waarom waaromquote:Romy heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien. Stuur Romy een bericht en vraag om foto's & video's!
Ik zou haar doen.quote:
Pics van je zusje? Oh wacht...quote:
Maar is misschien kloon.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef nyleve het volgende:
[ afbeelding ]
yay
ps. ik heb stijl haar van mezelf, wacht kijk;
[ afbeelding ]
Haar PF heet wel 'Holla'. We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het is voorbestemd, je moet dat doen zodat je in contact komt met haar.
Sowieso kloon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van User
Deze is 14(bijna 15).
[..]
Maar is misschien kloon.
En lelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van User
Deze is 14(bijna 15).
[..]
Maar is misschien kloon.
Ze is door de voorrondes heen. Nodig haar uit om langs te komen in de theaterronde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haar PF heet wel 'Holla'. We zijn voor elkaar gemaakt [ afbeelding ]
Hij stond gewoon in haar photobucket, voor iedereen om te zien, tussen wat foto's van lingeriequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef reetveter het volgende:
holy kolere cojones. Liiszle der jetsers. Hoe kwamen mensen daar achter
. En post ze nu nog steeds?
En zijn die ook opgeslagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij stond gewoon in haar photobucket, voor iedereen om te zien, tussen wat foto's van lingerie
Kan wel ja. Ze ziet er wel iets te slutty uit voor me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is er veel tijd in geïnvesteerd, zie postgeschiedenis.
Ik zeg jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze is door de voorrondes heen. Nodig haar uit om langs te komen in de theaterronde.
Ik moest even nadenken. Fix je UI en welcome backquote:
Nee man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan wel ja. Ze ziet er wel iets te slutty uit voor me.Ik zeg toch nee. Wat jullie, geven we dr een kans?
Tetten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef LudoSanders het volgende:
Boh, het was goed toeven op de sportschool.
Verdomde goed, maar wel blij dat ik terug ben. Want de laatste dag liep het letterlijk alle gaatjes uit.quote:
OUTquote:
Ebola is niet leuk nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verdomde goed, maar wel blij dat ik terug ben. Want de laatste dag liep het letterlijk alle gaatjes uit.
Google is helemaal nieuw. Regel jij maar even een plaatje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken. Fix je UI en welcome back
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had het over blafkanker, spuitpoep en verkoudheid eigenlijk.
En kaas uit je..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had het over blafkanker, spuitpoep en verkoudheid eigenlijk.
Oke:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik zeg toch 'goed toeven'.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Halve manen of bijzettafeltjes?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Google is helemaal nieuw. Regel jij maar even een plaatje.
[..]
Oke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]
Oke:Oeh wat luujk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dyndquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
SC Materiaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn dat. Behalve de middelste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
SC Materiaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je die wegdenkt is het zeker doenbaar. En die gaat er gewoon af als ze een ritje wil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat vond je sowieso knap aan haar?Met die lelijke kankerpiercing daar
Je wist toch dat ze grote had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef reetveter het volgende:
holy kolere cojones. Liiszle der jetsers. Hoe kwamen mensen daar achter
. En post ze nu nog steeds?
WATquote:
quote:
quote:
Geen zin om iets te zoekenquote:
Eerste is puntkin aka superXmacho. Krentenbol en de laatste is Dynd.quote:
Als je m uitdoet heeft ze komende 80 jaar daar een litteken zitten wat alsnog lijkt op die piercingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je die wegdenkt is het zeker doenbaar. En die gaat er gewoon af als ze een ritje wil.
Nee 75D. Heeft ze ooit eens verteld hier.quote:
Diep vanbinnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
WAT DE FUCK STAAT ER BIJ MIJN HYVES
Joey, ben jij de ultieme Feyenoord fan?
wat een lef
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee 75D. Heeft ze ooit eens verteld hier.
quote:
Wie de neuk koopt er nou gebruikte bh's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef reetveter het volgende:
Ah, ik zie dat liiszle al weer een geruime tijd niet gepost heeft
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie de neuk koopt er nou gebruikte bh's.
Oh ja wacht
Alles ging volgens plan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duh.
Hoe ging het zonder fok, en je vakantie?
DE VUILE SLET!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai, omdat ze puntkin niet kent.quote:
Had die dickrider het over mij? Wie is hij dan eens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.
Ik had het over jouw chimeid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Maar liiszle is natuurlijk ook gewoon een beetje mollig.
Hij isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had die dickrider het over mij? Wie is hij dan eens?
quote:
noob.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Sok. het volgende:
Noobs die denken dat ik andere noobs een noob noem
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Sok. het volgende:
Noobs die denken dat ik andere noobs een noob noem
neger die neger dat neger neger neger neger noem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noem
Samenvatting:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noem
Zij is prima te doen in die pic. Niks mee mee.quote:
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, ja maar bij jou weet je het nooit hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, voordat ik ging ook al hoor.
Mensen die het niet snaptequote:
Tweedehands dildo's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?
2ehands slipjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?
Ja, jij hebt gewonnen.quote:
Er zijn serieus advertenties van hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gewonnen.![]()
Ergens had ik die opmerking wel verwacht.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Salatrel het volgende:
2ehands tampons. slechts 1 keer gebruikt
Godverdomme.quote:
Hij was ook wel voorspelbaar ja, ook al vind ik die tweedehands slipjes ook echt gooorrr.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gewonnen.![]()
Ergens had ik die opmerking wel verwacht.
2e hands vriendinnen.quote:
quote:
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
Oja, voor ik het vergeet.
Sky: 1
Laki: 0
C_N: 0
Japsnars: 0
MouzurX: 0
True, wie koopt dat nou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij was ook wel voorspelbaar ja, ook al vind ik die tweedehands slipjes ook echt gooorrr.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.
Tot straks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef BobbyB het volgende:
maar goed, ik ga naar huis.
tot nooit.
Met hetzelfde meisje telt niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een amateurs. Als ik eerlijk er voor uitkom stijg ik boven de 10 punten sinds die puntentelling is ingegaan
..
Of wacht..
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, wie koopt dat nou?
Alleen vieze enge oude mannetjes zeker.
Eigenlijk vind ik tweedehands schoenen al ranzig.!
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.
Eens een...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef reetveter het volgende:
Die msn afbeelding van wd is kan-ker sexy vriend
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
Sommige mensen he..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]of iets passen en als het goed is een ander exemplaar pakken omdat die nog nieuw is
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HE BAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007 2006.quote:
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ze was trouwens Duits.Ik had ook nog bijna een negerin, maar haar vriend kwam ertussen en een Franse dame, maar die was te dronken om mee te lopen.
Ze is 17. Op die foto dus 14.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007.
Die ranking die ik had gepost.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?Ik snap het niet helemaal.
Neuken is meer punten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?Ik snap het niet helemaal.
13. Foto is van 2006. Foutje.quote:
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..
Hoax omdat omstandigheden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Hoeft ook niet, van vakanties moet je genieten. Tevens zijn afspraken soms wel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Aha, op die fiets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.
Je kunt toch ook wel genieten zonder vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, van vakanties moet je genieten. Tevens zijn afspraken soms wel goed.
Jawel, moet je 1x inloggen en nieuwe mails sturen. Had ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gebruikte met mijn huisgenoten altijd wiebetaaltwat.nl, is het ineens helemaal veranderd. Nu kunnen we ook niet meer inloggen.Fijn dus, want ik kreeg nog best veel geld.
Hier zou toch niemand van de meisjes mij al vertrouwen, en mijn lijm is niet sterk genoeg om deze barsten te plakken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.
Oh ok, dan is het niet zo ergquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.
Lloret de Mar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha, op die fiets.
Waar was je eigenlijk op vakantie?
Als in; wat niet weet wat niet deert?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.
Hoezo raar? Het hoeft niet per se, maar het mag wel, mits je het voor jezelf houd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het niet zo erg.
MAAR NOG WEL RAAR?!
Ja maar je moet nu ineens inloggen met je e-mailadres. Terwijl wij eerst altijd in moesten loggen met straat en huisnummer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, moet je 1x inloggen en nieuwe mails sturen. Had ik ook.
Juist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als in; wat niet weet wat niet deert?
Het was geen vreemdgaan, en denk je dat ik de rest van de dagen in mijn slaapkamer ben gebleven of wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel genieten zonder vreemd te gaan?
quote:"Had jij een zwart shirt aan zaterdag?"
- Eh, nee. Ik had een overhemd aan
- Hoezo?
"Omdat iemand met een zwart shirt die bij ons hoorde of wij kende ... hadden uitgenodigd voor een afterparty"
"Die stonden blijkbaar op ons te wachten"
Ok nevermind, hij doet t al ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar je moet nu ineens inloggen met je e-mailadres. Terwijl wij eerst altijd in moesten loggen met straat en huisnummer.
Nah als Sky loopt te verkondigen dat ie een meisje heeft gevingerd in een discotheek vindt wel iedereen het tof.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Reetveter hoezo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
Woont er hier trouwens iemand in de buurt van Deventer?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef ynuhh het volgende:
Hey Potloodvis, leuk dat je terug bent.
PM me ff oke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De buurmeiden kwamen daar uit de buurt.
Van t weekend is hier in de buurt beachparty.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
die rankingeven deze week verandering in brengen
Dat snap ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah als Sky loopt te verkondigen dat ie een meisje heeft gevingerd in een discotheek vindt wel iedereen het tof.
afcajos die faalt in regelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Van t weekend is hier in de buurt beachparty.
Minderjarige meisjes alom.
Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dat meisje dat doet, of dat iedereen dat tof vind?
Te lang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
afcajos die faalt in regelen.
Dit dus.
Neee, ik denk alleen je hebt een vriendin en zoend met een ander ja nee eh.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was geen vreemdgaan, en denk je dat ik de rest van de dagen in mijn slaapkamer ben gebleven of wat?
Samenvatting: Lachen feest.quote:
Ik niet, maar dan nog heeft hij geen vriendin en dat vind ik dan wel weer iets anders..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah als Sky loopt te verkondigen dat ie een meisje heeft gevingerd in een discotheek vindt wel iedereen het tof.
Ik ook niet. En true, ik zou het zelf ook nooit zo doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar dan nog heeft hij geen vriendin en dat vind ik dan wel weer iets anders..
Nee idd, ik zou ook geen meisje vingeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. En true, ik zou het zelf ook nooit zo doen.
Volgens mij had hij iemand gezien die dat bij een meisje deed, niet zelf gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heeft Sky dat gedaan. BAAS![]()
O_O_
_O O_O_O
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
O_O_
_O O_O_O
Wel een jongen pijpen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee idd, ik zou ook geen meisje vingeren.
Goed topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
afcajos die faalt in regelen.
Dit dus.
Pfffr...alsof dat zo speciaal is, dat deed ik 15 jaar geleden al in wijlen coco's op rembrands.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
O_O_
_O O_O_O
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pfffr...alsof dat zo speciaal is, dat deed ik 15 jaar geleden al in wijlen coco's op rembrands.
4 real?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef ynuhh het volgende:
Ik vond Sky leuk, tot hij dat verhaal vertelde.
gniffelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef ynuhh het volgende:
weet ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij had hij iemand gezien die dat bij een meisje deed, niet zelf gedaan.
Ben je misbruikt chai?quote:
quote:
Nee ik heb een ander meisje misbruikt toen ik 2 was. Zij was 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je misbruikt chai?
Wil je erover praten meisje?![]()
Ik ben er voor je![]()
.
IK HEB MN YAMAHA COMPLEET, met die 3 pedalen en stand speciaal voor de p85 nohhquote:
Oh, nee okeequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik heb een ander meisje misbruikt toen ik 2 was. Zij was 1.
carnavalshitje opnemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HEB MN YAMAHA COMPLEET, met die 3 pedalen en stand speciaal voor de p85 nohh.
PM zelf maar je Hyves, dan zoek ik wel of ze bij je vrienden staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
PM me ff oke?
Hij woont ook wel 'in de buurt', maar ik woon er bijna zelf.
Als je het niet wilt snappen, dan kan je het inderdaad niet snappen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee, ik denk alleen je hebt een vriendin en zoend met een ander ja nee eh.
En wat rv zegt, ik ben een meisje ik kan en wil dat toch niet snappen.
Ja dat zeg ik netquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je het niet wilt snappen, dan kan je het inderdaad niet snappen.
Dan moet de knockback rate van dat verhaal wel dodelijk zijn. Wat zal Sky zich stom voelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef ynuhh het volgende:
hihhihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel zwoele foto weer trouwens.
Nee, is al weer terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en Devin is nu op vakantie zeker.
Ja echt he...quote:
ga geen grapjes maken, ik weet nooit wanneer je serieus bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jullie hebben een slechte invloed op hem.
Lachgas?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja echt he...
"Koude winters leiden to warme zomers."
Wie dat bedacht heeft mag van mij aan het gas.
Als ze het lachend zouden zeggen kon ik er de humor nog van inzien, sarcasme alom.quote:
Nou nou nou..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja echt he...
"Koude winters leiden to warme zomers."
Wie dat bedacht heeft mag van mij aan het gas.
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ga geen grapjes maken, ik weet nooit wanneer je serieus bent.
Sjonge jonge...heel fok strooit met kanker alsof het een lieve lust is maar oh wee als iemand over gas begint.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nou nou..
Maar inderdaad, dit is echt geen zomer gewoon..
Ik zeg nooit kanker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sjonge jonge...heel fok strooit met kanker alsof het een lieve lust is maar oh wee als iemand over gas begint.
Ho shit..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef L0t.. het volgende:
Dit is echt schijtweer, en dan liggen over een week ofzo ook alweer de eerste pepernoten in de supermarkt![]()
Mij zal je er ook nooit op betrappen het te gebruiken als "mode-woord" om iets te versterken dan wel duidelijk te maken.quote:
Ynieeee.quote:
Kan je kruidnoten niet gewoon het hele jaar door kopen?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mij zal je er ook nooit op betrappen het te gebruiken als "mode-woord" om iets te versterken dan wel duidelijk te maken.
Dat is serieus iets van deze generatie....
Haha nicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij nu al L0t
Ik heb Ice Invaders gekregen![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik heb acht uur gewerkt vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ynieeee.
Het wordt mooi weer, heb je het gezien?
Je hebt gewonnen, denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Oh nog net op tijd om mee te strijden voor de titel!
Sky is een ruige jongen irl.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha niceer zijn echt veel leuke ijsblokjesvormpjes
ik wil ook die met diamantjes, gitaren en gebitten enzo
![]()
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kan je kruidnoten niet gewoon het hele jaar door kopen?
Maar rond september kwakken ze er een 300 jaar oude turk op en noemen ze het een pepernoot.
Twas een soort souvenir iets van m'n broer die uit Japan terug is gekomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
noooooodat is echt zo deprimerend
[..]
vetzomaar?
Je lijkt nu net zijn moeder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.
Nee? Oh dacht dat de jamin/hema ofzo dat wel het hele jaar door verkocht...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet![]()
Ik word hier zo depressief vanEn dan mensen die zeggen van "we hebben toch 3 weken prachtig weer gehad, niets te klagen
". 3 weken ja, van de fucking 3 maanden zomer
Als het met sail maar niet van dit bagger weer is, geen zin om daar 5 dagen weg te waaien.quote:
Wou dat ik daar het geld voor had *jaloers*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee? Oh dacht dat de jamin/hema ofzo dat wel het hele jaar door verkocht...
Ben blij dat ik zo reislustig ben dat ik sowieso in het buitenland voor of na de zomer altijd een week of 3 zon heb.
Nog maar 7 weken...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als het met sail maar niet van dit bagger weer is, geen zin om daar 5 dagen weg te waaien.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef reetveter het volgende:
If I could write you a song and make you fall in love, i would already have you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |