariteit goed weten uit te buiten, en ervoor gezorgd dat hij commercieel een van de meest succesvolle voetballers ooit is, en zelfs gezien wordt als een van de beste voetballers, terwijl hij verre van dat is. Tuurlijk heeft hij mensen om zich heen, maar die kansen die je krijgt moet je natuurlijk ook weten te grijpen. Verder komt hij op tv en in interviews altijd goed over en weet hij zich te presenteren als een gentleman, waar de meeste Engelsen een moment van een soort van oerneiging hebben waarin ze helemaal los moeten gaan en een schandaal over zich afroepen. Dus Beckham dom? :N
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:10:20 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85635458
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zegt geen reet, blijkt dus wel. Op het moment dat'ie z'n muil opentrekt hoor je een constante modderstroom aan dom gezever.
pi_85639696
Voetballers hebben niet zozeer persé een laag intelligentieniveau, al zijn er natuurlijk ook genoeg domme voetballers. Feit is wel dat voor elke voetballer die zijn bestaan volledig aan de profsport kan ontlenen, elke werkelijke noodzaak tot doorontwikkeling ontbreekt. Geestelijk groeien ze niet echt door.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:21:12 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85639820
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef El_Bassie het volgende:
Voetballers hebben niet zozeer persé een laag intelligentieniveau, al zijn er natuurlijk ook genoeg domme voetballers. Feit is wel dat voor elke voetballer die zijn bestaan volledig aan de profsport kan ontlenen, elke werkelijke noodzaak tot doorontwikkeling ontbreekt. Geestelijk groeien ze niet echt door.
Ook al zijn ze 45, het blijven pubers met teveel geld.
pi_85639875
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ook al zijn ze 45, het blijven pubers met teveel geld.
Velen wel ja, zeg ik van buitenaf. Zeker niet allen. Maar wie kan het ze kwalijk nemen?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:32:33 #131
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85640239
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Velen wel ja, zeg ik van buitenaf. Zeker niet allen. Maar wie kan het ze kwalijk nemen?
Mjah, ik verwacht eigenlijk wel een bepaalde ontwikkeling van zulk soort gasten.
Maar door het milieu waar ze zich in bevinden, kunnen ze er waarschijnlijk niets aan doen.. Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Tot die tijd zullen figuren als een Jacob Lensky en een Oleguer als buitenstaanders gezien worden. Denk ik.
pi_85640718
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zegt geen reet, blijkt dus wel. Op het moment dat'ie z'n muil opentrekt hoor je een constante modderstroom aan dom gezever.
Wat hij voor een camera zegt, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks over hoe dom hij nu wel of niet is. Al die jongens zitten vol met mediatraining en zullen dus over het algemeen altijd redelijk vlak over komen. Wat absoluut niet wil zeggen dat hij dom is.
pi_85640991
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mjah, ik verwacht eigenlijk wel een bepaalde ontwikkeling van zulk soort gasten.
Maar door het milieu waar ze zich in bevinden, kunnen ze er waarschijnlijk niets aan doen.. Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Tot die tijd zullen figuren als een Jacob Lensky en een Oleguer als buitenstaanders gezien worden. Denk ik.
Net alsof Lensky en Oleguer geen achterlijke figuren zijn, Lensky in zijn kamertje met alleen een bed en Oleguer dat op de training van Barca komt aankakken met een oud volkswagenbusje. Er zit ook nog een grens tussen intellectueel of gewoon een zwaar excentriek (en slim) figuur zijn.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_85641889
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:24 schreef WilburQuant het volgende:
Amrabat bij PSV heeft zijn bachelor gehaald.
pi_85642164
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Net alsof Lensky en Oleguer geen achterlijke figuren zijn, Lensky in zijn kamertje met alleen een bed en Oleguer dat op de training van Barca komt aankakken met een oud volkswagenbusje. Er zit ook nog een grens tussen intellectueel of gewoon een zwaar excentriek (en slim) figuur zijn.
http://www.motorpasion.com/mercedes/los-coches-del-camp-nou

Zie je allemaal Bentley's en weet ik wat allemaal richting trainingscomplex rijden en een Volkswagen-transporter van Oleguer. _O-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:01:13 #136
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85643009
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Ze ontwikkelen zich in ieder geval verder dan de gemiddelde voetballer.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:14:38 #137
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_85643475
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zie je allemaal Bentley's en weet ik wat allemaal richting trainingscomplex rijden en een Volkswagen-transporter van Oleguer. _O-
_O_
Trotse Belg.
pi_85643772
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ze ontwikkelen zich in ieder geval verder dan de gemiddelde voetballer.
Klopt maar dat ze buitenbeentjes zijn komt niet daardoor maar juist door hun aparte gedrag ernaast.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:26:23 #139
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85643986
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Zamsdoo het volgende:

[..]

Wat hij voor een camera zegt, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks over hoe dom hij nu wel of niet is. Al die jongens zitten vol met mediatraining en zullen dus over het algemeen altijd redelijk vlak over komen. Wat absoluut niet wil zeggen dat hij dom is.
Camera, interviews.. Pff.. Je bent een volwassen gozer, dan heb je toch schijt aan die mediatraining :')
Sowieso in deze tijd, waar de voetballers alle macht hebben.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:29:13 #140
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85644108
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Klopt maar dat ze buitenbeentjes zijn komt niet daardoor maar juist door hun aparte gedrag ernaast.
Dan nog heb ik daar meer vrede mee als met een De Guzman die een foto maakt van 7 of 8 Blackberrry's met daaronder een x-bedrag aan ¤50,- briefjes. (om maar een ander voorbeeld te gebruiken)
pi_85645027
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat een baas :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:54:07 #142
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85645145
Waarom worden Ten Cate, Van der Wiel en Van der Gun hier genoemd? }:|
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85645398
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Morendo het volgende:
Waarom worden Ten Cate, Van der Wiel en Van der Gun hier genoemd? }:|
Alleen omdat het negers zijn. Racisme is zijn puurste vorm.
pi_85645601
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Alleen omdat het negers zijn. Racisme is zijn puurste vorm.
Van der Gun ?
pi_85648474
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Vreven vond zichzelf altijd zo stoer. ^O^ Wel vermakelijk altijd, altijd die opstootjes ik kon er wel om lachen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:11:36 #147
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85648509
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die Vreven vond zichzelf altijd zo stoer. ^O^ Wel vermakelijk altijd, altijd die opstootjes ik kon er wel om lachen.
Hij had bij hem thuis, midden in zijn woonkamer, een totempaal staan. Rare man. :)
pi_85648576
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hij had bij hem thuis, midden in zijn woonkamer, een totempaal staan. Rare man. :)
Ja ? :D
Vandaar dat hij zich zo oranje/bruin maakte als een indiaan, inclusief staart. ^O^
pi_85648715
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja ? :D
Vandaar dat hij zich zo oranje/bruin maakte als een indiaan, inclusief staart. ^O^
Die tard is helemaal gek van indianen (lees: stereotype noord-amerikaanse indianen met verentooi)
pi_85648749
vervelende kutspeler trouwens.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:16:54 #151
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_85648752
Arjen Robben. Hoe dom moet je zijn om een bal niet te stiften als je alleen op de keeper afgaat en hij al op de grond ligt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_85648806
Ik kwam trouwens via dat filmpje van Vreven op Youtube uit bij een filmpje van van Gaal bij Sport1.

Beetje offtopic dat wel maar wel erg vermakelijk. :P

pi_85648877
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kwam trouwens via dat filmpje van Vreven op Youtube uit bij een filmpje van van Gaal bij Sport1.

Beetje offtopic dat wel maar wel erg vermakelijk. :P

Dat was in scène gezet...
Maar toch grappig

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 15:19:44 ]
pi_85648937
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar toch grappig
aah ik had al een heel klein beetje een vermoeden omdat Jansma het een beetje raar deed. Maar wel leuk gedaan. (had hem nooit eerder gezien :@ )
pi_85648955
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
hij pakt die smerige marokkaan (bouaouzan) wel lekker aan trouwens @ 0:50
pi_85648983
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar toch grappig
heb je daar een bron voor... ik vond t namelijk typisch iets voor van gaal.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:27:37 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85649208
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef atomicrunner het volgende:

[..]

Was gewoon een promo. :N
pi_85649261
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Was gewoon een promo. :N
ik wil bewijs :'(
pi_85649270
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef atomicrunner het volgende:

[..]

Bij VI hadden ze het over hem en toen zeiden ze dat dat in scène was gezet.(Ik weet niet welke aflevering)
pi_85649315
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bij VI hadden ze het over hem en toen zeiden ze dat dat in scène was gezet.(Ik weet niet welke aflevering)
ok dan geloof ik je maar
pi_85660322
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oranje had op het WK in '98 op een gegeven moment een VWO-voorhoede met Philip Cocu en Dennis Bergkamp.
pi_85660398
Iedereen weet dat dat weglopen van Van Gaal in scene gezet was. Was zelfs nog een enorme faal in de Duitse media die het overnamen en dachten dat het echt was. :')
pi_85662416
Ronaldo gaat vol voor de prijzen :

quote:
Cristiano: 'Niet aan me zitten'

- Voetballer Cristiano Ronaldo heeft liever dat niemand aan hem zit.

Cristiano had even vrije tijd en ging samen met zijn vriendin naar een basketbalwedstrijd in Madrid.

Vriendin Irina Shayk vond dat haar vriend te veel gel in zijn haar had, meldt de Daily Mirror. Toen ze aan zijn haar ging zitten, flipte de Portugees. Irina kon er wel om lachen, maar Cristiano zag er de humor niet van in.

De ijdeltuit was furieus en de wedstrijd kon hem ook niet meer bekoren.
pi_85662923
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]

Wat een natte tosti is het toch :')
pi_85663617
Ondanks dat Oleguer zowat een linkse extremist is is hij niet dom. En ook al noem je de naam zelf al. Nicky hofs spant de kroon :p
pi_85663718
Janssen - FC Twente
★★★
pi_85664013
quote:
[..]

_O-
pi_85665925
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Oranje had op het WK in '98 op een gegeven moment een VWO-voorhoede met Philip Cocu en Dennis Bergkamp.
Cocu in de voorhoede??? :z Cocu ging pas bij zijn tweede keer bij PSV op het eind pas als achter de spitsen spelen. In principe was het een controlerende middenvelder. Vooral verdedigend ingesteld dus. De voorhoedespelers op het WK'98 waren Bergkamp en Kluivert.
pi_85666563
quote:
[..]

De beste man houdt er gewoon niet zo van als vrouwen aan hem zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85666899
Sjaak Polak is ook niet de grootste denker.
pi_85668050
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Cocu in de voorhoede??? :z Cocu ging pas bij zijn tweede keer bij PSV op het eind pas als achter de spitsen spelen. In principe was het een controlerende middenvelder. Vooral verdedigend ingesteld dus. De voorhoedespelers op het WK'98 waren Bergkamp en Kluivert.
Tegen Zuid-Korea speelde Cocu toch echt in de spits hoor :Y
pi_85668080
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef BII het volgende:
Sjaak Polak is ook niet de grootste denker.
Ik herinner me nog een reactie van 'm na een gemiste penalty, ik viel van de bank van het lachen.
sig verwijderd door FA
pi_85668087
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef hodios het volgende:

[..]

Is hij ooit niet begonnen als linksbuiten?
pi_85668129
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een reactie van 'm na een gemiste penalty, ik viel van de bank van het lachen.
Hij is altijd wel erg vermakelijk voor de camera ja. Die kop ook. :')
pi_85670168
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Sjaak.. _O_
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:01:46 #176
314900 DrankJan
Foto van mijn piemel : .
pi_85671440
Melvin Platje :')
Push die kaulo coke geef t aan een ho zet de bitch op de trein en zeg breng me do
pi_85672456
Rutger Worm.

En Tshibamba deed het ik meen 2 weken later eventjes dunnetjes over. ^O^
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:20:18 #178
225540 Pugg
Friends forever
pi_85676287
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

De beste man houdt er gewoon niet zo van als vrouwen aan hem zitten.
Het is een Malle nicht *O* met een hoofdletter M
pi_85677556
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef BII het volgende:

[..]

Is hij ooit niet begonnen als linksbuiten?
:Y
pi_85678176
quote:

[..]

Beetje een domme opmerking. :|W Als je de feiten niet weet kun je beter niet reageren. Kluivert ging er in de eerste wedstrijd tegen België vanaf met rood. Daarop heeft Cocu hem een wedstrijd vervangen in de spits. Tegen Argentinië speelde Kluivert pas weer mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 25-08-2010 09:59:22 ]
pi_85684601
quote:

[..]

Ik zeg toch ook op een gegeven moment. Er is een wedstrijd waar hij even met Bergkamp voorin stond.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef hodios het volgende:

[..]

Tegen de Koreanen inderdaad, ken je klassiekers ;)
pi_85686757
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Tommeke het volgende:

Tegen de Koreanen inderdaad, ken je klassiekers ;)
Inderdaad tegen Korea. Dat was ik vergeten. Maar alleen in die wedstrijd. Dus het was niet de Oranje-voorhoede van het WK'98.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje een domme opmerking. :|W
Nee, onwetendheid/vergeetachtigheid omtrent die ene wedstrijd.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef atomicrunner het volgende:

[..]

ok dan geloof ik je maar
Het was overigens dezelfde dag al bekend dat het niet echt was. Maar ik kon wel begrijpen dat mensen dachten dat het echt was, omdat het inderdaad echt iets Van Gaals is. Zeker als je daar zijn acteerprestaties in een reclame voor een meubel- of keukenzaak en in iets mindere mate die voor de mediamarkt mee in ogenschouw neemt.

Verder werd het een flinke tijd later ook een item in Duitsland, waar de pers daar kennelijk niet wist dat het in scène gezet was.

[ Bericht 14% gewijzigd door Xaobotnik op 25-08-2010 13:49:01 ]
pi_85686853
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Inderdaad tegen Korea. Dat was ik vergeten. Maar alleen in die wedstrijd. Dus het was niet de Oranje-voorhoede van het WK'98.

Daarom zei ik ook, op een gegeven moment ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:44:35 #184
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85686921
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook, op een gegeven moment ;)
Dus.......................... domheid van Xaobotnik.
pi_85687043
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dus.......................... domheid van Xaobotnik.
Haha, eerst niet (onwetendheid). Nu wel. :'(
pi_108139703

Guidetti :Y
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 19 februari 2012 @ 12:35:21 #187
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108144316
-Guidetti
-El Hamdaoui
-Afellay
-Balotelli
-Arnautovic
-Van der Wiel
-Rooney
-Vertonghen
pi_108144503
★★★
pi_108144568
Marco van Basten.....

Ooit antwoordde hij op de vraag of hij wel wist hoeveel een bijstandsuitkering per jaar is ? "Euh..een ton per jaar" ?

Joop Hiele.....

Die kon naar een club in Frankrijk. Daar kon hij 8 (acht) ton netto per jaar verdienen. De transfer liep stuk op de vraagprijs van Feyenoord. Die wilde 1 ton meer hebben. En Joop maar klagen. Dan leg je die ton toch zelf bij.....
pi_108144610
frank de boer
pi_108145564
rooney
sd
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2012 @ 13:45:25 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_108146324
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

Joop Hiele.....

Die kon naar een club in Frankrijk. Daar kon hij 8 (acht) ton netto per jaar verdienen. De transfer liep stuk op de vraagprijs van Feyenoord. Die wilde 1 ton meer hebben. En Joop maar klagen. Dan leg je die ton toch zelf bij.....
Anton Jansen kon naar Manchester United maar koos voor Lokeren. Omdat ie bang was niet te slagen bij United.

zondag 19 februari 2012 @ 13:45:27 #193
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108146329
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
-Guidetti
-El Hamdaoui
-Afellay
-Balotelli
-Arnautovic
-Van der Wiel
-Rooney
-Vertonghen
Balotelli uiteraard en ook Arnautovic en Rooney geef ik het nadeel van de twijfel.

Maar alle anderen die je hier noemt hebben volgens mij wel een (boven)gemiddeld, of hoger IQ.
Ja ja
  zondag 19 februari 2012 @ 16:19:31 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_108152181
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:20 schreef Shreyas het volgende:
[ afbeelding ]

Guidetti :Y
Opvolger van Worm en Tshibamba, waarbij de tweede nog dommer was omdat hij het bij Worm al had gezien
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 februari 2012 @ 16:22:12 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108152288
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:19 schreef Mark het volgende:

[..]

Opvolger van Worm en Tshibamba, waarbij de tweede nog dommer was omdat hij het bij Worm al had gezien
Dat was met Been als trainer bij Nec.
Ik nomineer Been ook gelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 19 februari 2012 @ 16:23:52 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_108152339
Toon van Driel had toen een mooie tekening gemaakt met NEC rompertjes :)
Dommage arachide-fromage
pi_108152391
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 19 februari 2012 @ 16:32:31 #198
225540 Pugg
Friends forever
pi_108152634
  zondag 19 februari 2012 @ 16:54:03 #199
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_108153427
Ballotelli
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  zondag 19 februari 2012 @ 17:04:21 #200
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_108153864
Danny Schreurs.
Speelde zelfs een EK & WK voor spelers met een laag IQ (zogenaamd ID-team: Intellectual (and Learning) Disability).
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_108154008
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
-Guidetti
-El Hamdaoui
-Afellay
-Balotelli
-Arnautovic
-Van der Wiel
-Rooney
-Vertonghen
Neger wat?
  zondag 19 februari 2012 @ 17:08:50 #202
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108154064
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Neger wat?
Zijn transfer naar Barca was niet echt slim te noemen.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:31:18 #203
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_108168665
Robinho
pi_108170647
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Eindbaas!!
pi_108171687
Balotelli, weinig genoemd.
Feyenoord-
pi_108172844
Martijn Reuser, die gast is echt een wandelend cliche.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_108174400

Danny Schreurs, FC Zwolle, Willem2 en Fortuna Sittard, heeft een IQ lager dan 75 (is ook uitgekomen voor het NL Elftal voor spelers met een IQ lager dan 75).
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 20 februari 2012 @ 02:25:53 #208
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108175569
Ik denk dat Messi achterlijk is buiten het veld, hij heeft namelijk zo een syndroom van down hoofd
pi_108181024
strootman heeft een heel normaal hoofd.
  Redactie Sport maandag 20 februari 2012 @ 14:39:24 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_108186499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2010 00:25 schreef Paul-89 het volgende:

Rutger Worm.

En Tshibamba deed het ik meen 2 weken later eventjes dunnetjes over. ^O^
Tsja, als Feyenoorder zou ik nu niet meer zo hard lachen om dat soort acties. :P
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 20 februari 2012 @ 16:13:00 #211
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108190243
Elia heeft geloof ik ook niet het hoogste niveau gedaan op school.
pi_108190765
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[ afbeelding ]

Danny Schreurs, FC Zwolle, Willem2 en Fortuna Sittard, heeft een IQ lager dan 75 (is ook uitgekomen voor het NL Elftal voor spelers met een IQ lager dan 75).
quote:
Met het Nederlands ID-team (Intellectual Disability, spelers met een laag IQ) werd hij in 2004 Europees kampioen en nam hij deel aan het wereldkampioenschap.
Ah... je maakt zelfs geen grap.
pi_108195878
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:45 schreef Piebe het volgende:

[..]

Balotelli uiteraard en ook Arnautovic en Rooney geef ik het nadeel van de twijfel.

Maar alle anderen die je hier noemt hebben volgens mij wel een (boven)gemiddeld, of hoger IQ.
Haha, echt niet.

Afellay heeft al enkele keren laten zien dom te zijn, El Hamdaoui behoeft geen uitleg. Van der Wiel komt in interviews ook erg dom over, en ook zijn berichten op Twitter en bijvoorbeeld het bezoeken van dat concert terwijl hij 'geblesseerd' was zijn geen slimme acties.

Elia is idd ook écht dom
pi_108199300
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
strootman heeft een heel normaal hoofd.
_O-
pi_108199535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Verbaas me dat hij nu niet weer in de cel zit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is niet dom, hij heeft lef.
  maandag 20 februari 2012 @ 20:46:44 #216
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108202031
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef PunkAap het volgende:

[..]

[..]

Hij is niet dom, hij heeft lef.
Dus als je geld uitgeeft aan alles wat je totaal niet nodig hebt heb je lef? :')
Nee, als je dat geld naar Afrika stuurt heb je lef. Niet als je het uitgeeft aan een homo auto.
  maandag 20 februari 2012 @ 20:49:13 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_108202161
Blijft trouwens een belachelijke regel dat je geel krijgt als je je shirtje uittrekt :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_108202271
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[ afbeelding ]

lol
"Peter, Peter Marie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')