Maak jij je daar maar geen zorgen om ik ben door nederlanders opgevoedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik ben nederlands, ik zou dan gelijk al haar neven achter mij aankrijgen.
Grapje fanta
ze is 16quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kak, zo jong trekt mijn pedopas het niet.
Dat is 6 meer dan Grasje, dat gaat lastig wordenquote:
Misschien dat ik daarom zon kutkind benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maak jij je daar maar geen zorgen om ik ben door nederlanders opgevoed
Oh, ben je geadopteerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maak jij je daar maar geen zorgen om ik ben door nederlanders opgevoed
HAHAHAHAA IK MOEST LACHEN.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is 6 meer dan Grasje, dat gaat lastig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezelf quotenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zon kutkind ben
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAHAHAHAA IK MOEST LACHEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bos is op dreef!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is 6 meer dan Grasje, dat gaat lastig worden
Je hebt mij tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kak, zo jong trekt mijn pedopas het niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAHAHAHAA IK MOEST LACHEN.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef mahlah het volgende:
Ik ga jullie verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga jullie verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De reden dat ik met plezier naar huis ga
uh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
they see me rollin, they hatin
Kan ook gezellig zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan lijkt het net of je met jezelf aan het kletsen bent
Mag ik je MSN?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Stiekem ben ik 14
Mijn hart, wat doe je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kom tot volgende week niet meer thuis!
Ik ga jullie verlatena wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doeg Mahlah![]()
Ik heb Panzermaus alquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh?
ONZ is een deur verder![]()
Dus je bent 16 en dacht laat ik maar eens gaan kijken in [SINGLES]
Of heb je interesse in ons grasje???
Tijnbreijnpedozijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je MSN?![]()
Goeie avond Trouwens
What happens in singles stays in singles.quote:
Heb je BrEeZEr?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je MSN?![]()
Goeie avond Trouwens
Leugens, die wil niet dat iemand van FOK! hem kent. Ik ben de enige FOK!er die dingen over Panzermaus weet.quote:
Ik mag hetquote:
Jaquote:
's heel simpelquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef YipYip het volgende:
@ snuitebolletje... Scherp gisteren![]()
Tip vd dag B&J cookie dough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |