Met de handen in het haar? Nee hoor. As if .quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef oompaloompa het volgende:
no offense, maar ik heb een tijd geleden een idee/observatie gepost over waar het fout gaat en hoe je het gemakkelijk op kunt lossen. Toen kreeg ik echter alleen maar gezeik over me heen, nu gebeurt er weer precies hetzelfde en zitten jullie "met de handen in het haar", jokkebrok en vancouverfan zijn niet het probleem, slechts een symptoom van het probleem, zoek een paar jaar terug en je vind precies hetzelfde maar dan 2-3 andere users.
Je probeert helemaal niet om het 'leuk te houden' .quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ook in andere BNW topics gaat het mis as we speak.
Ik ben alleen zo 'dom' om via FB te proberen het leuk te houden voor iedereen. Maar meedenken met de mods is niet gewenst dus dan krijg je maar de volle laag van de mods. Ik lig er niet wakker van.
ik proef al meteen weerstand in je antwoord, jammer. Ik heb geen totale oplossing wel een aantal observaties van de terugkerende probleemmomenten en hoe die anagepakt zouden kunnen worden. Het staat ergens in de vorige feedback.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met de handen in het haar? Nee hoor. As if .
En een paar jaar terugzoeken, dacht het niet.We zitten niet allemaal zo ruim in de tijd.
Maar goed, wat is jouw oplossing? Misschien kunnen we er wat mee.
Hoezo weerstand? Ze zegt toch gewoon dat ze open staat voor jouw suggestie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik proef al meteen weerstand in je antwoord, jammer. Ik heb geen totale oplossing wel een aantal observaties van de terugkerende probleemmomenten en hoe die anagepakt zouden kunnen worden. Het staat ergens in de vorige feedback.
Nja heb ze toen op een normale manier voorgesteld en voelde me nogal beledigd door de reacties, heb dus niet zo heel veel zin meer om er nog enige vorm van energie in te steken zoals je misschien kunt begrijpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef ToT het volgende:
Pffff sorry hoor, maar het "meedenken met de mods" wat hier regelmatig gebeurt, is meestal niet echt op zo'n toon dat de mods gretig van die ideeën gebruik gaan maken. Heb je oprecht goedbedoelde adviezen, stel die dan ook op een normale, respectvolle manier voor.
Feitelijk komt het er op neer dat er harder opgetreden moet worden, maar áls er hard opgetreden wordt, gaan veel mensen ook weer huilie doen.
Verder herhaal ik ff wat ik al eerder zei: mods kunnen ook niet 24 uur per dag zitten F5'en en elke individuele post onder de loep nemen.
Soms duurt het even een paar uurtjes voor je online kunt komen door lastige zaken als werk en het huishouden en sociale contacten enzo, en als je dan een bult ellende voor je neus ziet, doe je je best om de zooi te deleten en wat mensen te corrigeren.
Is toevallig jouw post wel gedeleted maar staat er eentje van je "tegenstander" er nog wel? Jammer dan!
OF die post was gewoon minder erg, OF er was zo'n bult ellende in dat topic dat je gewoon ERGENS een streep moet trekken.
Meteen in FB boehoe gaan doen over zulke kleinigheidjes is voor de mods ook niet fijn.
Verder, wat dat strenger optreden betreft: achter de schermen gebeurt er altijd wel genoeg met PMmen onderling en met sommige users e.d.
En dat is dus precies het punt waardoor ik "ruzie" krijg met vele van die gebruikers hier. Arrogante individuen zijn het vaak en dan vooral de mensen die claimen dat ze universitair of iig hoger onderwijs hebben genoten. Dit moet dan ook in zowat iedere post naar voren komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef ToT het volgende:
Pffff sorry hoor, maar het "meedenken met de mods" wat hier regelmatig gebeurt, is meestal niet echt op zo'n toon dat de mods gretig van die ideeën gebruik gaan maken. Heb je oprecht goedbedoelde adviezen, stel die dan ook op een normale, respectvolle manier voor.
Sommigen wel, sommigen verdenk ik er van gewoon maar uit hun nek te lullen aan de kwaliteit van hun posts te zien. Normaal Nederlands zonder gekke spelfouten is voor sommigen zelfs al te veel gevraagd en inhoudelijk slaat het vaak ook nergens op wat deze personen neerplempen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Claimen?Geloof je die mensen dan niet?
Taalvaardigheden zeggen ook niet altijd wat. Ik ben zelf ook niet bijzonder goed met taal, maar ondertussen wel bijna Ir. en als alles goed gaat binnenkort op weg naar een Dr.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen verdenk ik er van gewoon maar uit hun nek te lullen aan de kwaliteit van hun posts te zien. Normaal Nederlands zonder gekke spelfouten is voor sommigen zelfs al te veel gevraagd en inhoudelijk slaat het vaak ook nergens op wat deze personen neerplempen.
Daarnaast vind ik dat de mensen het argument continu gebruiken om daarmee aan te willen tonen dat ze wijs zijn. Ze lopen er mee te koop.
Het zijn natuurlijk ook niet allemaal studenten Nederlandsquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sommigen wel, sommigen verdenk ik er van gewoon maar uit hun nek te lullen aan de kwaliteit van hun posts te zien. Normaal Nederlands zonder gekke spelfouten is voor sommigen zelfs al te veel gevraagd en inhoudelijk slaat het vaak ook nergens op wat deze personen neerplempen.
Nou, maar ik vind dat als iemand iets in de richting van bouwkunde of natuurkunde heeft gestudeerd, dat best gemeld mag worden in de 9/11-discussies, omdat dat wel relevant is voor dat onderwerp.quote:Daarnaast vind ik dat de mensen het argument continu gebruiken om daarmee aan te willen tonen dat ze wijs zijn. Ze lopen er mee te koop.
Zie je... daar heb je er weer zo 1quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Taalvaardigheden zeggen ook niet altijd wat. Ik ben zelf ook niet bijzonder goed met taal, maar ondertussen wel bijna Ir. en als alles goed gaat binnenkort op weg naar een Dr.
Zelfs héél relevant, want kennis van de materie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ook niet allemaal studenten Nederlands.
[..]
Nou, maar ik vind dat als iemand iets in de richting van bouwkunde of natuurkunde heeft gestudeerd, dat best gemeld mag worden in de 9/11-discussies, omdat dat wel relevant is voor dat onderwerp.
Als blijkt dat het klopt wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs héél relevant, want kennis van de materie.
Nou in die andere topics waar ik het over heb zijn andere mensen aan het bekvechten. Dus daar kan ik weinig aan doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Would you two please just make out and get it over with?
Tja, met dit soort opmerkingen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je selectief kijkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niet om het 'leuk te houden' .
En nu nog de verongelijkte uit gaan hangen. Siert je niet.
Het is goed hoor, fijn dat jij en Oompaloompa het eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, met dit soort opmerkingen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je selectief kijkt.
Ik ben al vrij snel begonnen om Jokkebrok via PM aan te spreken. Ik reageer weinig op getroll van anderen en laat het aan jullie over om dat aan te pakken.
Als dat niet gebeurd en ik krijg steeds meer bagger over mij heen, dan ben ik er op een gegeven moment ook klaar mee.
Maar goed, wat ik al eerder heb gezegd en Oompaloompa ook opvalt, zo gauw men hier in FB ook maar iets van kritiek heeft zet jij al de hakken in het zand en kan diegene die kritiek geeftnooit meer wat goed doen bij jou.
Dat laat je nu ook weer zien.
Voorspelbare reactie. Jammer dat je zo slecht met goed bedoelde opmerkingen omgaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is goed hoor, fijn dat jij en Oompaloompa het eens zijn.
Zucht..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Jammer dat je zo slecht met goed bedoelde opmerkingen omgaat.
Geld beide kanten op.. je kan verstand hebben van de bouw, en je hebt mensen die er levenstaak van maken om het mogelijke mysterie te ontrafelen als een internet indiana jones, die mensen weten dan wel weer aan te geven waar de mogelijke gaten zitten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs héél relevant, want kennis van de materie.
Gast..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, met dit soort opmerkingen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je selectief kijkt.
Ik ben al vrij snel begonnen om Jokkebrok via PM aan te spreken. Ik reageer weinig op getroll van anderen en laat het aan jullie over om dat aan te pakken.
Als dat niet gebeurd en ik krijg steeds meer bagger over mij heen, dan ben ik er op een gegeven moment ook klaar mee.
Maar goed, wat ik al eerder heb gezegd en Oompaloompa ook opvalt, zo gauw men hier in FB ook maar iets van kritiek heeft zet jij al de hakken in het zand en kan diegene die kritiek geeftnooit meer wat goed doen bij jou.
Dat laat je nu ook weer zien.
En dát maakt het nu zo leuk!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geld beide kanten op.. je kan verstand hebben van de bouw, en je hebt mensen die er levenstaak van maken om het mogelijke mysterie te ontrafelen als een internet indiana jones, die mensen weten dan wel weer aan te geven waar de mogelijke gaten zitten.
Het mooie is echter, ze hebben elkaar nodig om tot een mogelijke juiste conclusie te kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |