En daarna ringsteken met je pik zeker... de winnaar mag die cockring houden.... good timesquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef creno het volgende:zo ben ik een keer mijn ring kwijtgeraakt...
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Vengaboysplaat steeds leuker
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clipquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem nog niet camp genoeg, hoewel ze verschikkelijk hun best erop gedaan hebben
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
het ruimteschip is wel leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezuschristus hoeveel camp wil je hebben in die clip
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben over die clip niet ontevreden maar meer de muziek die ik niet pakkend genoeg vind.
Ik heb ze wel eens beter gehoord zeg maar
enjoy the ride with the rocketquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem een paar keer hoort is dat refrein echt wel catchy
En nu ben ik naar mijn eigen planeet... slapen
en moord en brand gaan gillen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is iets heel engs en moet je kapot maken zodra je het ziet
homo is een ander woord voor mensquote:
die liggen vast nog in de kreukels van de verjaardagsvisite in verband met Dirks 30e verjaardagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks komen dirk en pieter weer langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |