oh zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je snapte vast al wat ik bedoel, maar ik leg het toch even uit, normaal wordt hier drukker gepost
Jij kent forums waar wel geluid wordt gemaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Stecky het volgende:
[..]
oh zo!
ja sorry ben nieuw hier begreep het al niet!
Ik ben altijd aardigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn TV, misschien is deze nieuweling wel heul tof.
dank je!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn TV, misschien is deze nieuweling wel heul tof.
Hier scheen vanmiddag heerlijk de zonquote:
Niet zo snelquote:
wat wil je weten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo snel, we weten nog niets van je
.
Vooral de lengte van je pik...daar zijn we tenslotte homo voorquote:
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Vooral de lengte van je pik...daar zijn we tenslotte homo voor
Voor een aantal wel, denk ik zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?
Leuk onderwerp voor G_E om daar weer eens een poll op los te latenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk echt zo'n belangrijk iets zijn voor iedereen?
Dat voelde ik ook al opkomen jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor G_E om daar weer eens een poll op los te laten
Ik heb nee gestemd, maar eigenlijk is "ja" beter... ik moet geen paardenlul natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
Poll: Grootte van mijn (seks)partners piemel is belangrijk voor me
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
het is van meer belang hoe groot de lul is die aan de piemel vast zitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef creno het volgende:
eigenlijk vind ik alles tussen champignon en paardelul in wel goed, wat moet ik dan stemmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |