Nee graseter, ik ben geen moslim dus doe ook niet aan ram-mij-danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef Graseter het volgende:
Fanta-stick, jij mag helemaal geen seks nu!

Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee graseter, ik ben geen moslim dus doe ook niet aan ram-mij-dan

Buurman!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor onzin?

ik heb bijna al mijn kleding uit de zakken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef -Engel- het volgende:
hele kamer verbouwd.... zijn mijn snoertjes te kort![]()
kon ik dus alles weer gaan terugzetten....
Hi allemaal![]()
Iemand anders nog verhuiswoede???

quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef -Engel- het volgende:
hele kamer verbouwd.... zijn mijn snoertjes te kort![]()
kon ik dus alles weer gaan terugzetten....
Hi allemaal![]()
Iemand anders nog verhuiswoede???

als je nu weinig tot geen energie meer hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb bijna al mijn kleding uit de zakken, telt dat ook?

ja, die ken ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Dyrdek

En heb je koekjes bij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Graseter het volgende:
Ik zit rustig te FOK!en komen er opeens 2 honden aangelopen!

dat had ik al nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je nu weinig tot geen energie meer hebtzekers

Wat voor honden???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Graseter het volgende:
Ik zit rustig te FOK!en komen er opeens 2 honden aangelopen!

maar jij bent turks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij, de meest hollandse tjik, waarom ik geen moslim ben

Hi JKquote:

ja, ik ben niet geintereseerdquote:

Lonelyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Buuf!how's life in the lunatix?

stiekem wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ben niet geintereseerd

ik ben ook leeg... maar goed... zo ff wat eten klaarmaken en dan kan ik er weer tegen (hoop ik)quote:

neequote:

Ik geniet nogsteeds van m'n vakantie in Engelandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi JK![]()
Morgen heb ik een lange dag.... maar voor nu ben ik klaar met werken (en andere klusjes)

ja, ik weet ook niet wat ik ga eten nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben ook leeg... maar goed... zo ff wat eten klaarmaken en dan kan ik er weer tegen (hoop ik)

jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij gaat er van uit dat iederen turk of marrokaan gelijk moslim is?

zegt wie?quote:

TOPquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geniet nogsteeds van m'n vakantie in Engeland

ik begin maar met iets in de "ping" te gooienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet wat ik ga eten nog

Nee, ik laat de Lunatix tot zondag avond aan mij voorbijgaan. Vandaag weer op de knieen in mn nieuwe crib om daar de vloer te pimpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lonelyhoewel nog niet @ home, ben onderweg
Ben jij niet in Lunatix dan?

Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben atheist en ik geloof in intuitie

Atheistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben atheist en ik geloof in intuitie

Vetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik laat de Lunatix tot zondag avond aan mij voorbijgaan. Vandaag weer op de knieen in mn nieuwe crib om daar de vloer te pimpen.

Lekker rustig, helaas moet de vrouwe des huize nog gewoon werken, dus echt ergens een dagje naartoe gaat niet zo makkelijk, maar verder is het helemaal okquote:

Maar ik ben nederlands, ik zou dan gelijk al haar neven achter mij aankrijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?

5quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua leeftijd pas jij wel goed bij Grasje geloof ik.. Hoeveel lentes hedde ge gezien?

Maak jij je daar maar geen zorgen om ik ben door nederlanders opgevoedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik ben nederlands, ik zou dan gelijk al haar neven achter mij aankrijgen.
Grapje fanta

ze is 16quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kak, zo jong trekt mijn pedopas het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |