Hij isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had die dickrider het over mij? Wie is hij dan eens?
quote:
noob.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Sok. het volgende:
Noobs die denken dat ik andere noobs een noob noem
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Sok. het volgende:
Noobs die denken dat ik andere noobs een noob noem
neger die neger dat neger neger neger neger noem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noem
Samenvatting:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noobs die noobs dat noobs andere noobs noobs noem
Zij is prima te doen in die pic. Niks mee mee.quote:
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.
Oh, ja maar bij jou weet je het nooit hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, voordat ik ging ook al hoor.
Mensen die het niet snaptequote:
Tweedehands dildo's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?
2ehands slipjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands BH's, kan het nog smeriger?
Ja, jij hebt gewonnen.quote:
Er zijn serieus advertenties van hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gewonnen.![]()
Ergens had ik die opmerking wel verwacht.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Salatrel het volgende:
2ehands tampons. slechts 1 keer gebruikt
Godverdomme.quote:
Hij was ook wel voorspelbaar ja, ook al vind ik die tweedehands slipjes ook echt gooorrr.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gewonnen.![]()
Ergens had ik die opmerking wel verwacht.
2e hands vriendinnen.quote:
quote:
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
Oja, voor ik het vergeet.
Sky: 1
Laki: 0
C_N: 0
Japsnars: 0
MouzurX: 0
True, wie koopt dat nou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij was ook wel voorspelbaar ja, ook al vind ik die tweedehands slipjes ook echt gooorrr.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.
Tot straks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef BobbyB het volgende:
maar goed, ik ga naar huis.
tot nooit.
Met hetzelfde meisje telt niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een amateurs. Als ik eerlijk er voor uitkom stijg ik boven de 10 punten sinds die puntentelling is ingegaan
..
Of wacht..
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, wie koopt dat nou?
Alleen vieze enge oude mannetjes zeker.
Eigenlijk vind ik tweedehands schoenen al ranzig.!
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ook een meisje gezoend dus? Had beter van jou verwacht.
Eens een...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef reetveter het volgende:
Die msn afbeelding van wd is kan-ker sexy vriend
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar maar 1 avond voor gegaan. Samen met 2 andere vrienden (die ook een vriendin hebben) zijn we wezen hunten. Dus alles blijft onder ons drieën. Iedereen had er trouwens 1tje, de rest van de groep geen.
Sommige mensen he..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]of iets passen en als het goed is een ander exemplaar pakken omdat die nog nieuw is
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HE BAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik denk ook dat er echt veel mensen zijn die bij een lingerie winkel echt gewoon hun slipje etc uit doen om iets te passen en het dan toch niet willen![]()
.
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007 2006.quote:
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je mag je vriendin ook meetellen en die is 2 punten als je meer gedaan hebt dan zoenen.
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ze was trouwens Duits.Ik had ook nog bijna een negerin, maar haar vriend kwam ertussen en een Franse dame, maar die was te dronken om mee te lopen.
Ze is 17. Op die foto dus 14.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan ik niet zien. maar die foto is van 2007.
Die ranking die ik had gepost.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?Ik snap het niet helemaal.
Neuken is meer punten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik met mijn vriendin meer gedaan heb dan zoenen?Ik snap het niet helemaal.
13. Foto is van 2006. Foutje.quote:
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..
Hoax omdat omstandigheden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Hoeft ook niet, van vakanties moet je genieten. Tevens zijn afspraken soms wel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat niemand dit tof vindt, maar ok..
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Aha, op die fiets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.
Je kunt toch ook wel genieten zonder vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, van vakanties moet je genieten. Tevens zijn afspraken soms wel goed.
Jawel, moet je 1x inloggen en nieuwe mails sturen. Had ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gebruikte met mijn huisgenoten altijd wiebetaaltwat.nl, is het ineens helemaal veranderd. Nu kunnen we ook niet meer inloggen.Fijn dus, want ik kreeg nog best veel geld.
Hier zou toch niemand van de meisjes mij al vertrouwen, en mijn lijm is niet sterk genoeg om deze barsten te plakken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.
Oh ok, dan is het niet zo ergquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee vriendje, we hebben afgesproken dat we iets met anderen mogen doen. Mits het verhaal ook daar blijft, dus dat het eigenlijk geheim blijft.
Lloret de Mar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha, op die fiets.
Waar was je eigenlijk op vakantie?
Als in; wat niet weet wat niet deert?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Potloodvis pakt het verkeerd aan. Je moet er juist alleen over praten met jongens. Want meiden verafschuwen je dan en die kan je dan niet meer pakken.
Hoezo raar? Het hoeft niet per se, maar het mag wel, mits je het voor jezelf houd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het niet zo erg.
MAAR NOG WEL RAAR?!
Ja maar je moet nu ineens inloggen met je e-mailadres. Terwijl wij eerst altijd in moesten loggen met straat en huisnummer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, moet je 1x inloggen en nieuwe mails sturen. Had ik ook.
Juist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als in; wat niet weet wat niet deert?
Het was geen vreemdgaan, en denk je dat ik de rest van de dagen in mijn slaapkamer ben gebleven of wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel genieten zonder vreemd te gaan?
quote:"Had jij een zwart shirt aan zaterdag?"
- Eh, nee. Ik had een overhemd aan
- Hoezo?
"Omdat iemand met een zwart shirt die bij ons hoorde of wij kende ... hadden uitgenodigd voor een afterparty"
"Die stonden blijkbaar op ons te wachten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |