En daarna ringsteken met je pik zeker... de winnaar mag die cockring houden.... good timesquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef creno het volgende:zo ben ik een keer mijn ring kwijtgeraakt...
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Vengaboysplaat steeds leuker
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clipquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebben
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
het ruimteschip is wel leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.
Ik heb ze wel eens beter gehoord zeg maar
enjoy the ride with the rocketquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchy
En nu ben ik naar mijn eigen planeet... slapen
en moord en brand gaan gillen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is iets heel engs en moet je kapot maken zodra je het ziet
homo is een ander woord voor mensquote:
die liggen vast nog in de kreukels van de verjaardagsvisite in verband met Dirks 30e verjaardagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks komen dirk en pieter weer langs
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent toch altijd wel te porren voor een fijn fistje ?
ik hoop voor je dat je weer die tent mag gaan toezingen !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekend
wat doed iedereen hier dan nog moeten jullie er niet langs gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die liggen vast nog in de kreukels van de verjaardagsvisite in verband met Dirks 30e verjaardag
ben je er klaar voor?quote:
ik ben 15.quote:
was afgelopen zaterdag al dat feestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat doed iedereen hier dan nog moeten jullie er niet langs gaan.
neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was afgelopen zaterdag al dat feest
had jij geen uitnodiging gekregen?
je bent ook niets gewend..quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nooit van ome Willem gehoord ?
en Teun Toon en August en Harry Bannink ?
eeeuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof maar Ang3l en ik gaan flink fisten dit weekend
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je was weer eens in het nieuws las ik
en toen ik in 2000 in Australia op vakantie was zong ik heel hardquote:
St. Claire had inzinking Joling niet doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
i was young, i needed the money...
van de steiger gevallen? BONNIEquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je er klaar voor?
ik heb zondag weer volop cava en ander lekkers geproefd, en dat ik van de steiger ben gevallen vanochtend lag echt aan de gladde schoenen en niet aan de wijn
nou heb k HET feest gemistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay even zout in je wond strooien dan
ja ik stapte dus naast in plaats van in de bootquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van de steiger gevallen? BONNIE
heeft GEER een burnout?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
St. Claire had inzinking Joling niet door
nu hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij krijgt vast een privé audientie als je het vraagt
die heeft meneer elk jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft GEER een burnout?kan wel om hem lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |