Mega Top 50 is het beste programma op 3FM, maar daar denkt niet iedereen zo over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Haha Hans, vanaf 3 zeg jij over bijna elk liedje wel wat.
Maar niet opgenomen tijdens het Sziget festival. Heb vooral live opnames gehoord van Lowlands 2009 en Rock wergter. Hoop dit uur toch wel wat opnames (opgenomen tijdens Sziget 2010) te horen van artiesten die op Sziget hebben gestaan en gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mega Top 50 is het beste programma op 3FM, maar daar denkt niet iedereen zo over.
We No Speak Americano dus nog OP 1.
Die was van Pinkpop hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Toch nog even een live opname van The Hives @ Sziget festival. Nice
Serieus? Zeiden ze er volgens mij niet bij. Lekker sneaky gedaan dan want het interview was wel opgenomen tijdens Sziget (toch??), maar de opname dus niet? Vreemd want ze stonden er afgelopen woensdag. Dan heb ik in That's live toch wel verdomd weinig opnames gehoord tijdens het Sziget festival. Van 1 weet ik het zeker, maar veel meer was het volgens mij niet. Beetje jammer.quote:
Ja hij zei het wel, zanger zei ook nog Hello Pinkpop ofzo...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus? Zeiden ze er volgens mij niet bij. Lekker sneaky gedaan dan want het interview was wel opgenomen tijdens Sziget (toch??), maar de opname dus niet? Vreemd want ze stonden er afgelopen woensdag. Dan heb ik in That's live toch wel verdomd weinig opnames gehoord tijdens het Sziget festival. Van 1 weet ik het zeker, maar veel meer was het volgens mij niet. Beetje jammer.
Nah, wat een matig zeg. Faithless net trouwens zelfde verhaal, maar dan van Pinkpop 2002 terwijl ze al op Sziget hebben gespeeld. Naja, het zal allemaal wel. Hoop dat SoD wel wat danceplaten laat horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij zei het wel, zanger zei ook nog Hello Pinkpop ofzo...
Interview wat wel van Sziget ja..
quote:Weer thuis in Amsterdam! Vakantie komt aan zijn einde.. Morgen weer samen met Timur, Timur Open Radio maken! #3fm + Komende week Stenders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |