abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:18:08 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85435304
Wie zijn volgens jullie de domste voetballers?

Ik heb het altijd maar te doen met Piet Velthuijsen ;(. Wordt in de maling genomen door Wesley Sneijder en laat zich sollen door Vitesse. In zijn acties is hij ook niet altijd de gelukkigste geweest.

Oleguer lijkt me ook niet het meest briljante licht. Hij doet ook geen moeite om snugger de camera in te kijken.

Algemeen bekend is dat de Arnhemmers Nicky Hofs en Theo Janssen niet bijster slim zijn.

Tot slot hebben we Rooney, die zich vaak genoeg als een aap gedraagt. Hieronder maakt ie vrienden met de Engelse supporters.

Uit deze collage blijkt dat er nogal wat dommigheid op de binnen- en buitenlandse velden te vinden is. Wie kan dit aanvullen al dan niet met anekdotes of wat dan ook.

Ik wou ook al een topic maken over slimme voetballers, maar die zijn al op FOK! eerder geopend.
Zie Intelligente voetballers en Slimme voetballers bijvoorbeeld.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85435332
Ricky van den Bergh :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:19:41 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85435364
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Falco het volgende:

Oleguer lijkt me ook niet het meest briljante licht. Hij doet ook geen moeite om snugger de camera in te kijken.

[ afbeelding ]
_O-
Intelligent, but fucked up.
pi_85435476
Oleguer schijnt volgens mij toch ingewikkelde proza te bestuderen. Net als Edgar Davids overigens.

Oleguer heeft ook een boek geschreven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is overigens Piet Velthuizen, niet Velthuijsen.

Kortom, ik nomineer Falco
pi_85435521
Je naam in Heitinga, je heet Sjonny Heitinga! Sjonny Heitinga!
pi_85435588
Theo lucius !

pi_85435608
Sjaak Polak
pi_85435642
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef t1m0k het volgende:
Je naam in Heitinga, je heet Sjonny Heitinga! Sjonny Heitinga!
Hahahaha ja dat is echt een geniaal stukje, prachtig :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:34:17 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85436050
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:38:16 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436235
Stephen Ireland van Manchester City natuurlijk.

Omdat hij bijvoorbeeld dit soort foto's op internet zet:

En omdat hij bijvoorbeeld rond rijdt in deze auto:

Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:

Of omdat hij meer dan een ton uit geeft aan een fucking aquarium.

En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
pi_85436346
En heeft hij naast dat aquarium nou ook nog een pooltafel staan met zijn eigen naam erop? Geniaal :D

Als je zo'n tatoo laat zetten heb je wel enigzins last van grootheidswaanzin :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:41:39 #12
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436376
Joey Barton van Newcastle kan er trouwens ook wel bij.
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt _O-

quote:
Barton haalt behalve met zijn voetbalprestaties ook regelmatig de Engelse kranten vanwege disciplinaire problemen. Zo drukte hij tijdens een kerstfeest bij Manchester City een sigaret uit in het oog van tweede elftal-speler Jamie Tandy. Tijdens een toernooi in Thailand de daaropvolgende zomer werd hij vervroegd naar huis gestuurd nadat hij een jonge fan van Everton FC aanviel. Manchester City-coach Stuart Pearce vond dat Barton in therapie moest. Op 13 maart 2007 werd Barton gearresteerd werd voor het mishandelen van een taxichauffeur. Twee maanden later kreeg hij het tijdens een training van Manchester City aan de stok met ploeggenoot Ousmane Dabo. Dabo verklaarde dat hij enkele raken klappen kreeg, waardoor hij voor behandeling naar het ziekenhuis moest. Barton werd door de leiding van City zes wedstrijden geschorst en kreeg van de rechtbank vier maanden voorwaardelijk opgelegd[2]. Toen dat vonnis werd uitgesproken, was Barton net begonnen aan een gevangenisstraf van zes maanden voor het in elkaar slaan van een tiener tijdens het uitgaan in Liverpool. Daarvan zat hij 74 dagen uit[3][4].
Bartons halfbroer Michael Barton werd tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Hij werd schuldig bevonden aan het met een pickel vermoorden van Anthony Walker op basis van racistische motieven[5].
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:42 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85436503
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Schoen85 het volgende:
En heeft hij naast dat aquarium nou ook nog een pooltafel staan met zijn eigen naam erop? Geniaal :D

[ afbeelding ]

Als je zo'n tatoo laat zetten heb je wel enigzins last van grootheidswaanzin :D
Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117
Gast weet totaal niet wat die met al zijn geld aan moet...
pi_85436879
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef YazooW het volgende:

[..]

Check ook deze video: http://vimeo.com/9488117
Gast weet totaal niet wat die met al zijn geld aan moet...
Godverdomme zeg, hoe verzin je het! Ook zo'n ontzettend lelijk barretje ernaast gepropt.. Geef dat geld dan gewoon aan iemand die er wel zinvolle dingen mee doet, ik houd me aanbevolen ;).
pi_85436954

God wat is die kerel een simpele laagdrempelige vent.
pi_85437142

Die is ook niet helemaal goed.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:04:37 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85437292
Is dit nou het "domme voetballers" topic of het topic voor voetballers die het uiterlijk hebben wat vaak geassocieerd wordt met een laag iq?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_85437335
Al deze gasten mogen zo hard in hun handjes klappen dat ze met baltrappen dik geld verdienen, anders was het carriere maken in de snackbarwereld oid gok ik ;).
pi_85437886
Aan zijn antwoorden in interviews te horen heeft Piet Velthuizen niet echt het wiel uitgevonden :') (of hij is altijd nerveus tijdens een interview en komt hij daardoor niet zo slim over, maar ik ben bang dat het dat niet is :') )
En is Ruud Gullit al genoemd?

En waarom praten voetballers altijd in de 2e persoon als ze het over zichzelf hebben?
Jij ook?
pi_85438081
Uit de oude doos kan ik me ook nog Joop Hiele herinneren. Die had de kans om naar een Franse (?) club te gaan waar hij in 4 jaar tijd 8 ton netto per jaar kon verdienen.

Alleen sprong de transfer tussen de Franse club en Feyenoord af op 1 ton. Joop zat bij Studio Sport een beetje huilerig te doen over de houding van Feyenoord. Maar je kan ook denken "pas die ene ton dan zelf bij slimpie !"
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:25:33 #21
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85438222
De keren dat Velthuizen aan het woord was tijdens VI viel het me nog reuze mee. Je hebt alleen wel het idee dat er elk moment kortsluiting kan ontstaan...
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:28:05 #22
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85438336
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef Krambo het volgende:

En is Ruud Gullit al genoemd?

En waarom praten voetballers altijd in de 2e persoon als ze het over zichzelf hebben?
Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig. :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_85438468
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef YazooW het volgende:
Stephen Ireland van Manchester City natuurlijk.

Omdat hij bijvoorbeeld dit soort foto's op internet zet:
[ afbeelding ]

En omdat hij bijvoorbeeld rond rijdt in deze auto:
[ afbeelding ]

Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:
[ afbeelding ]

Of omdat hij meer dan een ton uit geeft aan een fucking aquarium.
[ afbeelding ]

En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef YazooW het volgende:
Joey Barton van Newcastle kan er trouwens ook wel bij.
Laat zijn snor staan totdat ze de eerste competitie wedstrijd winnen, best wel riskant als je bij Newcastle speelt _O-
[ afbeelding ]
[..]

Deze twee dus _O- :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:33:14 #24
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85438547
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik vind Ronald Koeman ook niet zo'n licht. Hij heeft het steeds over "die kool scoren." Gewoon doen, zou ik zeggen! Met een euro in je knuistje naar de groenteboer. Maar val ons er a.u.b. niet mee lastig. :Y
:D _O-
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:34:24 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85438588

Hij kijkt iig het domst.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo