quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Falco het volgende:
Oleguer lijkt me ook niet het meest briljante licht. Hij doet ook geen moeite om snugger de camera in te kijken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is overigens Piet Velthuizen, niet Velthuijsen.
Kortom, ik nomineer Falco
Hahahaha ja dat is echt een geniaal stukje, prachtigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef t1m0k het volgende:
Je naam in Heitinga, je heet Sjonny Heitinga! Sjonny Heitinga!
quote:Barton haalt behalve met zijn voetbalprestaties ook regelmatig de Engelse kranten vanwege disciplinaire problemen. Zo drukte hij tijdens een kerstfeest bij Manchester City een sigaret uit in het oog van tweede elftal-speler Jamie Tandy. Tijdens een toernooi in Thailand de daaropvolgende zomer werd hij vervroegd naar huis gestuurd nadat hij een jonge fan van Everton FC aanviel. Manchester City-coach Stuart Pearce vond dat Barton in therapie moest. Op 13 maart 2007 werd Barton gearresteerd werd voor het mishandelen van een taxichauffeur. Twee maanden later kreeg hij het tijdens een training van Manchester City aan de stok met ploeggenoot Ousmane Dabo. Dabo verklaarde dat hij enkele raken klappen kreeg, waardoor hij voor behandeling naar het ziekenhuis moest. Barton werd door de leiding van City zes wedstrijden geschorst en kreeg van de rechtbank vier maanden voorwaardelijk opgelegd[2]. Toen dat vonnis werd uitgesproken, was Barton net begonnen aan een gevangenisstraf van zes maanden voor het in elkaar slaan van een tiener tijdens het uitgaan in Liverpool. Daarvan zat hij 74 dagen uit[3][4].
Bartons halfbroer Michael Barton werd tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Hij werd schuldig bevonden aan het met een pickel vermoorden van Anthony Walker op basis van racistische motieven[5].
Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Schoen85 het volgende:
En heeft hij naast dat aquarium nou ook nog een pooltafel staan met zijn eigen naam erop? Geniaal
[ afbeelding ]
Als je zo'n tatoo laat zetten heb je wel enigzins last van grootheidswaanzin
Godverdomme zeg, hoe verzin je het! Ook zo'n ontzettend lelijk barretje ernaast gepropt.. Geef dat geld dan gewoon aan iemand die er wel zinvolle dingen mee doet, ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117
Gast weet totaal niet wat die met al zijn geld aan moet...
Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef Krambo het volgende:
En is Ruud Gullit al genoemd?
En waarom praten voetballers altijd in de 2e persoon als ze het over zichzelf hebben?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
Stephen Ireland van Manchester City natuurlijk.
Omdat hij bijvoorbeeld dit soort foto's op internet zet:
[ afbeelding ]
En omdat hij bijvoorbeeld rond rijdt in deze auto:
[ afbeelding ]
Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:
[ afbeelding ]
Of omdat hij meer dan een ton uit geeft aan een fucking aquarium.
[ afbeelding ]
En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
Deze twee dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
Joey Barton van Newcastle kan er trouwens ook wel bij.
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig.
Daar gaat het in dit topic ook helemaal niet om..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef YazooW het volgende:
Met zijn kwaliteiten spelen bij Real Madrid en AC Milan, dan ben je echt niet dom hoor
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig.
Winnerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel mooi zijn als je op de pooltafel de bal verkeerd stoot en deze zo tegen het glas van het aquarium aanvliegt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strakke actie juist, hij is niet domquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huntelaar won eens een persoonlijke prijs bij Ajax. Een verslaggever van AT5 zegt tegen m: "Klaas jan, kun je voor camera even reageren op het winnen van deze prijs?" Waarop Huntelaar hem heel moeilijk aankijkt: "Kun je er geen vraag van maken?", zegt de spits.
Verslaggever: "Wat betekent deze prijs voor je, Klaasjan?"
Waarop Huntelaar een heel verhaal afsteekt.
Dat Theo met drank op achter het stuur gaat zitten is natuurlijk oerstom, maar verder schijnt het toch geen domme jongen te zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Falco het volgende:
Algemeen bekend is dat de Arnhemmers Nicky Hofs en Theo Janssen niet bijster slim zijn.
Streetsmart zal hij wel zijn, schoffiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat Theo met drank op achter het stuur gaat zitten is natuurlijk oerstom, maar verder schijnt het toch geen domme jongen te zijn.
Winnaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Patrick Kluivert, een boek over jouw leven, Kluivert geheten.. waarom?
Waarom het Kluivert heet?
De titel begrijp ik.. maar zitten er ook wijze lessen in? Wat is de moraal van het verhaal?
De moraal van het verhaal... nouja wat ik heb meegemaakt.. dat mijn kinderen het kunnen lezen.
Maar zit er ook nog een les in, wat zeg je tegen je kinderen, wat is de les van het leven?
De les van het leven is.. geniet van het leven.. met een bedoeling.
Met welke bedoeling?
Tja met welke bedoeling.. je bent wel lastig hè..
Volgens mij is de Hunter best wel slim, voor een voetballer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef YazooW het volgende:
Met zijn kwaliteiten spelen bij Real Madrid en AC Milan, dan ben je echt niet dom hoor
Geniaalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud van Nistelrooij. Liet zich regelmatig voor de gek houden bij Oranje. Beetje het Piet Velthuizen idee. Daarnaast dat gehuil over het 'ik mag je gehalte' terwijl hij degene was die daar het meest van profiteerde. En omdat hij stelde dat hij in voetballend opzicht gelijkwaardig was aan Henry en Kluivert. En vanwege dat gelul over het supportersklimaat in Nederland terwijl hij in Engeland speelde waar supporters kennelijk erg lief zijn.
Lucius ga ik ook volledig in mee. Bij PSV wist men dit destijds al aangezien hij zijn volledige salaris daar ook niet uitbetaald kreeg omdat hij niet met geld om kan gaan. Verder dacht meneer veel geld op te kunnen halen in het buitenland na zijn vertrek bij Feyenoord, terwijl niemand in het buitenland ooit gehoord heeft van Lucius en hij nu dus bij Den Bosch speelt.
Hij heeft wel gelijk, maar het is uiterst dom om het voor de camera te roepen als 'prof'.quote:ROOSENDAAL - RBC Roosendaal heeft maandag speler Jose Fortes Rodriguez op non-actief gesteld. De voetbalclub uit de eredivisie deed dat naar aanleiding van beledigende uitspraken van de verdediger. Fortes Rodriguez zei zondag voor de televisiecamera's van Talpa dat scheidsrechter Temmink uiterlijke kenmerken vertoont van iemand die lijdt aan het syndroom van Down.
Dom, want hij kreeg er een gele kaart door. Hij speelt daar tegen een veredelde amateurspeler en is nog zo laaggronds om zich eraan te ergeren en over te gaan tot dit soort acties en er een gele kaart voor te incasseren, omdat deze hem niet behandelt als de grote ster.quote:
Hij lacht hem uit, dat gaat wel wat verder. Ik snap de reactie van Ruud wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Dom, want hij kreeg er een gele kaart door. Hij speelt daar tegen een veredelde amateurspeler en is nog zo laaggronds om zich eraan te ergeren en over te gaan tot dit soort acties en er een gele kaart voor te incasseren, omdat deze hem niet behandelt als de grote ster.
Hoezo dom? Hij pakt het op een slimme manier aan, ja hij kreeg een gele kaart. Maar als die gozer dit deed bij Drogba ofzo dan kreeg hij zeker een klap.. Van Nistelrooy pakt hem zo terug..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dom, want hij kreeg er een gele kaart door. Hij speelt daar tegen een veredelde amateurspeler en is nog zo laaggronds om zich eraan te ergeren en over te gaan tot dit soort acties en er een gele kaart voor te incasseren, omdat deze hem niet behandelt als de grote ster.
En dit soort simplistische dingen geniaal noemen vind ik ook dom overigens. Maar dat is een ander topic
VN moet er gewoon boven staan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij lacht hem uit, dat gaat wel wat verder. Ik snap de reactie van Ruud wel.
Tuurlijk niet. Sowieso mag je me eens uitleggen wat er slim aan is. De keren dat iemand daadwerkelijk een tik krijg op het veld zijn erg beperkt. En als er een speler is met losse handjes, dan is het wel VN met zijn vechtpartijen met Bellion en Ronaldo. EN die schop op de knie van Cole is ook berucht. Met Davids en Keane schijnt het ook wel eens mis geweest te zijn, maar wist VN snel genoeg dat hij daar niet aan moest beginnen. Zo dom was hij dus ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo dom? Hij pakt het op een slimme manier aan, ja hij kreeg een gele kaart. Maar als die gozer dit deed bij Drogba ofzo dan kreeg hij zeker een klap.. Van Nistelrooy pakt hem zo terug..
We hebben de winnaars. Dat kan niet andersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Peter Crouch
[ afbeelding ]
Heb je zo'n vrouw ga je vreemd(met een hoer
_!)
[ afbeelding ]
of
Ashley Cole![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
idd. grootste mongool ooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 04:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Fernando Ricksen zal ook wel geen licht zijn
Theo Janssen is redelijk achterlijk, maar er zijn veel ergere lui.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:52 schreef Alouette het volgende:
Ik heb om de 1 of andere reden altijd het gevoel dat Theo Janssen nog best wel slim is, hoor.![]()
Johnny Heitinga komt op mij niet altijd even slim over, maar dat kan ook komen door de kop die hij erbij trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Marc Brys kan zondagavond tegen Club Brugge een beroep doen op Pol de Vleesschouwer. Het is echter maar de vraag of de coach van KV Mechelen dit ziet zitten, aangezien de aanvaller al 57 jaar oud is. Door een administratieve blunder van de Belgische voetbalbond is hij ingeschreven bij Mechelen.
De veteraan wilde bij provincieclubje Blaasveld zijn conditie op peil houden, maar werd tot zijn schrik in gedeeld bij de nummer drie van de Belgische Jupiler League, zo meldt AD/Sportwereld. “Een 57-jarige speler in de eerste klasse, dat moet een record zijn”, reageerde men lachend bij Blaasveld.
De Vleesschouwer, naar verluidt een niet erg beweeglijke spits, heeft van de KBVB te horen gekregen dat de fout zo snel mogelijk wordt hersteld en dat hij 'gewoon' terecht kan bij de vierdeklasser. Mechelen kan zondagavond op de eerste plek terecht komen; de ploeg van Brys heeft evenals Racing Genk nog geen enkel punt verloren.
ik moest lachen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Tito_Otis het volgende:
[ afbeelding ]
Lex is de slimste niet. Ik heb de twijfelachtige eer hem persoonlijk te kennen en ondanks dat het knap is om 5keer kanker in iedere zin te passen, getuigt het niet van een bijster hoge intelligentie. Zeker niet tijdens een WarChild conferentie(tje) voor de club.
nou die hebben wel dik gewonnen van aston villa vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt![]()
[ afbeelding ]
[..]
In principe is dit natuurlijk geen voetballer meer, maar goed. Het grootste licht is het zeker niet. Maar de zaken die je noemt zou ik niet als dom omschrijven. Zich zo erg schamen dat hij het pas een dag van tevoren maar deed (overigens was dit naar aanleiding van een ontmoeting met de dochter eerder, dus vandaar dat het contact er al was en dat SMSje om af te spreken dus niet 'tig jaren later' verstuurd is. En dat SMSje was later dan zijn boekpresentatie, maar een dag voor de Holland Sport uitzending, waarin hij niet al te snugger naar voren kwam, en de keus voor Holland Sport was opzichzelf niet al te slim, aangezien hij had kunnen weten dat De Jong zo op hem in zou steken gezien eerdere uitlatingen van De Jong over hem). En op de scooter 100m van je huis met te veel drank op.....Poeoeoehquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef Skwish het volgende:
Patrick Kluivert, nabestaanden na tig jaar van het dodelijke ongeluk maar een sms'je sturen, notabene de dag voor zijn boekpresentatie. Een jaar terug nog worden aangehouden met teveel drank op.
Vroeger een goede voetballer maar geestelijk een arme jongen.
Hier zijn kennelijk verschillende versies van. De versie die ik gehoord heb was dat een verslaggever meeliep met een groep winkelende voetballers tijdens het WK'58 in Zweden. Eén van de spelers wilde een transsistorradio komen, en Garrincha zou toen hebben geroepen dat daar alleen Zweeds uit kwam. Hoe hij het bedoelde en in welke context is onbekend. Wellicht dat het gewoon een grapje was? Of dat die speler het kocht voor op zijn hotelkamer, en dat Garrincha vond dat je niets aan Zweedse radio had?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef tong80 het volgende:
Garrincha, volgens sommigen de beste voetballer ooit kreeg als prijs na het winnen van de wereldtitel een transistorradio. Hij gaf hem in het vliegtuig terug naar Brazilië aan een stewardes met de woorden.
'Misschien heb jij er meer aan, ik kan geen Braziliaanse zender ontvangen.'
Kan geen tegenbewijs vinden, werd een keer tijdens een match gezegd (op de Nederlandse TV)quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:13 schreef Mark het volgende:
Bolo was de bijnaam van Zenden.
Zo te zien is voor Vieiri Bobo zijn bijnaam, naar zijn vader. Tenzij die oerstom is lijkt dat geen verwijzing naar zijn denkvermogen.
Bron
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Patrick Kluivert, een boek over jouw leven, Kluivert geheten.. waarom?
Waarom het Kluivert heet?
De titel begrijp ik.. maar zitten er ook wijze lessen in? Wat is de moraal van het verhaal?
De moraal van het verhaal... nouja wat ik heb meegemaakt.. dat mijn kinderen het kunnen lezen.
Maar zit er ook nog een les in, wat zeg je tegen je kinderen, wat is de les van het leven?
De les van het leven is.. geniet van het leven.. met een bedoeling.
Met welke bedoeling?
Tja met welke bedoeling.. je bent wel lastig hè..
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ans-met-nazi-saluut/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Als je er zelf antwoord op zou moeten geven....Ik zou het ook niet direct weten hoor. Het moraal van een biografie? Wijze lessen? Het is iets beschrijvends, geen analyse oid. En de zaken die ook omschreven worden zijn dusdanig specifiek dat je er ook niet zomaar een les uit kunt trekken. En die bedoeling is ook niet eenduidig. Althans niet voor Kluivert. Die heeft heus niet nagedacht over een levensmotto waar hij langs leeft. Van een iemand die amper leest of nadenkt over zaken zul je nooit een verlichtend antwoord krijgen wat het laatste betreft. Dit wist De Jong overigens ook wel.quote:
ik mag jou nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef Tommy2K het volgende:
Bij ADO valt er op dit gebied natuurlijk altijd wel wat te halen. Ricky van den Bergh is al genoemd, en de welbekende stadionsong 'de keeper van Den Haag' is natuurlijk ook niet zomaar uit de lucht komen vallen...
Daarnaast heb je altijd nog wel Pascal Bosschaart, die nog wel eens een carriëre in de showbizz voor zich ziet...
Kortom, een mooi team getatoeëerde figuren die zich schoppend een weg door de Eredivisie banen. Machtig
Misschien omdat hij een VWO-diploma heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Keltie het volgende:
Waarom zie ik Gregory VD Wiel hier niet tussen staan?
Xavierquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ex-PSV'er misschien
Fuck dat ziet er pijnlijk uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Paul Gascoigne (Gazza) zal ook wel niks van belang uitvinden deze eeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Gascoigne
Ja?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Misschien omdat hij een VWO-diploma heeft.
Schoffeldiploma B en een strikdiploma.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor diploma Sno heeft
Over tattoos gesproken... Van der Meydequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:09 schreef tong80 het volgende:
David Beckham schijnt ook niet de snuggerste te zijn.
Liet een tatoo zetten in het Chinees. Maar wat er stond klopte niet.
Iemand die nog weet hoe dat zat ?
Dit :quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:09 schreef tong80 het volgende:
quote:David Beckham's tattoo of his wife's name in Hindi triggered a typographical debate between scholars.
Padmesh Gupta, president of the UK Hindi Committee, claimed that the famous tattoo in fact spelled out 'vihctoria'.
The the Manchester Buddhist Centre pitched in with scorn, claiming that Gupta's own translation would have left Beckham with the word 'Kwiktoria' across his bicep. How confusing.
Idd, gasten als Lex Immers, Danny Buijs halen 't gemiddelde IQ daar ook niet omhoogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef Tommy2K het volgende:
Bij ADO valt er op dit gebied natuurlijk altijd wel wat te halen. Ricky van den Bergh is al genoemd, en de welbekende stadionsong 'de keeper van Den Haag' is natuurlijk ook niet zomaar uit de lucht komen vallen...
Daarnaast heb je altijd nog wel Pascal Bosschaart, die nog wel eens een carriëre in de showbizz voor zich ziet...
Kortom, een mooi team getatoeëerde figuren die zich schoppend een weg door de Eredivisie banen. Machtig
fixedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:09 schreef Jmsls het volgende:
Rooney is niet echt dom hoor hij heeft wel zn acties maar hij is zeker niet dom.
En Oleguer heeft een boek geschreven en is wordt gek van filosofie had ik gelezen in een ander topic.
Dat was meteen zijn zevende rode kaart uit zijn carrière, ook een prestatie van formaat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil Gregoor van Dijk nog nomineren. Wat een domme raspauper zeg.
Kondigde als aanvoerder(!) van Utrecht een paar jaar geleden voor de wedstrijd tegen Ajax aan dat hij Sneijder wel ff door midden zou trappen. Zo geschiedde, Sneijder kreeg een rotschop. Vervolgens mocht Van Dijk met rood inrukken, chapeau!
Ik ben blij dat de Argentijnse bond niet verder is gegaan met Diego Maradona. Nog nooit zo'n egoïstische en gemankeerde coach gezien...quote:Jonathan Legear hoort ook niet tot de intellectuele bovenlaag van de samenleving.
't Verbaast me trouwens ook dat Maradona niet genoemd is. Heeft de paar hersencellen die hij had volledig weggesnoven. Het lijkt sowieso wel 'n beetje alsof koning voetbal de minder slimme goden aantrekt.
quote:Ik was zondag in een VIP-lounge bij Utrecht () een daar stikte het van de mensen die probeerden intelligent over te komen, maar daar in faalden. Uitzondering was Etienne Shew-Atjong. En Alfred Schreuder
Leeft hij nog?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Paul Gascoigne (Gazza) zal ook wel niks van belang uitvinden deze eeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Gascoigne
Recent nog opgenomen geweest.Weet niet meer of het psychisch of alcohol gerelateerd was.quote:
Flauwe kul. Rijkaard van Basten Gullit hadden minstens HAVO.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef blonchi het volgende:
Maarre...domme voetballers zou je eigenlijk in één adem kunnen noemen met 'witte sneeuw' , 'groen gras' en 'zure citroenen' ...
De supporters van de Rangers hebben nog een macabere weddenschap staan, namelijk wanneer Gazza in de boot van Charon valt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Recent nog opgenomen geweest.Weet niet meer of het psychisch of alcohol gerelateerd was.
Als je gaat kansberekenen, heb ik lekker toch gelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe kul. Rijkaard van Basten Gullit hadden minstens HAVO.
Leuke stomme contracten hebben ze destijds ondertekend.
Dat is inderdaad een feit maar vaak wel goed voor de beelden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:24 schreef WilburQuant het volgende:
Volgens mij is 'domme voetballer' een pleonasme eigenlijk.
En elke taal waarin in karakters geschreven wordt 'Chinees' noemen is zeker niet dom??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:09 schreef tong80 het volgende:
Zegt geen reet, blijkt dus wel. Op het moment dat'ie z'n muil opentrekt hoor je een constante modderstroom aan dom gezever.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Misschien omdat hij een VWO-diploma heeft.
Ook al zijn ze 45, het blijven pubers met teveel geld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef El_Bassie het volgende:
Voetballers hebben niet zozeer persé een laag intelligentieniveau, al zijn er natuurlijk ook genoeg domme voetballers. Feit is wel dat voor elke voetballer die zijn bestaan volledig aan de profsport kan ontlenen, elke werkelijke noodzaak tot doorontwikkeling ontbreekt. Geestelijk groeien ze niet echt door.
Velen wel ja, zeg ik van buitenaf. Zeker niet allen. Maar wie kan het ze kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook al zijn ze 45, het blijven pubers met teveel geld.
Mjah, ik verwacht eigenlijk wel een bepaalde ontwikkeling van zulk soort gasten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Velen wel ja, zeg ik van buitenaf. Zeker niet allen. Maar wie kan het ze kwalijk nemen?
Wat hij voor een camera zegt, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks over hoe dom hij nu wel of niet is. Al die jongens zitten vol met mediatraining en zullen dus over het algemeen altijd redelijk vlak over komen. Wat absoluut niet wil zeggen dat hij dom is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zegt geen reet, blijkt dus wel. Op het moment dat'ie z'n muil opentrekt hoor je een constante modderstroom aan dom gezever.
Net alsof Lensky en Oleguer geen achterlijke figuren zijn, Lensky in zijn kamertje met alleen een bed en Oleguer dat op de training van Barca komt aankakken met een oud volkswagenbusje. Er zit ook nog een grens tussen intellectueel of gewoon een zwaar excentriek (en slim) figuur zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, ik verwacht eigenlijk wel een bepaalde ontwikkeling van zulk soort gasten.
Maar door het milieu waar ze zich in bevinden, kunnen ze er waarschijnlijk niets aan doen.. Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Tot die tijd zullen figuren als een Jacob Lensky en een Oleguer als buitenstaanders gezien worden. Denk ik.
Amrabat bij PSV heeft zijn bachelor gehaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:24 schreef WilburQuant het volgende:
Volgens mij is 'domme voetballer' een pleonasme eigenlijk.
http://www.motorpasion.com/mercedes/los-coches-del-camp-nouquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Net alsof Lensky en Oleguer geen achterlijke figuren zijn, Lensky in zijn kamertje met alleen een bed en Oleguer dat op de training van Barca komt aankakken met een oud volkswagenbusje. Er zit ook nog een grens tussen intellectueel of gewoon een zwaar excentriek (en slim) figuur zijn.
Ze ontwikkelen zich in ieder geval verder dan de gemiddelde voetballer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Net alsof Lensky en Oleguer geen achterlijke figuren zijn, Lensky in zijn kamertje met alleen een bed en Oleguer dat op de training van Barca komt aankakken met een oud volkswagenbusje. Er zit ook nog een grens tussen intellectueel of gewoon een zwaar excentriek (en slim) figuur zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.motorpasion.com/mercedes/los-coches-del-camp-nou
Zie je allemaal Bentley's en weet ik wat allemaal richting trainingscomplex rijden en een Volkswagen-transporter van Oleguer.
Klopt maar dat ze buitenbeentjes zijn komt niet daardoor maar juist door hun aparte gedrag ernaast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen zich in ieder geval verder dan de gemiddelde voetballer.
Camera, interviews.. Pff.. Je bent een volwassen gozer, dan heb je toch schijt aan die mediatrainingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Zamsdoo het volgende:
[..]
Wat hij voor een camera zegt, dat zegt natuurlijk ook helemaal niks over hoe dom hij nu wel of niet is. Al die jongens zitten vol met mediatraining en zullen dus over het algemeen altijd redelijk vlak over komen. Wat absoluut niet wil zeggen dat hij dom is.
Dan nog heb ik daar meer vrede mee als met een De Guzman die een foto maakt van 7 of 8 Blackberrry's met daaronder een x-bedrag aan ¤50,- briefjes. (om maar een ander voorbeeld te gebruiken)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Klopt maar dat ze buitenbeentjes zijn komt niet daardoor maar juist door hun aparte gedrag ernaast.
Wat een baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zie je allemaal Bentley's en weet ik wat allemaal richting trainingscomplex rijden en een Volkswagen-transporter van Oleguer.
Alleen omdat het negers zijn. Racisme is zijn puurste vorm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Morendo het volgende:
Waarom worden Ten Cate, Van der Wiel en Van der Gun hier genoemd?
Van der Gun ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alleen omdat het negers zijn. Racisme is zijn puurste vorm.
Die Vreven vond zichzelf altijd zo stoer.quote:
Hij had bij hem thuis, midden in zijn woonkamer, een totempaal staan. Rare man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Vreven vond zichzelf altijd zo stoer.Wel vermakelijk altijd, altijd die opstootjes ik kon er wel om lachen.
Ja ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij had bij hem thuis, midden in zijn woonkamer, een totempaal staan. Rare man.
Die tard is helemaal gek van indianen (lees: stereotype noord-amerikaanse indianen met verentooi)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ?![]()
Vandaar dat hij zich zo oranje/bruin maakte als een indiaan, inclusief staart.
Dat was in scène gezet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kwam trouwens via dat filmpje van Vreven op Youtube uit bij een filmpje van van Gaal bij Sport1.
Beetje offtopic dat wel maar wel erg vermakelijk.![]()
aah ik had al een heel klein beetje een vermoeden omdat Jansma het een beetje raar deed. Maar wel leuk gedaan. (had hem nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was in scène gezet...
Maar toch grappig
heb je daar een bron voor... ik vond t namelijk typisch iets voor van gaal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was in scène gezet...
Maar toch grappig
Was gewoon een promo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef atomicrunner het volgende:
[..]
heb je daar een bron voor... ik vond t namelijk typisch iets voor van gaal.
Bij VI hadden ze het over hem en toen zeiden ze dat dat in scène was gezet.(Ik weet niet welke aflevering)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef atomicrunner het volgende:
[..]
heb je daar een bron voor... ik vond t namelijk typisch iets voor van gaal.
ok dan geloof ik je maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij VI hadden ze het over hem en toen zeiden ze dat dat in scène was gezet.(Ik weet niet welke aflevering)
Oranje had op het WK in '98 op een gegeven moment een VWO-voorhoede met Philip Cocu en Dennis Bergkamp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flauwe kul. Rijkaard van Basten Gullit hadden minstens HAVO.
Leuke stomme contracten hebben ze destijds ondertekend.
quote:Cristiano: 'Niet aan me zitten'
- Voetballer Cristiano Ronaldo heeft liever dat niemand aan hem zit.
Cristiano had even vrije tijd en ging samen met zijn vriendin naar een basketbalwedstrijd in Madrid.
Vriendin Irina Shayk vond dat haar vriend te veel gel in zijn haar had, meldt de Daily Mirror. Toen ze aan zijn haar ging zitten, flipte de Portugees. Irina kon er wel om lachen, maar Cristiano zag er de humor niet van in.
De ijdeltuit was furieus en de wedstrijd kon hem ook niet meer bekoren.
Wat een natte tosti is het tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ronaldo gaat vol voor de prijzen :
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cocu in de voorhoede???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oranje had op het WK in '98 op een gegeven moment een VWO-voorhoede met Philip Cocu en Dennis Bergkamp.
De beste man houdt er gewoon niet zo van als vrouwen aan hem zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen Zuid-Korea speelde Cocu toch echt in de spits hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Cocu in de voorhoede???Cocu ging pas bij zijn tweede keer bij PSV op het eind pas als achter de spitsen spelen. In principe was het een controlerende middenvelder. Vooral verdedigend ingesteld dus. De voorhoedespelers op het WK'98 waren Bergkamp en Kluivert.
Ik herinner me nog een reactie van 'm na een gemiste penalty, ik viel van de bank van het lachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef BII het volgende:
Sjaak Polak is ook niet de grootste denker.
Is hij ooit niet begonnen als linksbuiten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef hodios het volgende:
[..]
Tegen Zuid-Korea speelde Cocu toch echt in de spits hoor
Hij is altijd wel erg vermakelijk voor de camera ja. Die kop ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een reactie van 'm na een gemiste penalty, ik viel van de bank van het lachen.
Sjaak..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een reactie van 'm na een gemiste penalty, ik viel van de bank van het lachen.
Het is een Malle nichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De beste man houdt er gewoon niet zo van als vrouwen aan hem zitten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef BII het volgende:
[..]
Is hij ooit niet begonnen als linksbuiten?
Beetje een domme opmerking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Cocu in de voorhoede???Cocu ging pas bij zijn tweede keer bij PSV op het eind pas als achter de spitsen spelen. In principe was het een controlerende middenvelder. Vooral verdedigend ingesteld dus. De voorhoedespelers op het WK'98 waren Bergkamp en Kluivert.
Ik zeg toch ook op een gegeven moment. Er is een wedstrijd waar hij even met Bergkamp voorin stond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegen de Koreanen inderdaad, ken je klassiekersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef hodios het volgende:
[..]
Tegen Zuid-Korea speelde Cocu toch echt in de spits hoor
Inderdaad tegen Korea. Dat was ik vergeten. Maar alleen in die wedstrijd. Dus het was niet de Oranje-voorhoede van het WK'98.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Tommeke het volgende:
Tegen de Koreanen inderdaad, ken je klassiekers
Nee, onwetendheid/vergeetachtigheid omtrent die ene wedstrijd.quote:
Het was overigens dezelfde dag al bekend dat het niet echt was. Maar ik kon wel begrijpen dat mensen dachten dat het echt was, omdat het inderdaad echt iets Van Gaals is. Zeker als je daar zijn acteerprestaties in een reclame voor een meubel- of keukenzaak en in iets mindere mate die voor de mediamarkt mee in ogenschouw neemt.quote:
Daarom zei ik ook, op een gegeven momentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Inderdaad tegen Korea. Dat was ik vergeten. Maar alleen in die wedstrijd. Dus het was niet de Oranje-voorhoede van het WK'98.
Dus.......................... domheid van Xaobotnik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, op een gegeven moment
Haha, eerst niet (onwetendheid). Nu wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus.......................... domheid van Xaobotnik.
Anton Jansen kon naar Manchester United maar koos voor Lokeren. Omdat ie bang was niet te slagen bij United.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joop Hiele.....
Die kon naar een club in Frankrijk. Daar kon hij 8 (acht) ton netto per jaar verdienen. De transfer liep stuk op de vraagprijs van Feyenoord. Die wilde 1 ton meer hebben. En Joop maar klagen. Dan leg je die ton toch zelf bij.....
Balotelli uiteraard en ook Arnautovic en Rooney geef ik het nadeel van de twijfel.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
-Guidetti
-El Hamdaoui
-Afellay
-Balotelli
-Arnautovic
-Van der Wiel
-Rooney
-Vertonghen
Opvolger van Worm en Tshibamba, waarbij de tweede nog dommer was omdat hij het bij Worm al had gezienquote:
Dat was met Been als trainer bij Nec.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Opvolger van Worm en Tshibamba, waarbij de tweede nog dommer was omdat hij het bij Worm al had gezien
Neger wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
-Guidetti
-El Hamdaoui
-Afellay
-Balotelli
-Arnautovic
-Van der Wiel
-Rooney
-Vertonghen
Eindbaas!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tsja, als Feyenoorder zou ik nu niet meer zo hard lachen om dat soort acties.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
Rutger Worm.
En Tshibamba deed het ik meen 2 weken later eventjes dunnetjes over.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[ afbeelding ]
Danny Schreurs, FC Zwolle, Willem2 en Fortuna Sittard, heeft een IQ lager dan 75 (is ook uitgekomen voor het NL Elftal voor spelers met een IQ lager dan 75).
Ah... je maakt zelfs geen grap.quote:Met het Nederlands ID-team (Intellectual Disability, spelers met een laag IQ) werd hij in 2004 Europees kampioen en nam hij deel aan het wereldkampioenschap.
Haha, echt niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:45 schreef Piebe het volgende:
[..]
Balotelli uiteraard en ook Arnautovic en Rooney geef ik het nadeel van de twijfel.
Maar alle anderen die je hier noemt hebben volgens mij wel een (boven)gemiddeld, of hoger IQ.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
strootman heeft een heel normaal hoofd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij is niet dom, hij heeft lef.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaas me dat hij nu niet weer in de cel zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als je geld uitgeeft aan alles wat je totaal niet nodig hebt heb je lef?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:58 schreef PunkAap het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet dom, hij heeft lef.
lolquote:Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[ afbeelding ]
Danny Schreurs, FC Zwolle, Willem2 en Fortuna Sittard, heeft een IQ lager dan 75 (is ook uitgekomen voor het NL Elftal voor spelers met een IQ lager dan 75).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |