Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:11 schreef Etcetera het volgende:
een realitysoapThe Reality is de grootste lanparty van het noorden
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?
En waar typ ik iedere keer 'sopa' i.p.v. 'soap'?
Zuid Duitsland, Zwarte Woud, niet vervelend...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Plaatsje tussen Freiburg en Basel.
Maar ik noem het werk
Woensdagmiddag heen en vrijdag weer terug.
Net als 'kwaliteit', dat wordt meestal ook te schunnig om zonder correctie door te sturen in een mailtje of zo...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamen
Mooie streek, hopelijk heb je ook tijd om rond te kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Plaatsje tussen Freiburg en Basel.
Maar ik noem het werk
Woensdagmiddag heen en vrijdag weer terug.
nee dan is het een webcamstreamquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de webcam weer aan staat, is het toch gewoon weer een reality soap?
En waar typ ik iedere keer 'sopa' i.p.v. 'soap'?
Een real life soap heeft toch geen script?quote:
Zeker niet. Twee jaar terug nog op mini-vakantie geweest. Heerlijk gekampeerd een paar dagen, lekker gewandeld, dorpjes bezocht en prachtige ritten door de bergen gemaakt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuid Duitsland, Zwarte Woud, niet vervelend...
Een real life soap misschien niet, maar een reality show is zo scripted als de pest tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een real life soap heeft toch geen script?
Of zouden ze Frans Bauer echt Chinees hebben laten bestellen bij Shirley, omdat de regisseur dat wilde...
Kijk nog eens naar de TT en zeg me waar ik het woord 'show' heb gebruikt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een real life soap misschien niet, maar een reality show is zo scripted als de pest toch
Hey jij gaat real life en reality door elkaar gooien hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de TT en zeg me waar ik het woord 'show' heb gebruikt...
Ik lees het morgen wel...![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En de Pfaffs, die zijn toch echt dom?
Die spelen dat toch niet. Zo dom kan je niet spelen...
Als ik dat bekijk dan staat dit bovenaan als suggestie:quote:
Een keer met een zelfgeschreven gedicht, werden er op scholen kinderen gezocht die mooie gedichten hadden geschreven en een van de juffen had de mijne ingeleverd. Mocht ik toen voorlezen. De publieke omroep had toen een week lang ofzo elke dag om zes uur een paar gedichten. heel tof was dat toen. Later mocht ik met een programma naar het hoofdkantoor van Warner bros in nederland en vervolgens naar de pers- čn gala premiere van harry potter 1 voor een special daarover, was ook op de publieke omroep. Ten slotte nog een keer een aflevering van een programma over vrijwilligers in Amsterdamquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Daar heeft een kameraad van mij een keer aan mee gedaan. Zijn wens: hij wilde door de tijd kunnen reizen. De uitwerking: ze gingen naar het Archeonquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heeft een kameraad van mij een keer aan mee gedaan. Zijn wens: hij wilde door de tijd kunnen reizen. De uitwerking: ze gingen naar het Archeon
Mogguh Diaan.quote:
Hoi Peppi.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie heeft zeker "vakantie" ?
wat een rust hier
Verjaardag of een erfenis te verdelen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En toen... toen was er een invasie in mn huis.... opa, oma, schoonzus, neefjes... en toen... waren ze allemaal weg!!
Sterkte!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
M'n nek en m'n rug zitten vast, dus ik lig al de hele tijd plat op de bank.
Zou je niet eens naar de fysiotherapeut gaan ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Geen van beiden, gewoon spontaan bezoek!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verjaardag of een erfenis te verdelen?
Zoek een goede masseurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:
't Is net een halve dag geleden gebeurd. Lijkt nu net of je bedoelt dat ik er al dagen mee rondloop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar de fysiotherapeut gaan ofzo?
Ohquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is net een halve dag geleden gebeurd. Lijkt nu net of je bedoelt dat ik er al dagen mee rondloop.'t Gaat sowieso vanzelf wel weer over. Gewoon een beetje overbelast.
quote:
En heb je nu een nieuwe date?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me de neten nu mijn afspraak van vanmiddag niet is doorgegaan. Heb ook niet echt ergens zin in
Het was geen date, dan had er wel afspraakje gestaanquote:
Ik zeer zeker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aversie tegen soaps? Niets om je voor te schamen
Van ellende of van blijdschap?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zeer zeker.
* Ofyles2 een week lang absint drinkt als GTST geschrapt wordt...
Bij InBev zeker...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal eens een brouwerij gaan bezoeken. Kijken of daar wel leven is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |