Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klaarwakker in bed liggen? Lekker dan
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uiteindelijk val je vanzelf wel weer in slaap en anders maar een nachtje niet.
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik dat aankan, maar daar is morgen niet een van.
Als je wilt slapen is wakker liggen lastig
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met een zware dag voor de boeg is het lastig ja.
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijf ik vannacht alleen met Yuki over?![]()
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Godverdegodverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, vrees niet. Ik zal wel even de concurrentie uithangen.
Opbokken.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ach, ik kan meerdere dingen tegelijk, dus ik ga morgen te paard naar de bloemist
Of nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Opbokken.Voor je het weet liggen alle vrouwe hier bij jouw in bed en dat moeten we niet hebben.
Nee, maar met HW weet je het nooit. Die spaart ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar is Yuki zelf bij...die loopt niet in 7 sloten tegelijk neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |