Ik zou naar iemand toegaan in Eindhoven, maar dat ging niet door.quote:
Brazilië.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Vlevle het volgende:
Lang geleden weer, hallo allemaal.
Heerlijke vakantie gehad!
Ok.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou naar iemand toegaan in Eindhoven, maar dat ging niet door.
Daar ga ik later vandaag nog wel naar vragen, maar ik heb zometeen een date met de televisie en mijn moederquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Je mag het naadje van de kous wel weten hoor.
"Listen very carefully, I shall say this only once!"quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben niet dood
Na 2 afleveringen Allo! Allo! ben ik wel melig nu
Mja, ik ben nog maar bij seizoen 1, dus Officer Crabtree (Arthur Bostrom, toffe vent èn homo) en die assistent van Herr Flick zijn er nog niet bijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Listen very carefully, I shall say this only once!"
"You Stupid Woman"
Er zijn er al wel verscheidene dood nu... Edith bijvoorbeeld... en die Duitse generaal von Klinkerhoffen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Vlarp het volgende:
Kijk nou!
[ afbeelding ]
Met een poster van onze Sinterklaasfilm op de achtergrond
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou naar iemand toegaan in Eindhoven, maar dat ging niet door.
Klopt, nog over gehad toen tussen de opnames van de film door.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn er al wel verscheidene dood nu... Edith bijvoorbeeld... en die Duitse generaal von Klinkerhoffen!
Werk je bij de film?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, nog over gehad toen tussen de opnames van de film door.
Leuk! Nu niet meer? Wat deed je daar? Iets belangrijks?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb aan 3 Sinterklaas films meegewerkt. 1 DVD-only en 2 Bioscoopproducties.
Productieassistent. Ik stond dus in de bagger kabels te trekken, of tenten op te bouwen in de regen enzo. Of in de brandende zon verkeer te regelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Vlevle het volgende:
[..]
Leuk! Nu niet meer? Wat deed je daar? Iets belangrijks?
Ach, het was best leuk hoor. Alleen ik wilde de regisseur niet pijpen dus kwam ik niet hogeropquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Vlevle het volgende:
oh dat lijkt me dan weer wat minder werk...
Ik was toen niet bezet...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Vlevle het volgende:
Ach, hoe lang duurt zo'n beurt nou
Of je bent bezet, dat is dan ook geen goed idee:P
Trustenquote:
Ik moest lachen om die kipquote:
Misschien moet je Steve erop af sturen?quote:
jij bent meer van het rimmen?quote:
Fistenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent meer van het rimmen?
ik ben ook dol op fisten, van donderdag tot maandag is een groot fistfestijn.quote:
En dan de ander laten raden welke hand het is... geweldig spelletje is dat altijdquote:
Wat je ook kan doen is met een vinger letters laten vormen en dat de ander moet raden welk woord er gespeld wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan de ander laten raden welke hand het is... geweldig spelletje is dat altijd
En bij een fout antwoord de andere hand er voor straf bij
Fist-Galgje.... jij kent het dus ook?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is met een vinger letters laten vormen en dat de ander moet raden welk woord er gespeld wordt.
Ja, inclusief ophanging he, bij elke foute gok wordt de halsband iets strakker aangetrokken. Doet wonderen voor de bloedsomloop richting bepaalde lichaamsdelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fist-Galgje.... jij kent het dus ook?
geen horloge ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef creno het volgende:
zo ben ik een keer mijn ring kwijtgeraakt...
Die kwam er bij jou uitrollen?quote:
Nee want op dat moment hoef ik niet te zien hoe laat het is.quote:
Ik had vroeger een horloge waar Mickey Mouse de tijd aanwees met zijn armen... Misschien is dat ook wel toe te passen in het vuistenspel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:41 schreef creno het volgende:
[..]
Nee want op dat moment hoef ik niet te zien hoe laat het is.
Oh die variant ken ik dan weer niet... wij zetten elektroshocks op de piemel en balzakquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inclusief ophanging he, bij elke foute gok wordt de halsband iets strakker aangetrokken. Doet wonderen voor de bloedsomloop richting bepaalde lichaamsdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |