Ah zo. Ja, als je het vroeg genoeg weet, hoe of wat, dan kan ik daar voor stage en werk rekening mee houden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is ingelast ivm DVD opnames.
Anders doen we gewoon in december
December is 16e ofzo (zie foboquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, als je het vroeg genoeg weet, hoe of wat, dan kan ik daar voor stage en werk rekening mee houden.
Truste dropje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen.
Yuki, ik hoor het wel als je meer weet.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen.
Yuki, ik hoor het wel als je meer weet.
Trustequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga ook slapen. Weer een nachtje minder om af te tellen.
Trusten peepz!
Truste buuf!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga ook slapen. Weer een nachtje minder om af te tellen.
Trusten peepz!
Truste Lotusssquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen en lekker dromen van mijn terroristjes!
Truste iedereen!
Truste Bloempje!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen en lekker dromen van mijn terroristjes!
Truste iedereen!
Trustequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Truste iedereen!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Zit je voor de laptop te gapen van moeheid, lig je in bed en ben je klaarwakker
heb ik ook wel eens ja, van het naar bed gaan en de handelingen ervoor word ik dan weer wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Zit je voor de laptop te gapen van moeheid, lig je in bed en ben je klaarwakker
Gossie... Met dat weer van morgen lig ik het liefst de hele dag in bedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
Dat is idd vervelend..... weet je wat pas erg is morgen gaat mijn wekker gewoon nog een half uurtje eerder
Dat is heel irritantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens ja, van het naar bed gaan en de handelingen ervoor word ik dan weer wakker.
hehehe een ATV opnemen om in je bed te blijven liggen als het regent... goed idee. helaas morgen veel te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie... Met dat weer van morgen lig ik het liefst de hele dag in bed
Ja, ik ook... Paardrijden, naar de bloemist, tekenen, boog opzetten en zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe een ATV opnemen om in je bed te blijven liggen als het regent... goed idee. helaas morgen veel te doen
Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klaarwakker in bed liggen? Lekker dan
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.
Als je wilt slapen is wakker liggen lastig
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijf ik vannacht alleen met Yuki over?![]()
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Godverdegodverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.
Opbokken.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Of nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Nee, maar met HW weet je het nooit. Die spaart ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |