jJuistem!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geld beide kanten op.. je kan verstand hebben van de bouw, en je hebt mensen die er levenstaak van maken om het mogelijke mysterie te ontrafelen als een internet indiana jones, die mensen weten dan wel weer aan te geven waar de mogelijke gaten zitten.
Het mooie is echter, ze hebben elkaar nodig om tot een mogelijke juiste conclusie te kunnen komen

Ik zal jou eens bitchen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef ToT het volgende:
Goed, kunnen we het gebitch nu achter ons laten?
Dank u!

Wmb wel. Ik doe iig een nieuwe poging de sfeer in het 9/11 topic te herstellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef ToT het volgende:
Goed, kunnen we het gebitch nu achter ons laten?
Dank u!

Ik zag het. Tofquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wmb wel. Ik doe iig een nieuwe poging de sfeer in het 9/11 topic te herstellen.

Als het klopt jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als blijkt dat het klopt wel ja.
Mijn posts van de afgelopen dagen in het 9/11 topic hebben als bron een man die structural engineer is. Geinig is het dan om te zien dat zijn commentaar als 'onzin' wordt bestempeld.
 Weet je nog wat het vakgebied was van die professor die iets uit stond te leggen over bouwkunde?
 Weet je nog wat het vakgebied was van die professor die iets uit stond te leggen over bouwkunde?

Dat is dus een beetje het punt. Omdat iemand een keer de mist in gaat, wordt de rest wat de man publiceert al niet meer serieus genomen en dat is jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als het klopt jaWeet je nog wat het vakgebied was van die professor die iets uit stond te leggen over bouwkunde?

Ik doelde meer op die theoloog (of iets dergelijks)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het punt. Omdat iemand een keer de mist in gaat, wordt de rest wat de man publiceert al niet meer serieus genomen en dat is jammer.

Weet ff niet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die theoloog (of iets dergelijks)

Dat is volgens mij gedaan zodat je niet, als er een discussie ontstaan is, ineens stiekem een heel andere openingspost daar kan plaatsen, zodat de discussie nergens meer op slaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Lavenderr: Waarom kun je als TS de startpost na een paar dagen niet meer wijzigen? Wil graag nog wat toevoegen namelijk
 ! Oh b.t.w., dat geldt ook voor gewone posts, die kun je ook niet tot in het oneindige wijzigen.
! Oh b.t.w., dat geldt ook voor gewone posts, die kun je ook niet tot in het oneindige wijzigen. ?
?

Nee... "Joepiepoepie is een vent"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gedaan zodat je niet, als er een discussie ontstaan is, ineens stiekem een heel andere openingspost daar kan plaatsen, zodat de discussie nergens meer op slaat! Oh b.t.w., dat geldt ook voor gewone posts, die kun je ook niet tot in het oneindige wijzigen.
Wat wil je toevoegen dan? "VancouverFan is een lul!" ofzo?

Ok dit is feedback hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zien jullie nou wat jullie met z'n allen gedaan hebben?! Juf Lavenderr boos gemaakt, terwijl ik tig posts geleden al zei dat we hier weer ontopic moesten gaan
!

Jazeker kan daar wat aan gedaan worden. Ben me nu op stappen aan het beradenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok dit is feedback he
Ff kijken
Ik vind JP vaak zo direct in topics, daarmee schrikt ze meteen mensen af.. kan daar niet eens wat aan gedaan worden?

Voorbeelden graag! Je weet dat ik er een hekel aan heb als mensen zomaar ongefundeerd iets roepen, zonder met bronnen te komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Bastard het volgende:
Ik vind JP vaak zo direct in topics, daarmee schrikt ze meteen mensen af..
 !
! 

)  het netjes? Bij voorbaat dank en tot morgen
)  het netjes? Bij voorbaat dank en tot morgen  

Welterustenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
Trusten mensen,ik ga lekker slapen, was een hectisch dagje.
Houden juliie (JoepiePoepie) het netjes? Bij voorbaat dank en tot morgen
 ! En ja, ik zorg er wel voor dat iedereen zich in BNW netjes gedraagt. Dat soort taken kun je inderdaad wel aan mij overlaten hoor
! En ja, ik zorg er wel voor dat iedereen zich in BNW netjes gedraagt. Dat soort taken kun je inderdaad wel aan mij overlaten hoor  !
!

Neem jij je computer ook mee naar buiten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Welterusten! En ja, ik zorg er wel voor dat iedereen zich in BNW netjes gedraagt. Dat soort taken kun je inderdaad wel aan mij overlaten hoor
!

Heb jij geen smartphone?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Neem jij je computer ook mee naar buiten?

Jokkebrok moet de discussie weer eens gaan verpesten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jou wel... mij niet. Jij neemt genoegen met half zacht onderzoek.
hehe... meteen een reactie van je.... en wat voor een weer.
[..]
Nou... de vonken springen er vanaf. Wat een een document zeg.
[..]
Foto's van paspoorten met kaper koppies slik jij daarentegen voor zoete koek
Och och.. wat een kwaliteit bieden jouw posts zeg.
Ga een ander topic verzieken met je lomschool reacties.
[..]
Zo lang jij met posts komt van het niveau plee-pot, dan kun je van mij geen normale antwoorden verwachten.

quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het trouwens niet grappig om te zien dat hoe dieper het topic gaat, er steeds minder en minder reacties komen? Meestal loopt het hier storm, maar zodra je echt moeilijke vragen gaat stellen, dan zijn "ze" ineens pleitheines. Dat geldt vooral voor de mensen die het hardst roepen dat ze kennis van de materie hebben.... ik noem geen namen (Oompaloompa, arie-bc, VancouverFan, A-tuinhek,Terecht, Coolguy en nog een aantal waar ik de namen van kwijt ben)
Of ze hebben nu ineens wel een leven en iets te doen. Dat kan ook natuurlijk
Ok, relpost... is waar, maar het duurt me allemaal te lang

Vuurwerk... op 10 of 11 september... en dan nog met het materiaal dat ik beschrijf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:19 schreef VancouverFan het volgende:
Leuke beloftes van Jokkebrok, maar hij houd het niet lang vol
[..]
Jokkebrok moet de discussie weer eens gaan verpesten.
Volgens mij zijn mijn reacties op hem gewoon duidelijk en geen getroll.

Nou, ik zat het 9/11-topic te lezen en bij de laatste posts dacht ik:quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |