Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, wie koopt dat nou?
Alleen vieze enge oude mannetjes zeker.
Eigenlijk vind ik tweedehands schoenen al ranzig.!
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.
Eens een...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef reetveter het volgende:
Die msn afbeelding van wd is kan-ker sexy vriend
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
Sommige mensen he..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]of iets passen en als het goed is een ander exemplaar pakken omdat die nog nieuw is
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HE BAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007 2006.quote:
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ze was trouwens Duits.Ik had ook nog bijna een negerin, maar haar vriend kwam ertussen en een Franse dame, maar die was te dronken om mee te lopen.
Ze is 17. Op die foto dus 14.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |