Ja kreng plaats eens een foto van die kerel(s)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe weet ik of ze wel echt lekker zijn?? Hmmmzzz
Die leuke meiden zijn voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ouch
Als je leuke meiden achter je aan krijgt mag je die naar mij doorsturenDie kerels ook wel hoor
heb geen foto van zequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kreng plaats eens een foto van die kerel(s)
Delen?quote:
Dat vinden de dames hier erg jammerquote:
welcome to my dilemmaquote:
Gamba's en noedelsquote:
spreek voor jezelf tijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vinden de dames hier erg jammer
Super!!!quote:
Smakelijkquote:
De eerste was donker, donker haar bruine ogen.. kuiltjes in zn wangen.. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfectquote:
Correctie tijnbrein vind het jammerquote:
ik heb ook nog erwten of tomatensoep, en de smoor djawa krijg ik ook nog wel ondooitquote:
Engel welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. heb jou nog nie irl gezien
Jij zorgt nogal eens voor dilemma's krijg ik het ideequote:
Mag ik die donkere dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
De eerste was donker, donker haar bruine ogen.. kuiltjes in zn wangen.. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |