uit werken van de verdoving daar werkt geen pijnstiller voor hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon al meteen pijnstillers slikken zodat je niets merkt is het beste
Maar een beetje di... uh.... wat forsere mensen lijken toch vaak jonger dan dat ze uiteindelijk blijken te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar al dat feesten in Amsterdam gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten
ja door het vet worden de rimpels op gevuldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een beetje di... uh.... wat forsere mensen lijken toch vaak jonger dan dat ze uiteindelijk blijken te zijn
Nope, ik had toen een nog veel dikkere kop dan nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat je normale gezicht was....
en ik maar denken dat het dagelijks smeren met Oil of Olaz echt hielpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja door het vet worden de rimpels op gevuld
Discriminatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja door het vet worden de rimpels op gevuld
kan je niet gewoon wat meer naar de friet tent gaan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Al die medische kosten die dikke mensen veroorzaken..... ik wil geld voor botox!
wist je dat je ook botox in je anus kan laten spuiten? zodat hij beter ontspand en andere medische oorzakenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Al die medische kosten die dikke mensen veroorzaken..... ik wil geld voor botox!
Fijn zo'n broerquote:
Want je hebt zo'n oude kop jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminatie
Je verstandskiezen eruit laten brekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
Verstandskiezen trekken bij de tandarts is meestal ook alleen voor de makkelijke gevallen. Heb je meestal ook niet veel last van.
De kaakchirurg is erger.
En nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de verdoving begint eindelijk weg te ebben.
Paracetamolletje of Ibuprofenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje een zeurende pijn op de plek waar mijn kies zat. Niet enorm vervelend, maar comfortabel is anders.
roze pilletjesquote:
ik dacht ook dat ie ouder was jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.
Jullie halen nu vast Pieter en Dirk dor elkaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ie ouder was ja
nee ik bedoel echt Dirkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie halen nu vast Pieter en Dirk dor elkaar
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ie ouder was ja
nee omdat ik vind dat hij er ouder uit ziet, ouder dan ik zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Baltar is ook weer terug.quote:
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?quote:
Vast nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?
huh? ikke nie begraip.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?
Nee johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
Al hoewel mij dus nu pas de link naar boy butter te binnen schietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
er is toch al jarenlang Zeeuws meisje in de koeling van iedere supermarkt
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?
sowieso verkleinwoorden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
"Dat moet ik even aan een colegaatje navragen"?
Vreemd taalgebruik bij de servicebalie van de NPO
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
mag ik die man uit principe boycotten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft iemand de film I love Dries gezien?
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik die man uit principe boycotten ?
Misschien is die collega wel 1.20mquote:
dan moet je ook het meest recente seizoen van ranking the oldies/stars van BNN van afgelopen voorjaar kijken op www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is die collega wel 1.20m
Dirks bezoek aan Volendam was op zaterdag...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |