Yup dat zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan gaat het wel een stuk sneller
Typisch vrouwen. En mannen er maar van beschuldigen dat ze geen hints snappen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij heeft Yuki de hint niet gezien
Kan gebeuren, ik lees ook heel vaak de lapo nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij heeft Yuki de hint niet gezien
Maar dat is ook zo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Typisch vrouwen. En mannen er maar van beschuldigen dat ze geen hints snappen!
quote:
Is al voor elkaar!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had even iets anders onder ctrl~v staan![]()
Deze dus gewoon
a man's gotta do what a man's gotta do...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
B&J Cookie smaakt uitermate goed als je wat weg moet snacken
Hoiquote:
Lucky youquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss, Engel en Myra staan aan mijn kant![]()
vissticks met aardappelstukjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pizza, vissticks met aardappelstukjes of noodles.. De keuze is lastig..
Stuur maar door!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
Wrom vragen lekkere kerels me altijd mee uit als ik al eenheb ?
Sorry hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
ik kan ook nog gamba's bakken... Ik haat keuzesquote:
Noodlesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pizza, vissticks met aardappelstukjes of noodles.. De keuze is lastig..
gamba'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook nog gamba's bakken... Ik haat keuzes
quote:
Krengel weet wel wat lekker is hoor, heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze wel echt lekker zijn?? Hmmmzzz
Nu kan ik ook niet meer kiezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb ook nog afbakbroodjes en eiersalade die ik gisteren heb gemaakt
Ja kreng plaats eens een foto van die kerel(s)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze wel echt lekker zijn?? Hmmmzzz
Die leuke meiden zijn voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ouch
Als je leuke meiden achter je aan krijgt mag je die naar mij doorsturenDie kerels ook wel hoor
heb geen foto van zequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kreng plaats eens een foto van die kerel(s)
Delen?quote:
Dat vinden de dames hier erg jammerquote:
welcome to my dilemmaquote:
Gamba's en noedelsquote:
spreek voor jezelf tijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vinden de dames hier erg jammer
Super!!!quote:
Smakelijkquote:
De eerste was donker, donker haar bruine ogen.. kuiltjes in zn wangen.. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfectquote:
Correctie tijnbrein vind het jammerquote:
ik heb ook nog erwten of tomatensoep, en de smoor djawa krijg ik ook nog wel ondooitquote:
Engel welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. heb jou nog nie irl gezien
Jij zorgt nogal eens voor dilemma's krijg ik het ideequote:
Mag ik die donkere dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
De eerste was donker, donker haar bruine ogen.. kuiltjes in zn wangen.. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfect
Iene miene mutte. Eiersalade met broodquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook nog erwten of tomatensoep, en de smoor djawa krijg ik ook nog wel ondooit
Engel heeft mij ook al gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Engel wel![]()
Lotusssje binnenkort ook
Oohh,mag ik die eerste??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
De eerste was donker, donker haar bruine ogen.. kuiltjes in zn wangen.. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfect
I just happen to love food, can't help myselfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij zorgt nogal eens voor dilemma's krijg ik het idee
Mag ik die blonde dan?quote:
Hoe gaan we dat regelen dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja hoorwant ik heb al een lieve en lekkere
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I just happen to love food, can't help myself
of je komt hierheen en dan kies jijquote:
Gewoon delenquote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
OH... dat wordt lastigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh.. dan moet je naar mij komen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je komt hierheen en dan kies jij
ik neem 1 wel, zodat jij en Yuki elkaar niet doodslaanquote:
*protest*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik neem 1 wel, zodat jij en Yuki elkaar niet doodslaan
Wie niet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I just happen to love food, can't help myself
Zeelandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OH... dat wordt lastig![]()
Waar ben jij?
ja, dat wordt echt tijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja godver
we moeten binnenkort eens daten
Ik heb je niet gevraagd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee...
Waarom spreken lekkere kerels mij wel aan maar geven ze niet hun telnr...?
En hoi
ik kan me ook gewoon de avond doorsnackenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wie niet!Dus die optie van niet eten is a no go
Ik vind het een goeie optiequote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfect
Lezen RZ het ging om lekkere kerelsquote:
niet alleen tegen jou hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. jij zegt altijd nee tegen mij
nee..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon hierheen verwijzen?
Ja, jij bent bezet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. jij zegt altijd nee tegen mij
en hierom neem ik mquote:
Daar zou ik voor gaan,met zoveel mogelijk variatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan me ook gewoon de avond doorsnacken
Ja maar waarom nou nietquote:
daar gaan hele topics overquote:
quote:
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. heb al een vriend enzo
Ja maar liefje... ik heb je nr niet eens..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar waarom nou niet![]()
Dan zeg je tegen ze: "Ik heb, speciaal voor jullie, een vervangster geregeld!! Ze heeft donker haar en blauwe ogen en is een beetje raar en bijdehand, maar stiekem ook wel heel lief. Ze woont alleen net boven Amsterdam. Hier heb je haar telefoonnummer, ENJOY!"
En tegen GvsE welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Het verschil is dat ik tegen Krengel absoluut geen nee zou zeggen.
een jointje en ik waan me in de hemelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar zou ik voor gaan,met zoveel mogelijk variatie
ik wil ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een jointje en ik waan me in de hemel
PM!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar liefje... ik heb je nr niet eens..
jaquote:
Oh ja wacht je rookt niet meerquote:
ik heb alquote:
Why?quote:
Die tabak gaat altijd zo tussen mn kiezen zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een jointje en ik waan me in de hemel
Dat lucht opquote:
Ik vind roken niet echt een prequote:
werkt prima hierquote:
Ik ook niet, maar stoppen ligt wat lastigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind roken niet echt een pre
Lekker laten zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
werkt prima hier
Varken heeft drzelf opgesloten onder 2 wasmanden
En ik wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ze mijn type niet is misschien?
gewoon niet kauwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die tabak gaat altijd zo tussen mn kiezen zitten
Het is ook lastig om te stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stoppen ligt wat lastig
Je moet ze ook niet opetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die tabak gaat altijd zo tussen mn kiezen zitten
ik had je al uitgenodigdquote:
die had ik toch al gegeven?quote:
Ja ik komquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
Maar kga me lekker douchen.. Tijnkom je mee?
Jij zit dus niet in de Betuwequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
werkt prima hier
Varken heeft drzelf opgesloten onder 2 wasmanden
neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had ik toch al gegeven?
hell yeahquote:
nope, gelderland enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij zit dus niet in de Betuwe
Dikke stront door een theezeefje bij 40 graden vorst
Die Refo mogen niet internet van god vandaar dat het zo traag isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij zit dus niet in de Betuwe
Dikke stront door een theezeefje bij 40 graden vorst
quote:
nu welquote:
We gingen toch met z'n 3 douchen?quote:
ik wil niet verder weg van nmgn dan ik nu zitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit ook in Gelderland
Maar niet lang meer
Utrecht
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die Refo mogen niet internet van god vandaar dat het zo traag is![]()
LOL![]()
Wil Krengel dat wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We gingen toch met z'n 3 douchen?
Gewoon naar de randstad komenquote:
Jaquote:
waar leef jij?quote:
Sammiequote:
erg mooiquote:
Drutenquote:
Zomer in Nederland. De ene week 35 graden. De andere week 15 gradenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben onderweg
Heb t overigens stervenskoud
das best dichtbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
DrutenKom er niet oorspronkelijk vandaan,maar blijven steken na een relatie
M'n nagels zijn blauwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zomer in Nederland. De ene week 35 graden. De andere week 15 graden
Als je uit Nijmegen komt wel,komen een paar lijnen hier aan dacht ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
das best dichtbijlijn. 87 right?
ik wist hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je uit Nijmegen komt wel,komen een paar lijnen hier aan dacht ik.
Maar best dichtbij ja
Ik zal je zo komen opwarmenquote:
jupquote:
Omdat ze jou dan makkelijker lek prikkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:02 schreef Graseter het volgende:
Waarom zijn hier die wespen zo groot.
Als avondeten niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
3 broodjes kaas en een suicijzenbroodje is dat veel?
Ligt eraan voor hoeveel personenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
Nee, deze doen helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Omdat ze jou dan makkelijker lek prikken
dont be, ik weet rondom nijmegen de meeste buslijnen welquote:
Als je zwanger bent nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
Ik lees net dat je een vriend hebt... Of is dat om de vriendelijke jongens uit je buurt te houden...?quote:
Waar? Verzin eens een leuk plekjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lees net dat je een vriend hebt... Of is dat om de vriendelijke jongens uit je buurt te houden...?
Waar gaan we neuken?
Oké dan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dont be, ik weet rondom nijmegen de meeste buslijnen wel
Amsterdam Centraal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Waar? Verzin eens een leuk plekje
Nog niet!quote:
Nog nietquote:
Maak haar niet overstuur, over heel de dag i s het maart bar weinig, als avondeten alleen ook..quote:
De hele dag?quote:
Te laat... En daarom neuk je dus nietquote:
whehe, ik doe het expresquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oké dan...
Iedere keer als ik dit zie --->Krijg ik trek in een peuk
tis meer dan ik op heb.. Voor overdag vind ik het netjes, je moet nog wel wat eten hoor krengel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
Nee, dat is vet weinig. Vind ik...
Ok..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
My kind of womenquote:
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whehe, ik doe het expres
Welke film ga ik zo kijken? Fracture of revenge of the nerds 3? Unbreakable neem ik al op want bruce
Hmmm... Ik vind vier broodjes voor een hele dag weinig. Overigens past dat sowieso niet in een uitgebalanceerde voeding. Daar moet gewoon groente dan wel fruit bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis meer dan ik op heb.. Voor overdag vind ik het netjes, je moet nog wel wat eten hoor krengel!
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijken![]()
die kan ik na red dragon nog kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijken![]()
oh, dan doe ik het al jaren foutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik vind vier broodjes voor een hele dag weinig. Overigens past dat sowieso niet in een uitgebalanceerde voeding. Daar moet gewoon groente dan wel fruit bij.
maar brucequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...
Da's veel te weinig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
Och, je overleeft het welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan doe ik het al jaren fout
Truequote:
Vind hem beter dan die andere 2 ... En Samuel L. "motherfucking" Jacksonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...
Dit dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je overleeft het wel
Het beste is gespreid over de dag vijf of zes keer te eten. Ontbijt, lunch en avondeten, en drie tussendoortjes tussen de hoofdmaaltijden door.
dat red ik nooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je overleeft het wel
Het beste is gespreid over de dag vijf of zes keer te eten. Ontbijt, lunch en avondeten, en drie tussendoortjes tussen de hoofdmaaltijden door.
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueEn ik vond toen M. Night Shyamalan geweldig, maar die is heel erg minder geworden
Maar geen saucijzenbroodje.quote:
Jammer dat je al bezet en dat RZ ook nog achte je aan zitquote:
Nietusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel. Ik heb destijds vaak genoeg gezegd dat ik je leuk vond![]()
Je bent het gewoon vergeten.
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vind hem beter dan die andere 2 ... En Samuel L. "motherfucking" Jackson
Dat hoort zo, Tijn. Ik hoor achter vrouwen aan te zitten die niks met mij willen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet en dat RZ ook nog achte je aan zit
The Expendables ga ik niet kijken, lijkt mee een dramatisch slechte filmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenjason statham, bruce, sly
)
Unbreakable is slecht... Sixt sense was destijds erg vermakelijk...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goed
Toen kwam Unbreakable, die is vermakelijk, maar geen briljante film of zo... En the Village en Lady in the Water zijn nogal om te huilenAl heb ik The Village wel op dvd. Over the Last Airbender gaan we het maar niet hebben
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nietusmaar je hebt leuk en 'leuk' he
Die komt hier morgen al uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenjason statham, bruce, sly
)
Die 10001 redenen weet ik nie..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat ik een date met je wilde maar dat iemand mij voor was? End at je nog 1001 redenen had waarom niet?
Wie was je voor?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat ik een date met je wilde maar dat iemand mij voor was? End at je nog 1001 redenen had waarom niet?
10001 zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Die 10001 redenen weet ik nie..
hij lijkt me geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Expendables ga ik niet kijken, lijkt mee een dramatisch slechte film
Ik wil heel graag Dispicable me kijken
waar?quote:
Signs vond ik persoonlijk weinig aan. Unbreakable vermakelijk,The Sixth Sense ook,en the Village heeft een mooi verhaal (ben nogal anti Geloof,en de nadelen van godsdienst komen daar mooi in naar voren) Die andere film ken ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goed
Toen kwam Unbreakable, die is vermakelijk, maar geen briljante film of zo... En the Village en Lady in the Water zijn nogal om te huilenAl heb ik The Village wel op dvd. Over the Last Airbender gaan we het maar niet hebben
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter aan je vent melden dan aan ons?
I'm with you bro. Geen enkele vrouw wilt mijn namelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoort zo, Tijn. Ik hoor achter vrouwen aan te zitten die niks met mij willen.
dat lijkt mij ook handiger ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter aan je vent melden dan aan ons?
Ik wil ZON en dan een ATV opnemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier doet het de hele dag al niet anders.
Amsterdam Centraahaal...quote:
swarzenegger past ook wel bij jou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij lijkt me geniaalen anders is er iets om naar te kijken
o vast wel... ergensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I'm with you bro. Geen enkele vrouw wilt mijn namelijk
En?quote:
a je dame is langs geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Amsterdam Centraahaal...
Heb trws heel veel geneukt dit weekend... Ik heb godver... geen zin!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
swarzenegger past ook wel bij jou.
Waarom meldt je het hier dan?quote:
quote:
Ruilen???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat ik nog steeds buiten zit.
Soms lucht het gewoon opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom meldt je het hier dan?
Of moet ik nu naar Zeeland rijden of zo?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik kan ook wel gaan melden dat ik zin heb maar na die melding ben ik echt niet ineens bevredigd of zo.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom meldt je het hier dan?
Of moet ik nu naar Zeeland rijden of zo?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik kan ook wel gaan melden dat ik zin heb maar na die melding ben ik echt niet ineens bevredigd of zo.
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
Thuis is toch niet zo geweldig. Zie direct 3 klusjes die ik nog moet doen
Je moet niks, hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
Thuis is toch niet zo geweldig. Zie direct 3 klusjes die ik nog moet doen
Jupz, all the way from germany...quote:
Dus je durft eindelijk naar buiten?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, het is toch best fijn buiten
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz, all the way from germany...
Heel gaaf... Vandaag is ze weggegaan
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]zit op zn werk en ik moet toch ergens mn gal spuwen
Ik blijf hier in Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je durft eindelijk naar buiten?????
Daten....
![]()
Sinds wanneer heb je een vriend? En wie????quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]zit op zn werk en ik moet toch ergens mn gal spuwen
Ik wil nietquote:
Jawel. Anders is het zielig voor Cavia. En kan ik niet eten, want ik heb geen schoon servies meerquote:
Ieder z'n meugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is dan niet echt iets wat mij oplucht. Klaarkomen werkt beter.
Okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.![]()
Dat soort dingen moet je hier melden als je wilt dat iemand van hier er wat aan moet komen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |