quote:It has been widely reported that the Chelsea FC footballer Frank Lampard gained a significantly high score on an IQ test taken by the team at Stamford Bridge.
Dr Brian English, the football club’s doctor, conducted the IQ tests as part of a research project looking at the relationship between head injuries and neurological development. Dr English has reportedly said ‘Frank Lampard scored one of the highest set of marks ever recorded by the company doing the tests.’
Wiki:quote:
quote:Op 30 maart 2006 publiceerde Oleguer zijn eerste boek, Cami d'Itaca (De weg naar Ithaka). Hierin behandelt hij uiteenlopende onderwerpen zoals jeugdanorexia, strijd tegen het fascisme, de rol van Spanje in de beide Golfoorlogen, zijn liefde voor tennis en zijn ervaringen tijdens de viering van de landstitel van 2005.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft zeker afgekeken bij Danny Buijsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef groenen het volgende:
Gerry Koning(4de in de spits quiz) heeft actuariële wetenschappen gestudeerd, Jack Tuyp bedrijfseconomie.
ADO Den Haag heeft dat quizje met het hele team ingevuld, ik denk dat Powell daarom zo'n hoge score heeft.
Klopt ja, heeft ook gymnasium gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Blaise N'Kufo z'n hersenpan zit vol met literatuur over filosofie.
Heldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klopt ja, heeft ook gymnasium gedaan.
[ afbeelding ]
met zn brilletje
Jack Tuyp heeft volgens mij niet gestudeerd maar de HEAO gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef groenen het volgende:
Gerry Koning(4de in de spits quiz) heeft actuariële wetenschappen gestudeerd, Jack Tuyp bedrijfseconomie.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jack Tuyp heeft volgens mij niet gestudeerd maar de HEAO gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |