Eens. Spelletjes spelen vind ik sowieso kinderlijk gedrag wat geen enkele (prille) relatie ten goede komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
ligt naar mijn mening aan je intentie....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.
Maar een foto van de claimster mag ook best vind ik. Of doelde je niet op je eigen kont?
Venco!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Handigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Doe je kont plaatsen als UI danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.
Plasseksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horen
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Venco!!
Volgende week donderdag, Jurk in Haarlem
Mijn intenties zijn altijd goed, maar dat is vanuit mijn perspectief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ligt naar mijn mening aan je intentie....
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Doe je kont plaatsen als UI dan
Vlammetje staat nog niet op de foto.
Bummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben er wel ontzettend blij mee.En voor kleding kon ik toch niet slagen.
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.quote:
Tsja... klinkt als een slappe smoes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.
Oh, ik heb het nog niet keihard nodig...maar toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomen
En tja, ik ga nooit op zoek naar kleding, ik vind het gewoon... Anders lukt het niet.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... klinkt als een slappe smoes.
Of een bekentenis, kan ook.
Dit is ingelast ivm DVD opnames.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |