Euh... Ja. Dus.quote:
Ik Sia.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Ja ik heb het ff gemist, wat iswas dit?
Zag t op youtube staan aan de zijkant. Geweldigquote:
Is nog niet helemaal 100% zeker: LLink gaat dinsdag nog een procedure voeren bij het gerecht om behouden te blijven,zo stond hier gisteren in de krantquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef KirthGersen het volgende:
Der Rudy live uit Sziget
Jammer dat ie van de radio gaat
*snik*
acht de kans zeer klein, maar laten we het hopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal 100% zeker: LLink gaat dinsdag nog een procedure voeren bij het gerecht om behouden te blijven,zo stond hier gisteren in de krant![]()
![]()
Kan je rekenen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal 100% zeker: LLink gaat dinsdag nog een procedure voeren bij het gerecht om behouden te blijven,zo stond hier gisteren in de krant![]()
![]()
quote:
Ekdom uiteraardquote:
quote:als link mag blijven,dan denk ik niet dat ik er nog bij ben
onze vrienden van teletext zeggen dat het begint 01:26quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:10 schreef themauster het volgende:
Als die On Air herhaling nou eens opschiet kan ik de freaknacht eens op nederland 3 gaan kijken
idd sinds het gezeik met blikvoer bij Giel is het gewoon te serieus, terwijl het gewoon een luchtig programma moet zijn wat Gerard nu laat zien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:31 schreef themauster het volgende:
het wordt tijd dat Gerard en Giel van tijd gaan wisselen dit is veel leuker tussen 1 en 4
Jep zonder dat blikvoer is Giel best te pruimen in de nachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd sinds het gezeik met blikvoer bij Giel is het gewoon te serieus, terwijl het gewoon een luchtig programma moet zijn wat Gerard nu laat zien.
Klinkt eerder als een turk/marokaanquote:
Echt hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat briliant zeg die Ekdom om 1 uur
Zeker die reclame boodschappenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat briliant zeg die Ekdom om 1 uur
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Ej Timo ! ken jij The Mist? damn, wat een gruwelijk eind zeg. Ding scoort een 7.4 op IMDB. Lange tijd vond ik dat aan de hoge kant, maar het eind.. Poeh, heftig!
Ohjaaaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Zo mensen de Premier League gaat weer van start dus ik leg me weer horizontaal op de bank voor de tv.
Mega Top 50 is het beste programma op 3FM, maar daar denkt niet iedereen zo over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Haha Hans, vanaf 3 zeg jij over bijna elk liedje wel wat.
Maar niet opgenomen tijdens het Sziget festival. Heb vooral live opnames gehoord van Lowlands 2009 en Rock wergter. Hoop dit uur toch wel wat opnames (opgenomen tijdens Sziget 2010) te horen van artiesten die op Sziget hebben gestaan en gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mega Top 50 is het beste programma op 3FM, maar daar denkt niet iedereen zo over.
We No Speak Americano dus nog OP 1.
Die was van Pinkpop hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Toch nog even een live opname van The Hives @ Sziget festival. Nice
Serieus? Zeiden ze er volgens mij niet bij. Lekker sneaky gedaan dan want het interview was wel opgenomen tijdens Sziget (toch??), maar de opname dus niet? Vreemd want ze stonden er afgelopen woensdag. Dan heb ik in That's live toch wel verdomd weinig opnames gehoord tijdens het Sziget festival. Van 1 weet ik het zeker, maar veel meer was het volgens mij niet. Beetje jammer.quote:
Ja hij zei het wel, zanger zei ook nog Hello Pinkpop ofzo...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Zeiden ze er volgens mij niet bij. Lekker sneaky gedaan dan want het interview was wel opgenomen tijdens Sziget (toch??), maar de opname dus niet? Vreemd want ze stonden er afgelopen woensdag. Dan heb ik in That's live toch wel verdomd weinig opnames gehoord tijdens het Sziget festival. Van 1 weet ik het zeker, maar veel meer was het volgens mij niet. Beetje jammer.
Nah, wat een matig zeg. Faithless net trouwens zelfde verhaal, maar dan van Pinkpop 2002 terwijl ze al op Sziget hebben gespeeld. Naja, het zal allemaal wel. Hoop dat SoD wel wat danceplaten laat horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij zei het wel, zanger zei ook nog Hello Pinkpop ofzo...
Interview wat wel van Sziget ja..
quote:Weer thuis in Amsterdam! Vakantie komt aan zijn einde.. Morgen weer samen met Timur, Timur Open Radio maken! #3fm + Komende week Stenders!
Tijdens de lunch dus iets anders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Haha wat een baas die Rudy![]()
. Wat onwijs jammer dat we hem kwijt raken.
Ramon op Twitter
[..]
![]()
uuuuuuuuuhm. Okay!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens de lunch dus iets anders.
Sander de Heer was leuk in de morgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:53 schreef Sirolf het volgende:
De laatste Domien is WAAAAAKKEEEEEEEEEERRRRRR! dus. Was een prettig programma, vooral in vergelijking met de voorgangers Timur en (in mindere mate) Sander de Heer. Ben benieuwd naar @Work.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:55 schreef alors het volgende:
Zei Annemiek nou dat ze helemaal niks van Sziget mochten uitzenden uberhaupt?
Ik heb er volgens mij ook niks van gehoord, misschien The Specials, de rest van de opnames waren van andere festivals...
Nee dat meen je niet?! Kud want zometeen komt Eels op 3FM en Eels is toch wel heel tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
HANS, paul rabbering zit nu op KX en hij draait Deadmau5
Maar Rabbering op KX? Best wel tofquote:
Hallo !!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Helleu.
Timur en Ramon zijn dr alletwee weer, dus ik luister weer es mee in t weekend
En die herder net, ik moest meteen weer es heerlijk lachen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Hey Hans
Gisteren zonder Ramon was het het toch net nog niet, maar nu is het meteen alweer fijn
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Heuj, hoorde ik nou een mama appelsapje?
Leek net of ie urinated on my clothes zingt!
Het wordt eerder opgenomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Echt rampzalig.
Maar als ie altijd 3 fm luistert, dat moet ie toch gehoord hebben wie het is
Ow ja, duhquote:
Ik wil deetn, ik wil deetnquote:
Ehh.. als jij Mega Top 50 het beste programma op 3FM vindt, kan je misschien beter 538 luisteren? Mega Top 50 is eigenlijk alles behalve waar 3FM voor staat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mega Top 50 is het beste programma op 3FM, maar daar denkt niet iedereen zo over.
We No Speak Americano dus nog OP 1.
Jij kent Hans dus nog nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ehh.. als jij Mega Top 50 het beste programma op 3FM vindt, kan je misschien beter 538 luisteren? Mega Top 50 is eigenlijk alles behalve waar 3FM voor staat.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
" In een tentjuh? Je weet toch wat voor type ik ben ?"
En dat is maar goed ook!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Born Again ! deze uitvoering is zo gruwelijk
quote:Zo... 19:49, en naar bed. Hopelijk voel ik me morgen beter. Zou erg goed uitkomen want er staat een leuke RabRadio invalweek voor de deur.
Matig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Aankomende week (weer) Bart ipv Paul tussen 14 en 16
Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zal eens een topic aanmaken voor DomienFM kijken hoelang hij in leven blijft.
Je moet toch flyeren voor een grote fan base.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Openen ze een apart topic voor Domien gaan ze hier verder![]()
Subtiel verwoord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef alors het volgende:
Ik ga Klaas ook wel missen hoor straks, dan komt hij pas om 22 uur en zit hij samen met dat viswijf van een Miranda![]()
![]()
Betwijfel of ik dan nog ga luisteren..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef alors het volgende:
Ik ga Klaas ook wel missen hoor straks, dan komt hij pas om 22 uur en zit hij samen met dat viswijf van een Miranda![]()
![]()
Ikke niet iigquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Betwijfel of ik dan nog ga luisteren..
quote:giel3fm Ok, de cover van Daily Bread was dan misschien vals, toch rock 'n roll voor de poging! Nu wel een vette vodcast!!!!
Iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
In het kader van ik moet m'n radioshow toch wel redden
Echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |