Nee. Hard wereldje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vind ik dan zielig, vragen of de strijkbout stuk was en het hoort bij z'n broek![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n accountant-typje die dan cool wil zijn met zo'n tattoo's
barbiepopquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
In elk genre een popstar.
De beste man snapt niet dat 'pop' an sich een genre is of wel?
Ik ben het helemaal eens met Maurice.. daarom draag ik dat soort broeken ook niet. Ook al "mag" het kreukelen.. het ziet er gewoon niet uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vind ik dan zielig, vragen of de strijkbout stuk was en het hoort bij z'n broek![]()
HIj draait de theorie om, want gewoon popstars is niks voor hem en Sjakie weet dat ook welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
In elk genre een popstar.
De beste man snapt niet dat 'pop' an sich een genre is of wel?
Jaquote:
Neequote:
Score is al 15 vanavondquote:
quote:
Van dichtbij lichtelijk klonterquote:
Lichtelijk.quote:
Dat klinkt als perfectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Silenus het volgende:
Ze lijkt op Kim Feenstra, maar dan zonder kutstem en met een cup groter.
Was ze maar tien jaar jongerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Silenus het volgende:
Ze lijkt op Kim Feenstra, maar dan zonder kutstem en met een cup groter.
Poeder of mascara?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef D. het volgende:
Die moeder van Gaga heeft ook teveel gebruikt
Ik denk laat ik eens subtiel zijn voor de veranderingquote:
Ohquote:
Of: Mag ik je hoepels even lenen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Die oorbellen, vroeger zeiden we al op de middelbare school; hoe groter die ronde oorbellen, hoe groter de snol
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is Maurice een hetero die uit de kast moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |