Natuurlijkquote:
De helft van Singles antwoord nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan ongeveer de helft van de Singles hier...
Groentesoepje toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan ongeveer de helft van de Singles hier...
Jaaaah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Groentesoepje toch?
Nu nog een keer proeven!![]()
zucht, m'n logica is weer eens niet te volgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor
Joe, leg nou eens uit wat je wilde zeggen
Oh, ik dacht een heel speciaal soepje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
Gewoon een groentensoep. Ik maak dezelfde soep ook elke week.
Daar kan de helft van die stelletjes niks aan doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
De helft van alle stelletjes zijn singles
Arme stelletjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan de helft van die stelletjes niks aan doen.
Welterusten Bosje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen..
Truste Bosquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Wauw, we zitten al op 25!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
De helft van alle stelletjes zijn singles
is dit nou een teletubbie verwijzing?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ben jij nu UI aanpassingen aan het tellen?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja, mahlah doet er 26 per dag en ik hou de score bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij nu UI aanpassingen aan het tellen?
Coolquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, mahlah doet er 26 per dag en ik hou de score bij.
Waar is R-Patz geblevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dit nou een teletubbie verwijzing?
dag dagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Err.. whut?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
OF mijn buurvrouw nieste, of er is een hond bij de buren
En terecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij laat je mannen wel voor je werken zeg
En wat is nu je punt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gros van de reacties in dit topic heeft een aantal lettergrepen dat op twee handen te tellen valt. Dit is de langste reactie in dit hele topic.
Okee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gros van de reacties in dit topic heeft een aantal lettergrepen dat op twee handen te tellen valt. Dit is de langste reactie in dit hele topic.
Zo hoort datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij laat je mannen wel voor je werken zeg
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.quote:
We wachten namelijk op geniale binnenvallers....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gelukkig ben jij er nu, om ons naar een whole new level te tillen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
OF mijn buurvrouw nieste, of er is een hond bij de buren
idd.... L-E.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu, om ons naar een whole new level te tillen.
En jij wilt je komen verlagen tot dat niveau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat het een nogal treurige bedoening is, als je het eerlijk wil horen.
Ik heb de langste reactie al op m'n naam... Maar u verwacht wonderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We wachten namelijk op geniale binnenvallers....
wie nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?
Welke stats wil je weten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd.... L-E.....
met zo'n binnenval... heeft FC nu een hoop te doen....
Om te beginnen met het vertellen van zijn Stats.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |