En daarna ringsteken met je pik zeker... de winnaar mag die cockring houden.... good timesquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef creno het volgende:zo ben ik een keer mijn ring kwijtgeraakt...
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Vengaboysplaat steeds leuker
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clipquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebben
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
het ruimteschip is wel leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.
Ik heb ze wel eens beter gehoord zeg maar
enjoy the ride with the rocketquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchy
En nu ben ik naar mijn eigen planeet... slapen
en moord en brand gaan gillen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is iets heel engs en moet je kapot maken zodra je het ziet
homo is een ander woord voor mensquote:
die liggen vast nog in de kreukels van de verjaardagsvisite in verband met Dirks 30e verjaardagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks komen dirk en pieter weer langs
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent toch altijd wel te porren voor een fijn fistje ?
ik hoop voor je dat je weer die tent mag gaan toezingen !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekend
wat doed iedereen hier dan nog moeten jullie er niet langs gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die liggen vast nog in de kreukels van de verjaardagsvisite in verband met Dirks 30e verjaardag
ben je er klaar voor?quote:
ik ben 15.quote:
was afgelopen zaterdag al dat feestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat doed iedereen hier dan nog moeten jullie er niet langs gaan.
neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was afgelopen zaterdag al dat feest
had jij geen uitnodiging gekregen?
je bent ook niets gewend..quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nooit van ome Willem gehoord ?
en Teun Toon en August en Harry Bannink ?
eeeuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekend
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je was weer eens in het nieuws las ik
en toen ik in 2000 in Australia op vakantie was zong ik heel hardquote:
St. Claire had inzinking Joling niet doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
i was young, i needed the money...
van de steiger gevallen? BONNIEquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je er klaar voor?
ik heb zondag weer volop cava en ander lekkers geproefd, en dat ik van de steiger ben gevallen vanochtend lag echt aan de gladde schoenen en niet aan de wijn
nou heb k HET feest gemistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay even zout in je wond strooien dan
ja ik stapte dus naast in plaats van in de bootquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van de steiger gevallen? BONNIE
heeft GEER een burnout?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
St. Claire had inzinking Joling niet door
nu hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij krijgt vast een privé audientie als je het vraagt
die heeft meneer elk jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft GEER een burnout?kan wel om hem lachen.
je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?quote:
wil nog niet dood gevonden worden in Volendamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?
of bang dat je Gerda Smit tegen het lijf zou lopen ?
Nee man... dit is een masker... Eigenlijk is het iets wat elk weekend op de to do list staat...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent ook niets gewend..oosten zeker?
olaquote:
waarom wachten tot oktober als je het nu al met ons kan delen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
![]()
do i have shit to tell you..you besta be here in October, u little shit ..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?
of bang dat je Gerda Smit tegen het lijf zou lopen ?
ben je zondag daar dan niet Dirk en Pieter tegen het lijf gelopen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb Volemdamtocht gedaan. Tevens zijn we op de foto gegaan. Maud in herenkleding en ik in een jurk
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee man... dit is een masker... Eigenlijk is het iets wat elk weekend op de to do list staat...
in Volendam?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je zondag daar dan niet Dirk en Pieter tegen het lijf gelopen?
die waren er blijkbaar ook
Komt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
![]()
do i have shit to tell you..you besta be here in October, u little shit ..
Je hebt een raar gevoel voor humor, Mikeyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_man_verliest_tepel/
ik ben altijd het buitenbeentje geweest,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een raar gevoel voor humor, Mikey
Bah.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ http://img161.imageshack.us/img161/7199/koffie1vl6.jpg&t=1]afbeelding ]
Wens je sterkte toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wordt mijn laatste verstand getrokken. Stomme verstandskiezen
!
Krijg je dan ineens ook stomme filmsmaak?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Sterkte enzo!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je dan ineens ook stomme filmsmaak?
goed ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ http://img161.imageshack.us/img161/7199/koffie1vl6.jpg&t=1]afbeelding ]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay even zout in je wond strooien dan
Veel pijn? Of heb je pijnstillers meegekregen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
-1 verstandskies. De andere was blijkbaar nog niet eens doorgekomen dus die heb ik nog.
Dat metalige is juist lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bloedsmaak![]()
. Ik ben duidelijk geen vampier.
Geen centje pijn, dat ding was eruit voor ik er erg in had (serieus, ik dacht dat het nog moest gebeuren toen ie zei dat ik op mocht staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veel pijn? Of heb je pijnstillers meegekregen?
Heb je je abonnement nog niet opgezegd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef creno het volgende:
ik mag morgen weer naar de tandarts voor wortelbehandeling deel 2.
Ja maar al dat feesten in Amsterdam gaat je ook niet in de kouwe kleren zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
Verstandskiezen trekken bij de tandarts is meestal ook alleen voor de makkelijke gevallen. Heb je meestal ook niet veel last van.
De kaakchirurg is erger.
Wacht maar tot de verdoving een beetje uit gaat werken, dat kut tintelende gevoel.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen centje pijn, dat ding was eruit voor ik er erg in had (serieus, ik dacht dat het nog moest gebeuren toen ie zei dat ik op mocht staan). Maar nu ben ik nog verdoofd, dus ben benieuwd hoe het straks voelt als de verdoving uitgewerkt is. Maar verwacht er niet zo veel van.
Ik ben twee keer bij de kaakchirurg geweest... dat was inderdaad geen feest.... spoelen met peroxide en flink wat pijnstillersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
Verstandskiezen trekken bij de tandarts is meestal ook alleen voor de makkelijke gevallen. Heb je meestal ook niet veel last van.
De kaakchirurg is erger.
Gewoon al meteen pijnstillers slikken zodat je niets merkt is het bestequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verdoving een beetje uit gaat werken, dat kut tintelende gevoel.......
Oh ik dacht dat dat je normale gezicht was....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
2 keer geweest, en 2 keer een week lang een gezicht als een hamster gehad
uit werken van de verdoving daar werkt geen pijnstiller voor hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon al meteen pijnstillers slikken zodat je niets merkt is het beste
Maar een beetje di... uh.... wat forsere mensen lijken toch vaak jonger dan dat ze uiteindelijk blijken te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar al dat feesten in Amsterdam gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten
ja door het vet worden de rimpels op gevuldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een beetje di... uh.... wat forsere mensen lijken toch vaak jonger dan dat ze uiteindelijk blijken te zijn
Nope, ik had toen een nog veel dikkere kop dan nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat je normale gezicht was....
en ik maar denken dat het dagelijks smeren met Oil of Olaz echt hielpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja door het vet worden de rimpels op gevuld
Discriminatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja door het vet worden de rimpels op gevuld
kan je niet gewoon wat meer naar de friet tent gaan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Al die medische kosten die dikke mensen veroorzaken..... ik wil geld voor botox!
wist je dat je ook botox in je anus kan laten spuiten? zodat hij beter ontspand en andere medische oorzakenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Al die medische kosten die dikke mensen veroorzaken..... ik wil geld voor botox!
Fijn zo'n broerquote:
Want je hebt zo'n oude kop jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Je verstandskiezen eruit laten brekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
De kaakchirurg is erger.
En nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de verdoving begint eindelijk weg te ebben.
Paracetamolletje of Ibuprofenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje een zeurende pijn op de plek waar mijn kies zat. Niet enorm vervelend, maar comfortabel is anders.
roze pilletjesquote:
ik dacht ook dat ie ouder was jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.
Jullie halen nu vast Pieter en Dirk dor elkaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ie ouder was ja
nee ik bedoel echt Dirkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie halen nu vast Pieter en Dirk dor elkaar
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ie ouder was ja
nee omdat ik vind dat hij er ouder uit ziet, ouder dan ik zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Baltar is ook weer terug.quote:
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?quote:
Vast nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?
huh? ikke nie begraip.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?
Nee johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
Al hoewel mij dus nu pas de link naar boy butter te binnen schietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
er is toch al jarenlang Zeeuws meisje in de koeling van iedere supermarkt
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?
sowieso verkleinwoorden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
"Dat moet ik even aan een colegaatje navragen"?
Vreemd taalgebruik bij de servicebalie van de NPO
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
mag ik die man uit principe boycotten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft iemand de film I love Dries gezien?
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik die man uit principe boycotten ?
Misschien is die collega wel 1.20mquote:
dan moet je ook het meest recente seizoen van ranking the oldies/stars van BNN van afgelopen voorjaar kijken op www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is die collega wel 1.20m
Dirks bezoek aan Volendam was op zaterdag...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
je bedoelt toch boybatter?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Al hoewel mij dus nu pas de link naar boy butter te binnen schiet
vind toch wel dat er te weinig van op tv komt. Al die idols-achtige shit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
er komt weer toneel op 2, aangezien het nog niet op internet terug te vinden is:
Vrijdag 27 augustus 23:15 uur: Ultimo van Orkater/Het Toneel Speelt uitgezonden door de NPS
· Vrijdag 3 september 23.25 uur: Gif van NTGent uitgezonden door de NPS
· Zondag 5 september 22:10 uur: Heren van de Thee van Hummelinck Stuurman Theaterbureau uitgezonden door AVRO
· Vrijdag 17 september 23:15 uur: Opening Night Toneelgroep Amsterdam uitgezonden door de VPRO
· Vrijdag 1 oktober 23:15 uur: La Voix Humaine Toneelgroep Amsterdam uitgezonden door de VPRO
Vrijdag 8 oktober 22:50 uur: King Lear van het Ro Theater uitgezonden door de AVRO.
geniet er nog maar van want volgend jaar is dat allemaal weg bezuinigd omdat Henk en Ingrid wel van Idols en niet van toneel houden. Hooguit dan we dan weer herhalingen krijgen an John Lantings theater van de lachquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind toch wel dat er te weinig van op tv komt. Al die idols-achtige shit.
Je kan dat kind het niet kwalijk nemen dat haar ouders niet het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Wat is die dochter van Patricia Paay toch een raar kind.En PP wordt een beetje ordinair.
(twitter-mode off)
Ik ben ook nieuwsgierigquote:
Die kwam per pm, heb je 'm niet ontvangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef creno het volgende:
Het was meer een wow van dat er tussen mijn laatste en eennalaatste post gewoon ruim 4 uur zat en dat er maar 2 posts zijn geweest.
Ik had wel met wow op je " natgeregend" post willen reageren, maar er stond geen foto bij![]()
![]()
Flauwe associatie, zeg.quote:
Ben er ook niet bijzonder trots opquote:
Nee, ik krijg nooit pmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kwam per pm, heb je 'm niet ontvangen?
Slaap lekker en droom tof.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben er ook niet bijzonder trots op.
Ik ken barbie-girl en tarzan beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
komt net langs op VH1 Classicheerlijk fout
Ik was aan den noeste arbeid en daarbij, ik was de teleurstelling van vorig jaar nog niet te boven om wederom een nieuw spandoek voor je makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Baltar is ook weer terug.![]()
btw ik heb Nijmegen gedaan. Waar was je met je spandoek?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:43 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen heb ik zo'n spijt van deze foto's
Ang3l, being human is minder sexy en mysterieus als True Blood, het blijft Brits natuurlijk, maar het is niet slecht zeker niet slechtquote:
die nuance kan ik niet maken, als ik niet je genre benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Niet slecht, of goed? Time is precious.
Ik heb geen facebook... kan ik ze dan ook zien?quote:
ga het dansje oefenenquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Stecky het volgende:
oh er is ook iets voor homos hier!
hoi!(wat een leuke smilie!)
Erikquote:
het is stiller dan normaal hier nu hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Stecky het volgende:
oh er is ook iets voor homos hier!
hoi!(wat een leuke smilie!)
dat is volgens mij al meer dan 1 week het gevalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is stiller dan normaal hier nu hoor
mijn enige plan is dus dat ik daar in een frisoshirt moet rondlopen en flyers ga uitdelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ach ja het is vakantie
ik verwacht volgende week om 12.45 uur in Oss te zijn, spreken wij iets af, kun je me ophalen op het station, of heb je al andere palnnen?
Alleen de laatste 10 seconden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ontroerende Marc Marie Hujibregts bij sterren op het doek gisteren, heeft iemand anders het ook gezien?
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is stiller dan normaal hier nu hoor
Ja bij elke post zou je een kreun van een klaarkomende man moeten horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Stecky het volgende:
[..]
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij elke post zou je een kreun van een klaarkomende man moeten horen
Jawel joh, blijven proberenquote:
je snapte vast al wat ik bedoel, maar ik leg het toch even uit, normaal wordt hier drukker gepostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Stecky het volgende:
[..]
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!
Dat waag ik te betwijfelen... maar dan zal ik wel weer onaardig gevonden worden tegen een nieuwequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je snapte vast al wat ik bedoel
oh zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je snapte vast al wat ik bedoel, maar ik leg het toch even uit, normaal wordt hier drukker gepost
Jij kent forums waar wel geluid wordt gemaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Stecky het volgende:
[..]
oh zo!
ja sorry ben nieuw hier begreep het al niet!
Ik ben altijd aardigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn TV, misschien is deze nieuweling wel heul tof.
dank je!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn TV, misschien is deze nieuweling wel heul tof.
Hier scheen vanmiddag heerlijk de zonquote:
Niet zo snelquote:
wat wil je weten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo snel, we weten nog niets van je
.
Vooral de lengte van je pik...daar zijn we tenslotte homo voorquote:
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Vooral de lengte van je pik...daar zijn we tenslotte homo voor
Voor een aantal wel, denk ik zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?
Leuk onderwerp voor G_E om daar weer eens een poll op los te latenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?
Dat voelde ik ook al opkomen jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor G_E om daar weer eens een poll op los te laten
Ik heb nee gestemd, maar eigenlijk is "ja" beter... ik moet geen paardenlul natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
Poll: Grootte van mijn (seks)partners piemel is belangrijk voor me
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
het is van meer belang hoe groot de lul is die aan de piemel vast zitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef creno het volgende:
eigenlijk vind ik alles tussen champignon en paardelul in wel goed, wat moet ik dan stemmen ?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk daar is onze grootste piemel direct op het juiste tijdstip
ja, maar onder de 6 cm is er geen motion...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef TheVulture het volgende:
It's not the size that matters but the motion of the ocean
ja doei... daar ga ik echt geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral de lengte van je pik...daar zijn we tenslotte homo voor
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef Stecky het volgende:
[..]
ja doei... daar ga ik echt geen antwoord op geven
een foto mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef Stecky het volgende:
[..]
ja doei... daar ga ik echt geen antwoord op geven
te veel???quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
hahahahdie obsessie met grote lullen. Jullie kijken teveel porno.
was je zo druk dan? ja, ik heb nu eventjes een sabbatical o.i.d.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik was aan den noeste arbeid en daarbij, ik was de teleurstelling van vorig jaar nog niet te boven om wederom een nieuw spandoek voor je maken
maar jij hebt dit jaar toch al een kruisje gehaald/gekregen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je zo druk dan? ja, ik heb nu eventjes een sabbatical o.i.d.![]()
Spandoek van vorig jaar heb je niet meer? Geeft niet, volgend jaar ga ik weer, want ik wil nu ook mijn kruisje.
kroontje bedoel ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dit jaar toch al een kruisje gehaald/gekregen ?
Bills gotta be paidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
te veel???
wie deed er hier onlangs weer een oproep om voortal www.activeduty.com te supporten ?
zeg dan gewoon lulquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk daar is onze grootste piemel direct op het juiste tijdstip
ja die heb ik alquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef Peter het volgende:
Tip: Heb je de Lowmap al voor op mobiel?
sms lowmap naar 3010
Staat het programma in en je ziet plattegrond+blokkenschema+favoritenlijst
Ow zijn die d'r? Zit dat in de machine dan of moet je die speciaal aan de kassa kopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja die heb ik al
denkt iedeeen er morgen aan een speciaal lowlandsretour te kopen dat is goedkoper dan 2 losse enkeltjes
quote:
ik weet niet of ze ook in de automaat zitten volgens de site kun je ze in de webshop en aan de servicebalie kopenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow zijn die d'r? Zit dat in de machine dan of moet je die speciaal aan de kassa kopen?
Dat kan bijna nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg we gaan LL toch niet LB doen hé?
Nee, dat is nog het minste ergequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn het de lunches?
Dat is altijd de eerste week. Ff foorbijten.
Echt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Vlarp het volgende:
Dames, ik zoek met spoed een nieuwe baan, tips zijn welkom!
Nieuwe baan bevalt me voor geen meter...
Waarschijnlijk hebben ze die in de automaten met touchscreen wel gewoon. Die zouden ze normaal heel gemakkelijk als optie moeten kunnen toevoegenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook in de automaat zitten volgens de site kun je ze in de webshop en aan de servicebalie kopen
Terug naar de vorige baan geen optie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Vlarp het volgende:
'k Heb 'm al láng! Te duur eigenlijk, maar het lifte mijn spirits op dat momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Miiiiiiiiiiiiiiiine mine mine mine, eindelijk lag ie bij de 3 voor 25
En dat op de dag voor Lowlands vind ik ene goed teken
Da's wel heel snel, niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Vlarp het volgende:
Dat zou ik echt nooit willen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Terug naar de vorige baan geen optie?
hebben ze daar geen spijtoptantenregeling ?
Waarom geen poll over je eigen piemelgrootte?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mag zo terugkomen, hebben ze gezegd, maar ja, ik ga niet naar fucking Beverwijk reizen....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Terug naar de vorige baan geen optie?
hebben ze daar geen spijtoptantenregeling ?
Dat mag jij doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom geen poll over je eigen piemelgrootte?
Ik heb Ja gestemdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik zou dat ook niet zo snel doen eigenlijk...quote:
Ik wil het niet ziiiieeeenquote:
ik heb sinds maandag geen out tv meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |