Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:11 schreef Etcetera het volgende:
een realitysoapThe Reality is de grootste lanparty van het noorden
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?
En waar typ ik iedere keer 'sopa' i.p.v. 'soap'?
Zuid Duitsland, Zwarte Woud, niet vervelend...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Plaatsje tussen Freiburg en Basel.
Maar ik noem het werk
Woensdagmiddag heen en vrijdag weer terug.
Net als 'kwaliteit', dat wordt meestal ook te schunnig om zonder correctie door te sturen in een mailtje of zo...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamen
Mooie streek, hopelijk heb je ook tijd om rond te kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Plaatsje tussen Freiburg en Basel.
Maar ik noem het werk
Woensdagmiddag heen en vrijdag weer terug.
nee dan is het een webcamstreamquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?
En waar typ ik iedere keer 'sopa' i.p.v. 'soap'?
Een real life soap heeft toch geen script?quote:
Zeker niet. Twee jaar terug nog op mini-vakantie geweest. Heerlijk gekampeerd een paar dagen, lekker gewandeld, dorpjes bezocht en prachtige ritten door de bergen gemaakt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuid Duitsland, Zwarte Woud, niet vervelend...
Een real life soap misschien niet, maar een reality show is zo scripted als de pest tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een real life soap heeft toch geen script?
Of zouden ze Frans Bauer echt Chinees hebben laten bestellen bij Shirley, omdat de regisseur dat wilde...
Kijk nog eens naar de TT en zeg me waar ik het woord 'show' heb gebruikt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een real life soap misschien niet, maar een reality show is zo scripted als de pest toch
Hey jij gaat real life en reality door elkaar gooien hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de TT en zeg me waar ik het woord 'show' heb gebruikt...
Ik lees het morgen wel...![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En de Pfaffs, die zijn toch echt dom?
Die spelen dat toch niet. Zo dom kan je niet spelen...
Als ik dat bekijk dan staat dit bovenaan als suggestie:quote:
Een keer met een zelfgeschreven gedicht, werden er op scholen kinderen gezocht die mooie gedichten hadden geschreven en een van de juffen had de mijne ingeleverd. Mocht ik toen voorlezen. De publieke omroep had toen een week lang ofzo elke dag om zes uur een paar gedichten. heel tof was dat toen. Later mocht ik met een programma naar het hoofdkantoor van Warner bros in nederland en vervolgens naar de pers- èn gala premiere van harry potter 1 voor een special daarover, was ook op de publieke omroep. Ten slotte nog een keer een aflevering van een programma over vrijwilligers in Amsterdamquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Daar heeft een kameraad van mij een keer aan mee gedaan. Zijn wens: hij wilde door de tijd kunnen reizen. De uitwerking: ze gingen naar het Archeonquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heeft een kameraad van mij een keer aan mee gedaan. Zijn wens: hij wilde door de tijd kunnen reizen. De uitwerking: ze gingen naar het Archeon
Mogguh Diaan.quote:
Hoi Peppi.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie heeft zeker "vakantie" ?
wat een rust hier
Verjaardag of een erfenis te verdelen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En toen... toen was er een invasie in mn huis.... opa, oma, schoonzus, neefjes... en toen... waren ze allemaal weg!!
Sterkte!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
M'n nek en m'n rug zitten vast, dus ik lig al de hele tijd plat op de bank.
Zou je niet eens naar de fysiotherapeut gaan ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Geen van beiden, gewoon spontaan bezoek!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verjaardag of een erfenis te verdelen?
Zoek een goede masseurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:
't Is net een halve dag geleden gebeurd. Lijkt nu net of je bedoelt dat ik er al dagen mee rondloop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar de fysiotherapeut gaan ofzo?
Ohquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is net een halve dag geleden gebeurd. Lijkt nu net of je bedoelt dat ik er al dagen mee rondloop.'t Gaat sowieso vanzelf wel weer over. Gewoon een beetje overbelast.
quote:
En heb je nu een nieuwe date?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me de neten nu mijn afspraak van vanmiddag niet is doorgegaan. Heb ook niet echt ergens zin in
Het was geen date, dan had er wel afspraakje gestaanquote:
Ik zeer zeker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamen
Van ellende of van blijdschap?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zeer zeker.
* Ofyles2 een week lang absint drinkt als GTST geschrapt wordt...
Bij InBev zeker...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal eens een brouwerij gaan bezoeken. Kijken of daar wel leven is.
quote:
Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...quote:
Gordon?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Vriend belt net vanuit Kiev, zit daar in bijna z'n blote reet op de trbune.
Zomer in de Oekraine, altijd verassend...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
Het is toch positief dat hij daar blij van wordt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is toch positief dat hij daar blij van wordt?
Kut ziekte...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.
Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.quote:
Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
'Mus' verandert in m'n hoofd steeds in 'zus'.![]()
![]()
![]()
Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.
Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.
Ze gaan weer bestralen om het te remmen. Hadden ze eerder ook al gedaan, voor de PET scan, maar toen heeft het niet geholpen. Weer afwachten dus. Beter wordt ze niet, maar het zou wel mooi zijn als die pijn vermindert en de kanker weer geremd wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.
Maar wat nu? Kunnen ze haar nog wel behandelen?
Nee, maar gewoon boos om.. ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?
Je bent overgeleverd aan de medische wereld. Je moet ze maar vertrouwen en hopen dat ze de juiste diagnose stellen. Alleen gebeurt dat niet altijd, helaas..
Het suckt absoluut. Maar wat kun jij er aan doen? Het is af en toe juist lekker om die frustratie eruit te gooien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.
Was dat spul niet verboden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...
Aan die gedachte moet je denk ik maar vasthouden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan die gedachte moet je denk ik maar vasthouden.
Hoe waardeloos het ook is, je kan beter de positieve kant bekijken dan de negatieve, daar schieten je zus en ook jij niets me op.
Sterkte met deze situatie...
Maar zo steek ik er ook nog iets van op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik had ook gewoon nee kunnen zeggen
Een taaie is ze zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Verdacht...Soemp gaat met twee mannen tegelijk naar bed
Als het thee is.quote:
Druk, het zal met een buggy dan wel wat laveren worden, maar ook zonder buggy zal je af en toe in opstoppingen terecht kunnen komen en daarna weer hele stukken zonder problemen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
We overwegen om vrijdag toch naar Amsterdam/SAIL te gaan, maar hoe druk is het dan? We moeten nl. wel met buggy...
De SC'ers tonen hier niet veel ruggengraat...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren terwijl ik zat door m'n rug gegaan geloof ikGing verzitten en voelde dat er iets verschoof. En nu ben ik stijf en doet het pijn
Aan de upside: morgen gaan we naar de koffieavond, en daar zitten minstens 2 mensen die kunnen kraken en nog wel meer die kunnen masseren
Okay, dan is het misschien beter om toch naar Hellendoorn te gaan. De treinreis naar Amsterdam vanuit Enschede duurt gewoon 2 uur...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, het zal met een buggy dan wel wat laveren worden, maar ook zonder buggy zal je af en toe in opstoppingen terecht kunnen komen en daarna weer hele stukken zonder problemen...
Dankje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
Sterkte, Soempbeterschap en kracht voor je zus!
M'n zus krijgt inderdaad geen chemo meer. Ze heeft wel chemo gehad een aantal jaar geleden. Volgens mij wil ze dat ook zelf niet meer, maar dat weet ik niet zeker. Misschien mag het ook niet meer of werken bestralingen voor dit doel gewoon voldoende ofzo. Heb geen idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Soemp, heel veel sterkte voor je zus en jou...Ik hoop dat de bestralingen nu wel aanslaan. Ze krijgt geen chemo??
Mn oma gaat a.s. maandag met de 3e chemo (alweer) beginnen... ze is inmiddels kaal, maar het gaat over het algemeen best redelijk. Niet misselijk, af en toe wel wat pijn... Ze heeft nu alleen een blaasontsteking, die moet wel over zijn, anders kan maandag de 3e chemo niet plaatsvinden.
Goedemorgen![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een taaie is ze zeker, al helemaal als ik me de eerste berichten nog goed herinner. Hou vol zus van Soempie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Ze had nog een massage van MM en mij tegoed. Heb je dat niet gelezen?
Maar we zijn weer een nacht verder.
Goedemorgen![]()
MM en Jojo geven goede massages.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De SC'ers tonen hier niet veel ruggengraat...
Op de één of andere manier mis ik die updates altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Ze had nog een massage van MM en mij tegoed. Heb je dat niet gelezen?
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze per ongeluk op de enkels te rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
We overwegen om vrijdag toch naar Amsterdam/SAIL te gaan, maar hoe druk is het dan? We moeten nl. wel met buggy...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze willens en wetens op de enkels te rijden.
Revalideren van 4 dagen alcoholquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Thanks, Etcie.![]()
Wat zijn de plannen voor vandaag bij iedereen?
En nu zit op msn en het is drukquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze per ongeluk op de enkels te rijden.
Nog spijt van bepaalde zaken/ vrouwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Revalideren van 4 dagen alcohol
Arbeiten, collega is vandaag voor het laatst voor zijn vakantie, dus genoeg overdrachtzaken voor mij de komende 4 weken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Thanks, Etcie.![]()
Zo naar het ziekenhuis voor de tweede ronde allergietests, daarna naar het kdv om over Jair te babbelen, vanavond op tijd naar bedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Nog niet, nu eerst even een vriendin sms'en dat ik haar nichtje gister thuisgebracht hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog spijt van bepaalde zaken/ vrouwen?
Ik heb hem hier vandaan: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje: Waar komen al die grimmige kijkende eenheidsavatars vandaan die je hier veel ziet en die Diaan volgens mij ook heeft gehad?
Bedoel je nu dat je straks misschien spijt gaat krijgen van het 'thuisbrengen' -of het smsje-?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog niet, nu eerst even een vriendin sms'en dat ik haar nichtje gister thuisgebracht heb
Wat moet je voorbereiden voor morgen dan? Je hebt het over Sail toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arbeiten, collega is vandaag voor het laatst voor zijn vakantie, dus genoeg overdrachtzaken voor mij de komende 4 weken.
En voorbereiden op morgen uiteraard...
En je gaat niet eens! Ik had het peace zelf laten doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Niets eigenlijk. Ik ben bezig met het blokkenschema van LL over te typen..het is nl. niet (fatsoenlijk) vanaf de site van LL te printen.
![]()
Is er iets uit de eerste ronde gekomen? Of heb je de uitslag nog niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo naar het ziekenhuis voor de tweede ronde allergietests, daarna naar het kdv om over Jair te babbelen, vanavond op tijd naar bed
Die is alweer aan het werk... dus ik help hem een beetje. Hij gaat vanavond ermee verder als ik geen zin meer heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je gaat niet eens! Ik had het peace zelf laten doen.
Van dat smsje niet, beter dat ze het meteen van mij hoort dan via een ander, en er is niks geks gebeurdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je straks misschien spijt gaat krijgen van het 'thuisbrengen' -of het smsje-?![]()
Wel lief van je.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is alweer aan het werk... dus ik help hem een beetje. Hij gaat vanavond ermee verder als ik geen zin meer heb.
Zwarte Pietenpak klaarleggen, schmink, etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet je voorbereiden voor morgen dan? Je hebt het over Sail toch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier vandaan: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2
Ik ga een poging wagen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
MM, kun jij evt. van dit blokkenschema http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php?dag=vrijdag#1317 een fatsoenlijk te printen blokkenschema maken?? Op een makkelijke manier?
Kun je niet gewoon printscreenen en het in paint weer aan elkaar plakken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
MM, kun jij evt. van dit blokkenschema http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php?dag=vrijdag#1317 een fatsoenlijk te printen blokkenschema maken?? Op een makkelijke manier?
Waarom zou je eigenlijk? Je krijgt daar 1000000 programmaboekjes om je oren *met* bandomschrijving.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is prima...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Is een pagina met I-frames waarbij ik de bron niet geselecteerd krijg, dus ik ga de quick & dirty-methode hanteren...
dat zou ik nog even kunnen proberen... andere mogelijkheden zie ik het met hele kleine letters.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon printscreenen en het in paint weer aan elkaar plakken?
Peace en zn vrienden gaan vooraf al helemaal aanstrepen waar ze naartoe willen enz. dus willen ze het graag hebben voordat het begint.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk? Je krijgt daar 1000000 programmaboekjes om je oren *met* bandomschrijving.
Trouwens, er staat een "Print"-link boven. Werkt die niet goed dan?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb alles maar even in een JPG opgeslagen, weet niet of je er zo iets mee kan (breedte is nu 60cm, maar kan je misschien verkleinen):
[ afbeelding ]
Welke dag gaat hij dan? Want die boekjes worden donderdag al gewoon uitgedeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is prima...![]()
[..]
dat zou ik nog even kunnen proberen... andere mogelijkheden zie ik het met hele kleine letters.
[..]
Peace en zn vrienden gaan vooraf al helemaal aanstrepen waar ze naartoe willen enz. dus willen ze het graag hebben voordat het begint.
Die werkt inderdaad niet goed, tenminste op Peacemans werk niet. Wij hebben thuis geen printer.
Pak dan wel de afbeelding die er nu staat, de eerste versie was verkleind door FotoEmmer...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dankjewel. Ik ga hem mailen naar Peace, moet ie maar even zien of hij er wat mee kan....
Hij gaat vrijdagmorgen....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke dag gaat hij dan? Want die boekjes worden donderdag al gewoon uitgedeeld
Heb ik gedaan... volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pak dan wel de afbeelding die er nu staat, de eerste versie was verkleind door FotoEmmer...
Ik zag gisteren een item op tv dat je vlakbij allerlei woonwijken zit enzo. En aangezien je vast niet vlakbij de haven kan parkeren met die drukte, ontkom je er toch niet aan. Bovendien zal heel veel volk ook niet alleen maar bij Sail blijven, waardoor heel Amsterdam enorme drukte te verwerken krijgt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar langs de kades van de haven (+ oversteek met pont indien gewenst) of de gracht te wandelen. Welke aparte straatjes bedoel je?
90% Van de bezoekers komt per openbaar vervoer (zoals Diaan ook wilde), het havengebied is sowieso nauwelijks bereikbaar/betaalbaar per auto. En die woonwijken liggen achter de kades, daar hoef je niet te komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een item op tv dat je vlakbij allerlei woonwijken zit enzo. En aangezien je vast niet vlakbij de haven kan parkeren met die drukte, ontkom je er toch niet aan. Bovendien zal heel veel volk ook niet alleen maar bij Sail blijven, waardoor heel Amsterdam enorme drukte te verwerken krijgt.
flauw-modus: uitslag had ik al vóór de testsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Soempie het volgende:
Is er iets uit de eerste ronde gekomen? Of heb je de uitslag nog niet?
Okee, jij kan het wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
90% Van de bezoekers komt per openbaar vervoer (zoals Diaan ook wilde), het havengebied is sowieso nauwelijks bereikbaar/betaalbaar per auto. En die woonwijken liggen achter de kades, daar hoef je niet te komen.
En in het centrum van Amsterdam zelf zal het niet veel drukker worden dan het als is tijdens de zomer, bij Sail zelf ben je wel een dagje zoet...
Was dat die klaaguitzending van mensen die in het Sail-gebied wonen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okee, jij kan het weten. Ik begreep van de tv dat je bijna verplicht door die woonwijken moet en dan is het echt niet te doen. Maar als dat niet zo is, dan valt het kennelijk mee. Dan zou ik overigens nog steeds niet met een kinderwagen die kant op gaan, maar vooruit
.
Was een paar maanden terug ook bij zoiets in Kampen geloof ik. Kon je leuk die boten op enzo, maar dan zit je dus telkens te hannessen met zo'n buggy of je moet 'm regelmatig onbeheerd laten staan...
quote:
Volgens mij geen klaaguitzending, meer een voorbeschouwingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat die klaaguitzending van mensen die in het Sail-gebied wonen?
En met een buggy aan boord komen van een schip (als je er al op komt vanwege de drukte) is inderdaad niet zo'n succes. Maar ik ben zelf ook pas 1 keer aan boord van zo'n schip geweest, terwijl ik vanaf 1975 alle edities van Sail heb meegemaakt. Vanaf de kades zie je alles veel beter...
Plattegrond
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
De weersverwachting voor morgen ziet er in ieder geval steeds beter uit.
Maar Buienradar voorspelt toch nog een flinke bui boven het noordzee kanaal rond het middag uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
voor het hele weekend zelfs. De verwachting is dat het hier zelfs 30 graden wordt...
Zag gisteren bij AT5 een uitzending waarin omwonenden werden gevraagd wat ze van het Sail-evenement vonden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij geen klaaguitzending, meer een voorbeschouwing.
Als mijn schmink dan maar blijft zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar Buienradar voorspelt toch nog een flinke bui boven het noordzee kanaal rond het middag uur.
Ik had wel een verzoek tot dienstvervoer ingeschoten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mijn schmink dan maar blijft zitten.
Zal voor de zekerheid de watervaste versie maar gebruiken...
En zou jij dat niet met de KLu regelen?
Wat zegt jullie Meteo over Biddinghuizen de komende dagen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb ondertussen even onze Meteo gebeld. Tussen 0600-0800 en na 1200 uur is er regen te verwachten in het gebied rond het noordzee kanaal. De grootste hoeveelheid verwachten ze na 1500 uur.
Ik zal het even vragen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zegt jullie Meteo over Biddinghuizen de komende dagen?
Lijstje eromheen timmeren en niks meer aan doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Yes!!!
Gooi net mijn koffiebekertjes in de prullenbak, althans dat was de bedoeling, maar ze stuiterden keurig op de rand van de bak en vervlogens tegen de muur.
Heb nu fantastische moderne kunst met bruine druipers op de muur gecreëerd...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Yes!!!
Gooi net mijn koffiebekertjes in de prullenbak, althans dat was de bedoeling, maar ze stuiterden keurig op de rand van de bak en vervlogens tegen de muur.
Heb nu fantastische moderne kunst met bruine druipers op de muur gecreëerd...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebeurt vast niet vaak dat je bedankt wordt voor een kloterig weerbericht...
Geen camera hier en mijn collega's konden de kunst niet zo waarderen, dus heb ik net Mien Dobbelsteen gespeeld...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Pics...
Het is droog, het zonnetje schijnt erg zuinigjes... ik ga met de fiets en de jongens nog even de stad in...![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen camera hier en mijn collega's konden de kunst niet zo waarderen, dus heb ik net Mien Dobbelsteen gespeeld...
Wel fijn dat ze je daar even van op de hoogte brengen. Als je niet had gebeld, had je het waarschijnlijk niet geweten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Net trouwens even gebeld naar T for Telecom i.v.m. mijn bestelde Blackberry daar.
Blijkt dat ze hem nog niet binnen hebben en waarschijnlijk ook niet meer binnen krijgen, omdat T for Telecom binnenkort geheel opgedoekt wordt.![]()
Heb er nu wel ééntje op voorraad gevonden bij een ander filiaal, dus die kan ik vrijdag ophalen.
T for Telecom is onderdeel van Dixons/Dynabyte en die nemen alle verplichtingen over...
Ja, want kunststof wanden...quote:
Bij het filiaal in Osdorp waar ik de bestelling had lopen, hebben ze ook niks gezegd.quote:Wel fijn dat ze je daar even van op de hoogte brengen. Als je niet had gebeld, had je het waarschijnlijk niet geweten.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Zusmij een beetje afleiden van m'n essay als ik daadwerkelijk bezig ben. ROT OP NAAR JE EIGEN HUIS!!!
SorryWordt er een beetje moe van dat ze ELKE FUCKING DAG hier zit
Kloterig weerbericht zou zijn: 80% kans op neerslag, zoals het van de week voorspeld stondquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebeurt vast niet vaak dat je bedankt wordt voor een kloterig weerbericht...
Gek. Dixons is in Engeland overgenomen door Currys. (nee, dat is geen grap)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Net trouwens even gebeld naar T for Telecom i.v.m. mijn bestelde Blackberry daar.
Blijkt dat ze hem nog niet binnen hebben en waarschijnlijk ook niet meer binnen krijgen, omdat T for Telecom binnenkort geheel opgedoekt wordt.![]()
Heb er nu wel ééntje op voorraad gevonden bij een ander filiaal, dus die kan ik vrijdag ophalen.
T for Telecom is onderdeel van Dixons/Dynabyte en die nemen alle verplichtingen over...
Wat doet ze daar dan? Ze ging toch trouwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Zusmij een beetje afleiden van m'n essay als ik daadwerkelijk bezig ben. ROT OP NAAR JE EIGEN HUIS!!!
Volgend jaar juni ja. En wat ze hier doet? Ze verveelt zich omdat ze nog niet aan het werk kan (schooljuf, lange vakantie).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet ze daar dan? Ze ging toch trouwen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Jaaaah...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slimme vent.quote:
Terwijl jij gewoon nog bij je ouders woont.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Je gaat je achterbank verwijderen en je nieuwe fiat ombouwen tot een enorme sjonniemobiel met een spoiler en een enorme subwoofer die alle laadruimte inneemt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Jij weet ook wel het een en ander van speakers toch? Als je 4 speakers gebruikt in 2 verschillende maten, is het dan een goed idee om ze allemaal van hetzelfde merk te nemen of is een combinatie van bijvoorbeeld Blaupunkt en Pioneer ook goed/beter?
Er is helemaal geen bewijs voor, zoals hormoonschommelingen oid.. En als vrouwen weten dat ze ongesteld moeten worden dan schrijven ze de negatieve emoties zeer waarschijnlijk toe aan PMS, ipv aan stress in een relatie of op het werk of wat de echte bron ook mag zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet dat PMS niet bestond.
Dan lukt het idd wel. Bij mij op het werk kan dat niet...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want kunststof wanden...
[..]
Misschien weten ze in Osdorp nog niet eens dat ze dicht gaan.... wel stom.quote:[quote]
Bij het filiaal in Osdorp waar ik de bestelling had lopen, hebben ze ook niks gezegd.
Toen ik vroeg hoe lang het nog ging duren, kreeg ik te horen dat het misschien nog wel enkele weken zou kunnen duren.
Pas toen ik elders in Amserdam op zoek ging bij een T for Telecom vestiging (Rokin), kreeg ik van hen te horen dat Osdorp ook waarschijnlijk niks meer geleverd kreeg, omdat ze binnenkort dicht gaan en dat de rest binnenkort zal volgen.
Nahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat je achterbank verwijderen en je nieuwe fiat ombouwen tot een enorme sjonniemobiel met een spoiler en een enorme subwoofer die alle laadruimte inneemt?![]()
Een "No Fear"-sticker dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah. Al is het achterin niet echt ruim bemeten, je kan er nog wel mensen mee vervoeren. Ik ben al es met 4 mensen er in naar Duitsland geweest, een andere keer naar de Efteling en zelfs een keer met 5 mensen naar een vreetschuur in Drachten. Toch fijn dat dat kan
. Ik hou het dan bij 2 voor en 2 in de al aanwezige gaten op de hoedenplank en er komt geen tribal of 100% Hardcore-sticker op
Dat is in. Artiesten(en vooral jazzartiesten) vallen bij bosjes op het moment.quote:
Je kunt dan beter deze stickers doen:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah. Al is het achterin niet echt ruim bemeten, je kan er nog wel mensen mee vervoeren. Ik ben al es met 4 mensen er in naar Duitsland geweest, een andere keer naar de Efteling en zelfs een keer met 5 mensen naar een vreetschuur in Drachten. Toch fijn dat dat kan
. Ik hou het dan bij 2 voor en 2 in de al aanwezige gaten op de hoedenplank en er komt geen tribal of 100% Hardcore-sticker op
quote:
Doedelzakspeler 'Piper Bill' overledenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die naam gehoord.
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?
Bijzondere man en bijzonder verhaal!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doedelzakspeler 'Piper Bill' overleden
LONDEN - De Schotse doedelzakspeler Bill Millin, bijgenaamd Piper Bill, is op 88-jarige leeftijd in het zuidwesten van Engeland overleden. Dat meldden Britse media woensdag op gezag van naaste familie.
Piper Bill werd bekend door zijn opmerkelijke begeleiding van de eerste landingen van Britse commando's op D-Day, 6 juni 1944, in Normandië. Slechts gewapend met zijn muziekinstrument overleefde Millin een regen van kogels. Millin overleefde de oorlog, maar zijn doedelzak sneuvelde al op de vierde dag na de landingen door granaatscherven.
De doedelzakspelende militair op het Normandische Sword Beach kwam ook prominent voor in een beroemde film over de geallieerde landingen, The Longest Day. Millin was zelf ook commando, maar moest op bevel van zijn meerdere met zijn spel de moed van zijn collega's bevorderen. De hoge officier droeg Millin uitdrukkelijk op het bestaande verbod om tijdens deelname aan militaire acties op doedelzakken te spelen, te negeren.
Ik heb al rode gordels, stoelhoezen en een niet originele 'sport'versnellingspook die wel wat weg heeft van een golfbal. Oh en een stuurhoes waarvan ik niet weet of die oorspronkelijk bij de auto zat of niet. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg op wat extra speakers na danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijzondere man en bijzonder verhaal!!
Snap ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb al rode gordels, stoelhoezen en een niet originele 'sport'versnellingspook die wel wat weg heeft van een golfbal. Oh en een stuurhoes waarvan ik niet weet of die oorspronkelijk bij de auto zat of niet. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg op wat extra speakers na dan
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
In het National War Museum of Scotland zijn zijn bagpipes en kleding te zien. Tevens laat men daar een interview met hem zien. Erg indrukwekkend.
Kort citaat:
Lord Lovat led his commandos ashore to the skirl of the bagpipes and asked piper Millin, then aged 21, to play to rally the troops' morale, defying official orders that pipers were vulnerable and should not play.
The tale of a piper leading troops ashore is now part of military folklore
Later the Germans claimed they did not shoot him because they thought he must be "mad".
Black Bear.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las bovenstaand verhaal net op TT, zie hem in 'The Longst Day' zo de Pegasus brug oplopen onder de noten van 'Red Bear'...
Dit had ik even gemist...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Jij weet ook wel het een en ander van speakers toch? Als je 4 speakers gebruikt in 2 verschillende maten, is het dan een goed idee om ze allemaal van hetzelfde merk te nemen of is een combinatie van bijvoorbeeld Blaupunkt en Pioneer ook goed/beter?
Ja, lekker dan...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Black Bear.
Met Highland Laddie er in verwerkt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker dan...![]()
Dat krijg je met zo'n oude zwart/wit film, dan ga je de kleuren er zelf bij verzinnen...
Het wattage en dergelijke van de upgradespeakers is in alle gevallen vergelijkbaar. Hoe het zit met de speakers die er nu in zitten weet ik niet, die doos heb ik weggegooidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit had ik even gemist...![]()
Het is m.i. net als met 'gewone' speakers, niets moet en alles mag.
Je moet alleen wel rekening houden met het wattage dat enigzins op elkaar afgestemd moet zijn, anders moet je gaan lopen klooien met je balans/fader en dat is voor één van de sets speakers niet echt bevordelijk (de één krijgt te weinig en de ander te veel).
Ik heb thuis een mengelmoes van KEF (frontspeakers), JBL (rear- en bassspeakers) en Bose (midfrontspeaker) en dat bevalt me prima.
Maar het probleem is dat je de combinatie waarschijnlijk niet vooraf kan testen en het dus een gok wordt qua totaal klankbeeld als je alles ingebouwd hebt. Ik neem tenminste aan dat je geen dedicated woofer- en bassspeaker sets neemt, maar 4 allround speakers.
Kortom, theoretisch kan het, maar ik zou het in de auto niet op de gok doen...
Hoort Tim bij de Zwarte kouzen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Misschien is dit nog wat voor Tim:
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Vergeet de dobbelstenen niet, of zijn die al genoemd?
De reeds aanwezige speakers kan je toch even bekijken door de afdekkappen te verwijderen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wattage en dergelijke van de upgradespeakers is in alle gevallen vergelijkbaar. Hoe het zit met de speakers die er nu in zitten weet ik niet, die doos heb ik weggegooid.
Ik heb inderdaad niet de mogelijkheid om te testen en het gaat om allroundspeakers. Als ik je verhaal zo lees dan lijkt het me beter om speakers van hetzelfde merk te nemen en uit dezelfde serie, maar alleen in een andere maat omdat je dan de beste match hebt. Klopt dat?
Weltrusten Red.quote:
Want jij hebt ze allemaal gehad?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat een Oldsmobile is, dan is er een grote kans dat ik in dat ding gereden heb...
quote:
Volgens mij staat daar Fairlane en dat maakt het dan een Fordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat een Oldsmobile is, dan is er een grote kans dat ik in dat ding gereden heb...
Dan heb ik er niet in gereden, maar ik dacht de chauffeur én de auto te herkennen en aangezien we een paar geleden een Oldsmobile uit 1948 in IJmuiden gehuurd hebben...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar Fairlane en dat maakt het dan een Ford
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik er niet in gereden, maar ik dacht de chauffeur én de auto te herkennen en aangezien we een paar geleden een Oldsmobile uit 1948 in IJmuiden gehuurd hebben...
Foto's heb ik er hier toen van gepost...
Hoeveel zijn er dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zal ik dan maar 'ja' zeggen, hebben we dat ook weer gehad...
De vorige eigenaar heeft er andere speakers in gehad en de Fiatspeakers heel kort afgeknipt (wel weer teruggezet) waardoor die eigenlijk niet bruikbaar waren. Er zitten nu de goedkoopste in van de Mediamarkt, met het idee dat er dan in elk geval iets in zit dat voorlopig voldoet. Website van dat merk is hier te vinden, ziet er uitermate professioneel uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reeds aanwezige speakers kan je toch even bekijken door de afdekkappen te verwijderen?
Iets grotere speakers achterin is prima, zeker als je ze inbouwd in je hoedenplank waar je kofferbak als klankkast fungeert en je zo wat meer bas krijgt.
Persoonlijk heb ik altijd meer geluid op mijn 4 achterspeakers staan, omdat ik het geluid centraal wil hebben en niet van voren en die zijn daarom iets zwaarder qua wattage én groter dan mijn 2 frontspeakers. Maar ik heb ook nog 2 tweeters in de deurstijlen zitten voor de hoge tonen.
Helaas ben ik toch wat gebonden aan de speakers die Ford levert (Pioneers, die op zich niet verkeerd zijn), die eikels veranderen namelijk elke keer de speakerkasten en ik kan bij custom speakersets dan steeds nieuwe speakers aanschaffen...
Die kan ik me nog wel herinneren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
En deze post ik voor de n-de keer. Zelf gemaakt. Ander modellen/jaartallen...maar zie daar: de dobbelstenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, als je er mee kunt leven dat er 'geluid uit komt', dan zou ik er niet te veel meer aan doen, behalve misschien gewoon de meest gangbare achterspeakers er in zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vorige eigenaar heeft er andere speakers in gehad en de Fiatspeakers heel kort afgeknipt (wel weer teruggezet) waardoor die eigenlijk niet bruikbaar waren. Er zitten nu de goedkoopste in van de Mediamarkt, met het idee dat er dan in elk geval iets in zit dat voorlopig voldoet. Website van dat merk is hier te vinden, ziet er uitermate professioneel uit
Die speakertjes doen het, maar het geluid is niet briljant. Voor 20 euro heb ik een setje Pioneer of Blaupunktspeakers ter vervanging. Niet veel geld, maar als het weinig tot geen verschil maakt is het wel wat zonde
Edit: ter info, de Pioneers zijn ook in de geschikte maat voor achter te leveren, de Blaupunkts niet.
O, is er iets bijzonders morgen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op voor een gigantisch leuke dag.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op voor een gigantisch leuke dag.
Draden naar achteren zijn al aanwezig, dat hoef ik dus niet te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als je er mee kunt leven dat er 'geluid uit komt', dan zou ik er niet te veel meer aan doen, behalve misschien gewoon de meest gangbare achterspeakers er in zetten.
Draden trekken is een waardeloze klus, als leek is dat bijna niet te doen zonder de boel te verkloten...
Ik vermoed ook dat Tim wat meer last heeft van omgeving- en rijgeluiden in een kleine auto dan jij met een veel zwaardere focus c-max.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als je er mee kunt leven dat er 'geluid uit komt', dan zou ik er niet te veel meer aan doen, behalve misschien gewoon de meest gangbare achterspeakers er in zetten.
Draden trekken is een waardeloze klus, als leek is dat bijna niet te doen zonder de boel te verkloten...
Of de denneboom geurverfrisser:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Vergeet de dobbelstenen niet, of zijn die al genoemd?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Cobra4 het volgende:
Groeten vanaf de Castor. Mevr MM, MM enC4.
Over 2 uur vertrekt mijn trein richting Lowlands. Dan moet ik zo maar eens gaan pakken denk ikquote:
Hoeveel dagen moet je testen eigenlijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik mag al bijna naar huis het ziekenhuis
Vandaag laatste dag eerste ronde. Bespreken resultaten, wellicht nog vervolgafspraken daarna, dat hoor ik vanmiddag of anders binnenkort.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel dagen moet je testen eigenlijk?
Je eigen huis, of je oppashuis?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ook een vraag. De helft van de keuken ofzo zit zonder stroom. vaatwasser geeft nul reactie, oven, links van de vaatwasser weer wel, stopcontacten weer links van de oven niet en het water, dat bij ons elektrisch verwarmd wordt in de keuken en ook links van de oven zit, wordt ook niet meer warm. Elektricien bellen? vaatwasspecialist? God?
Ik haat mijn leven.
Check je stoppen in de meterkast.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ook een vraag. De helft van de keuken ofzo zit zonder stroom. vaatwasser geeft nul reactie, oven, links van de vaatwasser weer wel, stopcontacten weer links van de oven niet en het water, dat bij ons elektrisch verwarmd wordt in de keuken en ook links van de oven zit, wordt ook niet meer warm. Elektricien bellen? vaatwasspecialist? God?
Ik haat mijn leven.
Aardlekschakelaar ook niet aangeslagen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja stoopen had ik al gecheckt. maar die zijn fine
Is dat niet een beetje een overtrokken reactie op een elektrisch probleem?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik haat mijn leven.
wat i dat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Aardlekschakelaar ook niet aangeslagen?
ja klopt. maar ook gister knallende ruzie gehad met mijn pa waarin hij dingen heeft gezegd, die die weliswaar heeft terug genomen, maar die knalhard aankamen. Verder is mijn iPod hoogstwaarschijnlijk gerold op nde Parade, had hem net 3 weken (echt een klein drama hoor in mijn leven nu), ben ik uit mijn slaap gehouden door twee muizen waarvan er één het behaagde over mijn bed en lijf te lopen, ben ik een beetje sentimenteel en wil nog niet weg, oh en gister ruzie gemaakt met mn fling thing die wilde dat ik met m mee naar huis ging terwijl ik hem een dag eerder al had duidelijk gemaakt dat dat niet ging gebeuren en die toen boos en beledigd weg liep.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een overtrokken reactie op een elektrisch probleem?
eigen, bij oppas ben ik weggebonjourt. papa zit weer in Zuid frankrijk bij mama en broer is net naar LL vertrokken en ik kan niet eens makkelijk afwassen want ik heb geen warm waterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |