Nee 75D. Heeft ze ooit eens verteld hier.quote:
Diep vanbinnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
WAT DE FUCK STAAT ER BIJ MIJN HYVES
Joey, ben jij de ultieme Feyenoord fan?
wat een lef
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee 75D. Heeft ze ooit eens verteld hier.
quote:
Wie de neuk koopt er nou gebruikte bh's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef reetveter het volgende:
Ah, ik zie dat liiszle al weer een geruime tijd niet gepost heeft
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie de neuk koopt er nou gebruikte bh's.
Oh ja wacht
Alles ging volgens plan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duh.
Hoe ging het zonder fok, en je vakantie?
DE VUILE SLET!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is fake. Op bokt verkoopt de beha's van 80E, die ze niet meer draagt.
Chai, omdat ze puntkin niet kent.quote:
Had die dickrider het over mij? Wie is hij dan eens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.
Ik had het over jouw chimeid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meh valt wel meet, Potlood heeft hier een tijdje gepost onder 10 miljoen verschillende accounts. Komt net terug van een maandban.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Maar liiszle is natuurlijk ook gewoon een beetje mollig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |