Ja echt he...quote:
ga geen grapjes maken, ik weet nooit wanneer je serieus bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jullie hebben een slechte invloed op hem.
Lachgas?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja echt he...
"Koude winters leiden to warme zomers."
Wie dat bedacht heeft mag van mij aan het gas.
Als ze het lachend zouden zeggen kon ik er de humor nog van inzien, sarcasme alom.quote:
Nou nou nou..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja echt he...
"Koude winters leiden to warme zomers."
Wie dat bedacht heeft mag van mij aan het gas.
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ga geen grapjes maken, ik weet nooit wanneer je serieus bent.
Sjonge jonge...heel fok strooit met kanker alsof het een lieve lust is maar oh wee als iemand over gas begint.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nou nou..
Maar inderdaad, dit is echt geen zomer gewoon..
Ik zeg nooit kanker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sjonge jonge...heel fok strooit met kanker alsof het een lieve lust is maar oh wee als iemand over gas begint.
Ho shit..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef L0t.. het volgende:
Dit is echt schijtweer, en dan liggen over een week ofzo ook alweer de eerste pepernoten in de supermarkt![]()
Mij zal je er ook nooit op betrappen het te gebruiken als "mode-woord" om iets te versterken dan wel duidelijk te maken.quote:
Ynieeee.quote:
Kan je kruidnoten niet gewoon het hele jaar door kopen?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mij zal je er ook nooit op betrappen het te gebruiken als "mode-woord" om iets te versterken dan wel duidelijk te maken.
Dat is serieus iets van deze generatie....
Haha nicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij nu al L0t
Ik heb Ice Invaders gekregen![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik heb acht uur gewerkt vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ynieeee.
Het wordt mooi weer, heb je het gezien?
Je hebt gewonnen, denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Oh nog net op tijd om mee te strijden voor de titel!
Sky is een ruige jongen irl.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha niceer zijn echt veel leuke ijsblokjesvormpjes
ik wil ook die met diamantjes, gitaren en gebitten enzo
![]()
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kan je kruidnoten niet gewoon het hele jaar door kopen?
Maar rond september kwakken ze er een 300 jaar oude turk op en noemen ze het een pepernoot.
Twas een soort souvenir iets van m'n broer die uit Japan terug is gekomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
noooooodat is echt zo deprimerend
[..]
vetzomaar?
Je lijkt nu net zijn moeder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben semi-serieus, ik denk niet dat Sky die verhalen nodig heeft.
Nee? Oh dacht dat de jamin/hema ofzo dat wel het hele jaar door verkocht...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet![]()
Ik word hier zo depressief vanEn dan mensen die zeggen van "we hebben toch 3 weken prachtig weer gehad, niets te klagen
". 3 weken ja, van de fucking 3 maanden zomer
Als het met sail maar niet van dit bagger weer is, geen zin om daar 5 dagen weg te waaien.quote:
Wou dat ik daar het geld voor had *jaloers*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee? Oh dacht dat de jamin/hema ofzo dat wel het hele jaar door verkocht...
Ben blij dat ik zo reislustig ben dat ik sowieso in het buitenland voor of na de zomer altijd een week of 3 zon heb.
Nog maar 7 weken...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als het met sail maar niet van dit bagger weer is, geen zin om daar 5 dagen weg te waaien.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef reetveter het volgende:
If I could write you a song and make you fall in love, i would already have you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |