ik ben ook leeg... maar goed... zo ff wat eten klaarmaken en dan kan ik er weer tegen (hoop ik)quote:
neequote:
Ik geniet nogsteeds van m'n vakantie in Engelandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi JK![]()
Morgen heb ik een lange dag.... maar voor nu ben ik klaar met werken (en andere klusjes)
ja, ik weet ook niet wat ik ga eten nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben ook leeg... maar goed... zo ff wat eten klaarmaken en dan kan ik er weer tegen (hoop ik)
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij gaat er van uit dat iederen turk of marrokaan gelijk moslim is?
zegt wie?quote:
TOPquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geniet nogsteeds van m'n vakantie in Engeland
ik begin maar met iets in de "ping" te gooienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet wat ik ga eten nog
Nee, ik laat de Lunatix tot zondag avond aan mij voorbijgaan. Vandaag weer op de knieen in mn nieuwe crib om daar de vloer te pimpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lonelyhoewel nog niet @ home, ben onderweg
Ben jij niet in Lunatix dan?
Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben atheist en ik geloof in intuitie
Atheistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben atheist en ik geloof in intuitie
Vetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik laat de Lunatix tot zondag avond aan mij voorbijgaan. Vandaag weer op de knieen in mn nieuwe crib om daar de vloer te pimpen.
Lekker rustig, helaas moet de vrouwe des huize nog gewoon werken, dus echt ergens een dagje naartoe gaat niet zo makkelijk, maar verder is het helemaal okquote:
Maar ik ben nederlands, ik zou dan gelijk al haar neven achter mij aankrijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?
5quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |