Ja, muren van bordkartonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb de langste reactie al op m'n naam... Maar u verwacht wonderen.
Ben je bij mij aan het goede adres in principe. Kleine wondertjes, dat wel. Als jullie me bevallen gaan we naar meer Bijbelse proporties, vrouwelijke zondvloed niet uitgesloten![]()
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???
Kleine dingen worden groot... The circle of life.quote:kleine wondertjes... >>> kleine dingen die groot worden, hebben we al gezien.![]()
Ik doe niet aan trucjes.quote:Dus je moet toch met een ander trucje komen
quote:
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]leeftijd, lengte, kl ogen haar (en lengte van het haar)
etc...
Gadverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Huisbaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
Dat niet alleen.... de seks, ruzies, fam. bezoek etc ... alles maak ik mee....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Huisbaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.
Jammer....quote:Ik doe niet aan trucjes.
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.
Ik ook.quote:
interessant....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horenquote:
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |