Yup dat zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan gaat het wel een stuk sneller
Typisch vrouwen. En mannen er maar van beschuldigen dat ze geen hints snappen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij heeft Yuki de hint niet gezien
Kan gebeuren, ik lees ook heel vaak de lapo nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
volgens mij heeft Yuki de hint niet gezien
Maar dat is ook zo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Typisch vrouwen. En mannen er maar van beschuldigen dat ze geen hints snappen!
quote:
Is al voor elkaar!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had even iets anders onder ctrl~v staan![]()
Deze dus gewoon
a man's gotta do what a man's gotta do...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
B&J Cookie smaakt uitermate goed als je wat weg moet snacken
Hoiquote:
Lucky youquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss, Engel en Myra staan aan mijn kant![]()
vissticks met aardappelstukjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pizza, vissticks met aardappelstukjes of noodles.. De keuze is lastig..
Stuur maar door!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
Wrom vragen lekkere kerels me altijd mee uit als ik al eenheb ?
Sorry hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef krengetje het volgende:
Wrom vragen lekkere kerels me altijd mee uit als ik al eenheb ?
ik kan ook nog gamba's bakken... Ik haat keuzesquote:
Noodlesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pizza, vissticks met aardappelstukjes of noodles.. De keuze is lastig..
gamba'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook nog gamba's bakken... Ik haat keuzes
quote:
Krengel weet wel wat lekker is hoor, heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze wel echt lekker zijn?? Hmmmzzz
Nu kan ik ook niet meer kiezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb ook nog afbakbroodjes en eiersalade die ik gisteren heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |