Speelfout in TTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Lily-Ella het volgende:
Negen dus.
(trance, moet het zijn..)
QFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niets mis met Purmerend trouwens..
meerfout van datequote:
Taal is niet mijn dingquote:
Ja weet ik, maar meer van Dates, wat zijn dat,,,?quote:
Nou, niets..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niets mis met Purmerend trouwens..
Oh jeequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
Waarom staat de helft van de posts in dit topic op mijn naam?
Date als in afspraakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar meer van Dates, wat zijn dat,,,?
Je ouwehoert te veel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
Pizza van de Aldiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bos, wat heb je gegeten?
Je bent echt scherp vandaag
Lekkerquote:
omdat jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
Dat bedoel ik. Nu is hij wel nagetekend van een foto uit 2007... Deze:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de beste wil van de wereld kan ik jou er niet van maken.
pfff....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kijk, zo weinig indruk heb ik gemaakt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb...
Volgens Joe kan 1 meet verhelpen dat iemand het idee heeft dat je een leuke dame bent. Ofzo
Joe, echt, wtf moet ik eigenlijk vragen?
Gelukkig vind je me toch nog liefquote:
Dat zat het zijnquote:
quote:
Maar op je tekening heb je een veel te grote neus en veel te volle lippen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu is hij wel nagetekend van een foto uit 2007... Deze:
[ afbeelding ]
ADHD ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
Ik zei toch al dat ik geen mensen kan tekenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar op je tekening heb je een veel te grote neus en veel te volle lippen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfff....Ik weet toch niet wat Yuki wil weten....
[..]ik ben leuk... daar heb ik nou niet echt een meet voor nodig....
en het feit dat JB geen... doet als ik Neuken roep, zegt genoeg
goed idee...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik ook weer.... was even beetje huishouden doen en mijn soepje van gisteren opeten
Wat is dat voor soepje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik ook weer.... was even beetje huishouden doen en mijn soepje van gisteren opeten
Ik snap het nog steeds niet hoorquote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Sorry, was even boven, kind was wakker.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Hey .. je raakt de tel kwijtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sorry, was even boven, kind was wakker.
Tien.
Vraag maar aan ongeveer de helft van de Singles hier...quote:
Wel opgewarmde soep hoop ik ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
quote:
Natuurlijkquote:
De helft van Singles antwoord nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan ongeveer de helft van de Singles hier...
Groentesoepje toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan ongeveer de helft van de Singles hier...
Jaaaah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Groentesoepje toch?
Nu nog een keer proeven!![]()
zucht, m'n logica is weer eens niet te volgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor
Joe, leg nou eens uit wat je wilde zeggen
Oh, ik dacht een heel speciaal soepje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
Gewoon een groentensoep. Ik maak dezelfde soep ook elke week.
Daar kan de helft van die stelletjes niks aan doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
De helft van alle stelletjes zijn singles
Arme stelletjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan de helft van die stelletjes niks aan doen.
Welterusten Bosje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen..
Truste Bosquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Wauw, we zitten al op 25!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
De helft van alle stelletjes zijn singles
is dit nou een teletubbie verwijzing?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ben jij nu UI aanpassingen aan het tellen?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja, mahlah doet er 26 per dag en ik hou de score bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij nu UI aanpassingen aan het tellen?
Coolquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, mahlah doet er 26 per dag en ik hou de score bij.
Waar is R-Patz geblevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dit nou een teletubbie verwijzing?
dag dagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Err.. whut?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
OF mijn buurvrouw nieste, of er is een hond bij de buren
En terecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij laat je mannen wel voor je werken zeg
En wat is nu je punt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gros van de reacties in dit topic heeft een aantal lettergrepen dat op twee handen te tellen valt. Dit is de langste reactie in dit hele topic.
Okee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gros van de reacties in dit topic heeft een aantal lettergrepen dat op twee handen te tellen valt. Dit is de langste reactie in dit hele topic.
Zo hoort datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij laat je mannen wel voor je werken zeg
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.quote:
We wachten namelijk op geniale binnenvallers....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gelukkig ben jij er nu, om ons naar een whole new level te tillen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
OF mijn buurvrouw nieste, of er is een hond bij de buren
idd.... L-E.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu, om ons naar een whole new level te tillen.
En jij wilt je komen verlagen tot dat niveau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.
Ik heb de langste reactie al op m'n naam... Maar u verwacht wonderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We wachten namelijk op geniale binnenvallers....
wie nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?
Welke stats wil je weten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd.... L-E.....
met zo'n binnenval... heeft FC nu een hoop te doen....
Om te beginnen met het vertellen van zijn Stats.....
Ja, muren van bordkartonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb de langste reactie al op m'n naam... Maar u verwacht wonderen.
Ben je bij mij aan het goede adres in principe. Kleine wondertjes, dat wel. Als jullie me bevallen gaan we naar meer Bijbelse proporties, vrouwelijke zondvloed niet uitgesloten![]()
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???
Kleine dingen worden groot... The circle of life.quote:kleine wondertjes... >>> kleine dingen die groot worden, hebben we al gezien.![]()
Ik doe niet aan trucjes.quote:Dus je moet toch met een ander trucje komen
quote:
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]leeftijd, lengte, kl ogen haar (en lengte van het haar)
etc...
Gadverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Huisbaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
Dat niet alleen.... de seks, ruzies, fam. bezoek etc ... alles maak ik mee....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Huisbaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.
Jammer....quote:Ik doe niet aan trucjes.
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.
Ik ook.quote:
interessant....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horenquote:
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Eens. Spelletjes spelen vind ik sowieso kinderlijk gedrag wat geen enkele (prille) relatie ten goede komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
ligt naar mijn mening aan je intentie....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.
Maar een foto van de claimster mag ook best vind ik. Of doelde je niet op je eigen kont?
Venco!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Handigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Doe je kont plaatsen als UI danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.
Plasseksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horen
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Venco!!
Volgende week donderdag, Jurk in Haarlem
Mijn intenties zijn altijd goed, maar dat is vanuit mijn perspectief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ligt naar mijn mening aan je intentie....
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Doe je kont plaatsen als UI dan
Vlammetje staat nog niet op de foto.
Bummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben er wel ontzettend blij mee.En voor kleding kon ik toch niet slagen.
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.quote:
Tsja... klinkt als een slappe smoes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.
Oh, ik heb het nog niet keihard nodig...maar toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomen
En tja, ik ga nooit op zoek naar kleding, ik vind het gewoon... Anders lukt het niet.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... klinkt als een slappe smoes.
Of een bekentenis, kan ook.
Dit is ingelast ivm DVD opnames.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.
Ah zo. Ja, als je het vroeg genoeg weet, hoe of wat, dan kan ik daar voor stage en werk rekening mee houden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is ingelast ivm DVD opnames.
Anders doen we gewoon in december
December is 16e ofzo (zie foboquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, als je het vroeg genoeg weet, hoe of wat, dan kan ik daar voor stage en werk rekening mee houden.
Truste dropje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen.
Yuki, ik hoor het wel als je meer weet.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen.
Yuki, ik hoor het wel als je meer weet.
Trustequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga ook slapen. Weer een nachtje minder om af te tellen.
Trusten peepz!
Truste buuf!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga ook slapen. Weer een nachtje minder om af te tellen.
Trusten peepz!
Truste Lotusssquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen en lekker dromen van mijn terroristjes!
Truste iedereen!
Truste Bloempje!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen en lekker dromen van mijn terroristjes!
Truste iedereen!
Trustequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Truste iedereen!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Zit je voor de laptop te gapen van moeheid, lig je in bed en ben je klaarwakker
heb ik ook wel eens ja, van het naar bed gaan en de handelingen ervoor word ik dan weer wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Zit je voor de laptop te gapen van moeheid, lig je in bed en ben je klaarwakker
Gossie... Met dat weer van morgen lig ik het liefst de hele dag in bedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
Dat is idd vervelend..... weet je wat pas erg is morgen gaat mijn wekker gewoon nog een half uurtje eerder
Dat is heel irritantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens ja, van het naar bed gaan en de handelingen ervoor word ik dan weer wakker.
hehehe een ATV opnemen om in je bed te blijven liggen als het regent... goed idee. helaas morgen veel te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie... Met dat weer van morgen lig ik het liefst de hele dag in bed
Ja, ik ook... Paardrijden, naar de bloemist, tekenen, boog opzetten en zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe een ATV opnemen om in je bed te blijven liggen als het regent... goed idee. helaas morgen veel te doen
Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klaarwakker in bed liggen? Lekker dan
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.
Als je wilt slapen is wakker liggen lastig
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijf ik vannacht alleen met Yuki over?![]()
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Godverdegodverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.
Opbokken.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Of nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Nee, maar met HW weet je het nooit. Die spaart ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.
Heb jij daar last van dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar met HW weet je het nooit. Die spaart ze allemaal.
Dan mag ze nog steeds zelf beslissenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
She's all yoursquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:
Jullie nemen alles echt veel te serieus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan mag ze nog steeds zelf beslissen
Of jij mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen alles echt veel te serieus.
Ja, of niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Yuki het volgende:
Oeh, er wordt om mij gestreden
* achterover zit en martini nipt
Ik dacht niet dat RZ een grapje maakte.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen alles echt veel te serieus.
Ja halloquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Mooi, je hoeft haar niet in te pakken, ik neem haar zo wel mee.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Mooi, je hoeft haar niet in te pakken, ik neem haar zo wel mee.
Fok verstandig, lees een PIquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat RZ een grapje maakte.
Die zijn niet zichtbaar op de mobiel fok-versiequote:
Ah, er stond eenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn niet zichtbaar op de mobiel fok-versie
Ik heb zoveel uitstraling, dat je een zonnebril nodig hebt om naar me te kijkenquote:
Ik zal goed voor je zorgen hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik hoorde net dat ik daar zelf ook nog iets over te zeggen heb
*proest het uit*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zoveel uitstraling, dat je een zonnebril nodig hebt om naar me te kijken
Heb je B&J in huis?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal goed voor je zorgen hoor.![]()
En lief voor je zijn en zulks.![]()
Ja die was behoorlijke lamequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zoveel uitstraling, dat je een zonnebril nodig hebt om naar me te kijken
Oei... Dat kost toch punten hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt te regelen natuurlijk.
Ik heb nog wel rosé.
Oeh...is die ook bezig ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf maar hangen bij de Last boyscout, omdat Bruce gewoon de koning is.
Ja, dat is echt een mijlpaal in het levenquote:
Had je dat niet al eerder gedaan dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja die was behoorlijke lame
Ik sluit me aan bij HW
Ja maar, ja maar...ik eet het nooit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei... Dat kost toch punten hoor.
B&J hoor je standaard in huis te hebben
Moeten we nu raden waar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dag mevrouwtje met de 18+ piercing
Hier in Singles welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een mijlpaal in het leven
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ik eet het nooit.![]()
En ik kan het toch halen?
Is dat nodig dan? Gewoon een VCH'tje of zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer info is nogsteeds niet vrijgegeven..
Hij maakte de opmerking pas 20 minuten geleden... eerder kon nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had je dat niet al eerder gedaan dan?
ik heb er 4.. Ben ik nu wel speciaal?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
piercings zijn ook wel een beetje passe vind ik, vind ze niet lelijk over het algemeen, maar het is ook weer zoiets als de trampstamp, iedereen heeft er 1 tegenwoordig.
Laat je trampstamp dan eens zien ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
piercings zijn ook wel een beetje passe vind ik, vind ze niet lelijk over het algemeen, maar het is ook weer zoiets als de trampstamp, iedereen heeft er 1 tegenwoordig.
Datzelfde geldt voor ringen, kettingen, armbanden, petjes, nagellak of make-up in generalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
Als je die gave jurk weg doet, let me knowquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn kledingkast loigt vol en nog niet al mijn kleren liggen erin.. Misschien moet ik toch echt kleren wegdoen
geen juiste vergelijking natuurlijk, een piercing is niet iets wat je even in en uit doet en bij de Hema koopt ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor ringen, kettingen, armbanden, petjes, nagellak of make-up in general
What's your point?
Een vrouw en een gave jurk weg doen... zie ik niet snel gebeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die gave jurk weg doet, let me know
die nooitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die gave jurk weg doet, let me know
En terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die nooitmijn hippiejurken en 50's jurken bewaar ik
er gaan vooral spijkerbroekslachtoffers vallenquote:
Ok, ik zie geen reden meer om te blijvenquote:
adiosquote:
Trustequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok, ik zie geen reden meer om te blijven
Trusten all
omdat je wakker bentquote:
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuivenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen juiste vergelijking natuurlijk, een piercing is niet iets wat je even in en uit doet en bij de Hema koopt ofzo.
Ik vind het ook niet storend. maar de tijd dat ik bij piercings iets had van : wow, cool, wat een lef moet je hebben oid is allang voorbij.
Tis niet lullig bedoeld, maar het doet me niet zoveel meer.
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuiven
ja, maar is dat dan een reden om jezelf niet te versieren? Omdat die kipjes er een trend van hebben gemaakt? Nee, want doordat meer mensen het doen wordt het beter geaccepteerd in de maatschappij, waardoor mensen die piercings om persoonlijke reden nemen wel gewoon daarmee kunnen werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloos.
Duidelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hij maakte de opmerking pas 20 minuten geleden... eerder kon niet
Hoe kom je er uberhaupt ineens op?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt ook lef nodig om ernaar te kijken. Werd gister echt ff naar toen die naald er bij murm in zatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuiven
Ik zei al, ik heb er niets op tegen, maar omdat die kipjes er ook een hebben vind ik het gewoon niet zo "stoer" meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar is dat dan een reden om jezelf niet te versieren? Omdat die kipjes er een trend van hebben gemaakt? Nee, want doordat meer mensen het doen wordt het beter geaccepteerd in de maatschappij, waardoor mensen die piercings om persoonlijke reden nemen wel gewoon daarmee kunnen werken
That's life toch? Vroegâh keken mensen al vreemd op bij een man met een oorbel,is nu ook redelijk gewoon te noemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloos.
ik kijk er ook niet naar.. Ik ben als de dood voor naaldenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Hoe kom je er uberhaupt ineens op?
[..]
Je hebt ook lef nodig om ernaar te kijken. Werd gister echt ff naar toen die naald er bij murm in zat
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met piercings.... en al helemaal niet met die van M-M
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb er niets op tegen, maar omdat die kipjes er ook een hebben vind ik het gewoon niet zo "stoer" meer.
Ik zie dan ook steeds meer mensen die ze er weer uithalen tegenwoordig.
Een cum catcher bedoel jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
Dat is net als met tattoo's. Hoeveel meiden hebben tegenwoordig niet zo'n aarsgewei.
Lol, ik dus ook. Hoewel ik wel kan kijken naar bloed afnemen enzo. Maar... Nee, niet m'n hobby om het te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kijk er ook niet naar.. Ik ben als de dood voor naalden
mja, die is moeilijker weg te halenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
Dat is net als met tattoo's. Hoeveel meiden hebben tegenwoordig niet zo'n aarsgewei.
Dat dus. Ik neem het voor mooi, personal gain zeg maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komt
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komt
Hi Spezzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met piercings.... en al helemaal niet met die van M-M
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die is moeilijker weg te halen
QFTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.
Doorgaans bij meisjes met namen als Priscilla, Shirley, Ramona.
Of Mandy.
ik kan niet tegen ernstige bloedingen en ook niet tegen naalden, als ik daarnaar kijk wordt ik dizzyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, ik dus ook. Hoewel ik wel kan kijken naar bloed afnemen enzo. Maar... Nee, niet m'n hobby om het te zien
Ik kan zelfs al naar worden bij het schoonmaken van m'n piercing
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor.
Ik vind ze niet echt vervelend, maar ik zou het nu zelf echt nooit meer doen eigenlijk.
ik heb daar niks mee, ik heb een tat op mn onderrug, maar dat is geen aarsgeweiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.
Doorgaans bij meisjes met namen als Priscilla, Shirley, Ramona.
Of Mandy.
I know, en daarom zeg ik nergens dat mensen het niet moeten doen, ik geef alleen mijn mening eroverquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.
precies, maby heb ik wel standaardpiercings, maar wel omdat ik het mooi vindquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.
Naamtechnisch zou je er één moeten hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daar niks mee, ik heb een tat op mn onderrug, maar dat is geen aarsgewei
Je begrijpt de hint nietquote:
Dat is ook al lastigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niet tegen ernstige bloedingen en ook niet tegen naalden, als ik daarnaar kijk wordt ik dizzy
Schoonmaken van mn piercings boeit me niet, het eruithalen en verwisselen ook niet
Notedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, en daarom zeg ik nergens dat mensen het niet moeten doen, ik geef alleen mijn mening erover.
QFTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |