nee omdat ik vind dat hij er ouder uit ziet, ouder dan ik zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat hij al eerder getrouwd geweest is ?
Baltar is ook weer terug.quote:
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? is dit zijn 2e husband al? Op 30?
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?quote:
Vast nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps heb ik hier een geheim onthuld ?
huh? ikke nie begraip.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin jij nu ook je eigen margerine lijn met de naam Volemdams Meisje ? en verkoop je die dan heel duur ook aan Unilever ?
Nee johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
Al hoewel mij dus nu pas de link naar boy butter te binnen schietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? ikke nie begraip.
je bedoelt crisco?
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
er is toch al jarenlang Zeeuws meisje in de koeling van iedere supermarkt
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter campingboter gebruiken... je refereert toch aan de TT?
sowieso verkleinwoorden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
"Dat moet ik even aan een colegaatje navragen"?
Vreemd taalgebruik bij de servicebalie van de NPO
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
mag ik die man uit principe boycotten ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
Heeft iemand de film I love Dries gezien?
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik die man uit principe boycotten ?
Misschien is die collega wel 1.20mquote:
dan moet je ook het meest recente seizoen van ranking the oldies/stars van BNN van afgelopen voorjaar kijken op www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind 'em wel amusant. Hij probeert te hard om een A-lister te zijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is die collega wel 1.20m
Dirks bezoek aan Volendam was op zaterdag...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee in eerste instantie puur aan het feit van je volendam moment van afgelopen zondag
maar daar wil je vast ook nog wel de foto met ons van delen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |