abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:52:38 #1
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86020997
Naar aanleiding van dit topic:

Bijna dood ervaring(en) en tunnelvisies en zulks

en in het bijzonder deze post van Michielos:

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:50 schreef Michielos het volgende:
Maar goed, ik hoop niet dat oma en kornuiten vanuit de hemel op me neerkijken.. Dan ziet ze me ook rukken enz :')
Vraag ik me af of de mensen die in geesten geloven nooit bang zijn dat ze betrapt worden, bijvoorbeeld tijdens het masturberen en of die mensen die in geesten geloven daar dan ook rekening mee houden tijdens hun activiteiten.

Ik bedoel, het is toch geen fijne gedachte dat je overleden opa of oma achter je staat terwijl je dat soort dingen doet? Of denken de mensen die in geesten geloven dat opa en oma dan bewust even de andere kant op kijken?

Ik ben benieuwd :)!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:55:09 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86021110
:') :D
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:02:12 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86021391
Dat is voor mij het leukste argument om te geven als iemand zegt dat mensen die in esoterische zaken geloven als gidsen en dergelijke gewoon eenzame mensen zijn die er iets bij verzinnen, inderdaad gewoon trugkaatsen dat mensen die er niet in willen geloven bang zijn dat er dus altijd iemand met je mee kijkt, ook tijden de fapsessies en weet ik het allemaal nog meer.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee en kan ik het goed vereenzelven met elkaar, zoals Bastard ook al zei; het interesseert ze geen biet en ze zijn er gewoon om je bij te staan in wat je ook wil doen, misschien krijg je er dan wel een fapgids bij ofzo die je inspiratie geeft om op alternatieve manieren te fappen, weet ik het :').

Ooit in een ver TRU verleden toen ik aardig aan het blowen was en alles een beetje bekeek vanuit een 'swah'mentaliteit kwam ik erachter via via dat (één van) mijn gid(sen) een rastafari was. Bingo. Nooit zelf gezien helaas, leek me wel erg leuk overigens maarja ik heb het concentratievermogen van een garnaal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_86021441
ik had een keer een trio met 2 vrouwen en toen stopte de klok.. overduidelijk een teken van Gene zijde :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_86021459
Haha, leuk topic.

Ja, ik geloof in geesten. Nee, ik denk niet dat het ze een ruk kan interesseren als ik mezelf lekker verwen.

Eerlijk gezegd denk ik dat een hele hoop dingen waar we ons druk over maken en/of voor schamen in het echte leven, totaal en compleet onbelangrijk zijn aan "de andere kant" - en waar geesten dus ook hun schouders over ophalen (als ze die hebben, tenminste :P ).
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:07:37 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86021600
Vlgs mij hebben ze meer lol om dit topic dan om die activiteiten in ieder geval :D
The truth was in here.
pi_86021991
nou als ze mn goddelijk lichaam zien, worden de geestensletten he-le-maal wild
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:21:29 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86022152
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij hebben ze meer lol om dit topic dan om die activiteiten in ieder geval :D
Hebben ze daar interwebs? Woei!
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:25:09 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86022293
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Hebben ze daar interwebs? Woei!
Ze horen wel wat je leest :P
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:27:29 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86022368
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze horen wel wat je leest :P
Oeh oeh, dan kan ik via 'inspiratie' ook nog surfen en bijlezen op mijn oude aardse interesses. Anyway, offtopic. Sorrie.
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:34:29 #11
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86022605
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:

Bijna dood ervaring(en) en tunnelvisies en zulks

en in het bijzonder deze post van Michielos:
[..]

Vraag ik me af of de mensen die in geesten geloven nooit bang zijn dat ze betrapt worden, bijvoorbeeld tijdens het masturberen en of die mensen die in geesten geloven daar dan ook rekening mee houden tijdens hun activiteiten.

Ik bedoel, het is toch geen fijne gedachte dat je overleden opa of oma achter je staat terwijl je dat soort dingen doet? Of denken de mensen die in geesten geloven dat opa en oma dan bewust even de andere kant op kijken?

Ik ben benieuwd :)!
denk als ze kijken, of zien dat ze wel denken van: dat doet gelukkig iedereen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:34:35 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86022607
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Oeh oeh, dan kan ik via 'inspiratie' ook nog surfen en bijlezen op mijn oude aardse interesses. Anyway, offtopic. Sorrie.
Nee ik geloof dat je de essentie al meteen te pakken hebt van het topic.. aardse bezigheden ! :D
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:36:01 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86022664
Ik zou gewoon met heel veel plezier bezig zijn en onderwijl hard denkend "HIERRR, DAT KUN JIJ NIET MEER VOELEN HE?.. FAIL! " _O-
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:47:01 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86023108
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef Bastard het volgende:
Ik zou gewoon met heel veel plezier bezig zijn en onderwijl hard denkend "HIERRR, DAT KUN JIJ NIET MEER VOELEN HE?.. FAIL! " _O-
Of later als je weer zonder lichaam zit kijk je terug en denk je 'sjees, ben blij dat ik eruit ben. Kon helemaal niet meer helder denken :')'
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:20:06 #15
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86024537
Mensen, dit is een serieus bedoeld topic hoor :{.

En dat van dat masturberen was slechts een voorbeeld! Dat jullie daar zo diep :9 op door blijven gaan, zegt meer over jullie dan over mij *.

Een ander voorbeeld zou 'poepen' kunnen zijn **.

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden te verzinnen waarbij je liever geen publiek hebt :).

Nou, ik ben benieuwd :).

* 'Zegt meer over jou dan over mij' vind ik bijna net zo erg als 'L-E-Z-E-N' :').
** Nou hoef ik me daar sowieso geen zorgen om te maken, want vrouwen poepen natuurlijk niet.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:22:12 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86024637
Ik vind alles prima, zolang ze maar stil zijn eigenlijk, al staat de hele kamer vol :D
The truth was in here.
pi_86025370
nu je het zegt!

nouja, gedaan met masturberen dan maar
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:28:59 #18
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_86027511
Ja, wat doet je overleden vrouw die je beschermengel is geworden eigenlijk als ze ziet dat jij de minderjarige dochter van de buurvrouw ligt te ketsen? Ik zou de volgende keer maar niet vertrouwen op haar aanwijzingen, vooral niet als je bij het oversteken hoort "ach jawel joh, je kunt best nog voor die bus langs!". :').

Dit is natuurlijk wel een serieuze reden waarom gidsen, beschermengels etc. niet bestaan. Stel dat ze wel zouden bestaan, en jouw beschermengel krijgt in de gaten dat je een moord plant op je oude oma die je niets misdaan heeft. Diens beschermengel krijgt dat ook in de gaten. Wat dan? De beschermengel van de oma zal alles doen om jou tegen te houden om haar te beschermen, je laten omkomen als dat de enige optie is. Jouw beschermengel moet voorkomen dat oma's beschermengel jou iets aandoet. Dat wordt een potje matten daarboven! .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:46:44 #19
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86028223
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef keesjeislief het volgende:
Ja, wat doet je overleden vrouw die je beschermengel is geworden eigenlijk als ze ziet dat jij de minderjarige dochter van de buurvrouw ligt te ketsen? Ik zou de volgende keer maar niet vertrouwen op haar aanwijzingen, vooral niet als je bij het oversteken hoort "ach jawel joh, je kunt best nog voor die bus langs!". :').
Tja, dan krijg je natuurlijk wat sommige mensen karma noemen en/of dat alles wat in je leven gebeurt je eigen schuld is ;).

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo dat mensen die in geesten geloven wel heel vaak denken dat er zo'n geest meekijkt en het licht aan en uit kan zetten en op deuren kan kloppen enzo, maar zodra het om dat soort privé-activiteiten gaat, dan wordt het ineens gebagatelliseerd:

"Oh, dat vinden de geesten niet interessant, dus daar letten ze niet op."
"Of oh, dat is zo aards, daar hebben ze helemaal niks mee."

Maar zodra het om andere zaken gaat, dan zijn die geesten ineens hartstikke aanwezig, oproepbaar en soms zelfs op afstand bestuurbaar.
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:33:07 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86029825
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef keesjeislief het volgende:
Dit is natuurlijk wel een serieuze reden waarom gidsen, beschermengels etc. niet bestaan. Stel dat ze wel zouden bestaan, en jouw beschermengel krijgt in de gaten dat je een moord plant op je oude oma die je niets misdaan heeft. Diens beschermengel krijgt dat ook in de gaten. Wat dan? De beschermengel van de oma zal alles doen om jou tegen te houden om haar te beschermen, je laten omkomen als dat de enige optie is. Jouw beschermengel moet voorkomen dat oma's beschermengel jou iets aandoet. Dat wordt een potje matten daarboven! [ afbeelding ].
Waarom? Wat voor basis heb je dat onze normen en waarden (gebaseerd op een eenmalig en eindig leven) voor hun gelden? Wat is er zo erg aan dood als je bewustzijn en je essentie gewoon blijft bestaan? Een ervaring is een ervaring, hoe kut wij het hier ook vinden en er verschrikkelijk onder lijden vanaf dat perspectief is het onderdeel van welke leerweg dan ook.
Vrijheid
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:54:35 #21
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_86030798
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarom? Wat voor basis heb je dat onze normen en waarden (gebaseerd op een eenmalig en eindig leven) voor hun gelden? Wat is er zo erg aan dood als je bewustzijn en je essentie gewoon blijft bestaan? Een ervaring is een ervaring, hoe kut wij het hier ook vinden en er verschrikkelijk onder lijden vanaf dat perspectief is het onderdeel van welke leerweg dan ook.
Als je dat standpunt kiest heb je dus helemaal niets aan een beschermengel. Sterker nog, dan zou het goed kunnen dat je in dit leven niets dan ellende en pijn te verduren krijgt, opgelegd door je beschermengel. Doet erg aan Buddhisme denken. Het is ook wel een verdomd handige manier om alles wat er in je leven gebeurt, hoe beroerd ook, aan het hogere toe te kunnen schrijven. Het hogere houdt dan enkel nog een soort belofte voor na je dood in, je hoeft er in je aardse leven maar weinig heil van te verwachten. Tja...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:08:39 #22
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_86036796
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mensen, dit is een serieus bedoeld topic hoor :{.

En dat van dat masturberen was slechts een voorbeeld! Dat jullie daar zo diep :9 op door blijven gaan, zegt meer over jullie dan over mij *.

Een ander voorbeeld zou 'poepen' kunnen zijn **.

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden te verzinnen waarbij je liever geen publiek hebt :).

Nou, ik ben benieuwd :).

* 'Zegt meer over jou dan over mij' vind ik bijna net zo erg als 'L-E-Z-E-N' :').
** Nou hoef ik me daar sowieso geen zorgen om te maken, want vrouwen poepen natuurlijk niet.
Ik hoorde een keer:
"hij gaat poepen!"
"hoe weet je dat?"
"dat zie ik"
:D
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:36:29 #23
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86040676
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef Manke het volgende:
Ik hoorde een keer:
"hij gaat poepen!"
"hoe weet je dat?"
"dat zie ik"
:D
En? Durfde je toen nog wel schaamteloos te poepen?
pi_86042828
Als ik dood ga kan ik dus altijd gratis naar de bioscoop en alle lekkere celeb chicks bezoeken als ze onder de douche gaan:P

er zouden daar toch ook wel regels moeten zijn, een pedo kan anders het beste zo snel mogelijk dood gaan want dan kan hij ongestoord kids begluren.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:48:11 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86044065
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Juist! _O_
De geest en lichaam handelen hier, de ziel heeft het nodig om te leren. Je kan geestelijk in de war raken, rare dingen gaan doen, wrok koesteren, lust voelen, schaamte, haat, maar dat zijn zaken die op zielsniveau niet tellen. Het zijn lessen die je er uit leert. Een gids spreekt ook op zielsniveau met je, kijkt verder dan dit leven, kent jou, heeft begrip voor je situatie en troost je als je iets door moet maken, waakt er over dat je de lessen leert zoals je ze zelf gekozen hebt hoe moeilijk ze ook zijn.
Sommige mensen, zonder op tenen te willen trappen, denken teveel aards, dat blijkt.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')