En ik wilde nog wel voorstellen om samen een paar dagen naar Barce;ona te gaan!quote:
Heb je iets om naar uit te kijken dan?quote:
Ik ga wel alleen! Blijft het tenminste droog.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel voorstellen om samen een paar dagen naar Barce;ona te gaan!
Ik denk dat Steve weer gaat poetsen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je iets om naar uit te kijken dan?
NOU DAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen! Blijft het tenminste droog.
Ik wel, maar ik heb dan weer een vriendquote:
Ruilen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb dan weer een vriend
Het geld of mijn vriend?quote:
Alles, natuurlijk.quote:
Dan is het niet meer ruilen... wat krijg ik dan?quote:
Een kaartje uit Barcelona?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het niet meer ruilen... wat krijg ik dan?
quote:
Het enige mooie liedje van Blofquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Nee want zij stuurde kaarten uit MADRID!
Bijna klaar met werken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je iets om naar uit te kijken dan?
Wat ben jij opstandig en vervelendquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Nee want zij stuurde kaarten uit MADRID!
Wat is er vanavond dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Bijna klaar met werken.
Ik heb alleen niet zoveel zin in vanavond.
............... ik zet ej op de maan, hoor je me?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij opstandig en vervelend.
Gerty is er tenminste om me te helpenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............... ik zet ej op de maan, hoor je me?!
Wel aardig van je dat je Erik er niet naartoe laat lopenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............... ik zet ej op de maan, hoor je me?!
We're not programs, we're people.quote:
en hoe was het?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:24 schreef Deceit het volgende:
en ben kieskeurig tv
en was niet naar londen maar naar northampton
ik zeg, onverwerkt traumaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hemel huilt als jij naar mij fietst omdat ze ziet dat het nimmer iets tussen ons kan worden omdat jij overgelopen bent!
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Vlevle het volgende:
Lang geleden weer, hallo allemaal.
Heerlijke vakantie gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |