Zo af en toequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muzieksmaak beter dan.
die van mij wijkt sowieso van de meeste afquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muzieksmaak beter dan.
Dat hoef je er niet bij te vertellen hoorquote:
Ik ken anders twee Martins die me zouden complimenteren vanwege 'goede muzieksmaak'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te vertellen hoor
Niet doen dan tenzij je echt moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Aarti het volgende:
yo!
ik haaaaaat solliciteren!
nu heb ik weer de situatie waarin zij mij willen maar ik niet weet of ik hun wil :S
ik ben per 30 september werkloosquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen dan tenzij je echt moet.
En daar valt niet over te praten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Aarti het volgende:
ik ben per 30 september werkloos
het is een te gekke functie alleen qua salaris ga ik erop achteruit, zo'n 250 euro
gewoon doen en ondertussen verder zoeken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Aarti het volgende:
yo!
ik haaaaaat solliciteren!
nu heb ik weer de situatie waarin zij mij willen maar ik niet weet of ik hun wil :S
Kan je die 250 euro opvangen? En zit er eventueel nog rek in? Of een verhoging na een half jaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben per 30 september werkloos
het is een te gekke functie alleen qua salaris ga ik erop achteruit, zo'n 250 euro
250 euro wordt veroorzaakt door wegvallen leaseauto. Ze bieden aan om na 1 jaar alsnog een leaseauto te bieden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die 250 euro opvangen? En zit er eventueel nog rek in? Of een verhoging na een half jaar?
Lekker stelquote:
Lekker danquote:
Henry is net pas wakker om te zorgen dat zijn ritme veranderd zodat hij zondag niet helemaal dood isquote:
quote:
Bedoel je nou te zeggen dat wij em zondag achterlaten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry is net pas wakker om te zorgen dat zijn ritme veranderd zodat hij zondag niet helemaal dood is
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat wij em zondag achterlaten?
Of als we z'n gezeur zat zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoor
Nou preciesquote:
OMGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou precies![]()
hij vond dus ook dat ik maar droge kleren enzo voor hem moest meenemen want hij heeft zijn duim gekneusd dus hij kan heus niks tillen![]()
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMGNiet doen, laat em lekker z'n eigen boontjes doppen kleren meenemen
Pak een dekentje of een vestquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietPast niet eens in mn tas dus hij kan me wat
Welke mix?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak een dekentje of een vestOf knuffel iemand of een huisdier
[..]En ST en ik pakken em wel aan hoor, met onze Lady Gaga, Britney Spears, Stromae, Chemical Brothers etc mix
![]()
Het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:En ST en ik pakken em wel aan hoor, met onze Lady Gaga, Britney Spears, Stromae, Chemical Brothers etc mix
![]()
Nou, DE mix voor in de autoquote:
Cooolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
IK HEB MIJN ALL SAINTS CD TERUGGEVONDEN!![]()
* suikertaartje zingt heel hard mee, want is even alleen thuis
Oeh, AutoCD'squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, DE mix voor in de auto![]()
Als je de vlaai maar niet laat verongelukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
Oeh, AutoCD's.
Ik denk dat ik ouderwets mee ga bleren met Rowwen Heze.
ik kan mijn vissen niet knuffelen en ik ben alleen hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak een dekentje of een vestOf knuffel iemand of een huisdier
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan mijn vissen niet knuffelen en ik ben alleen hier
OMG, da's lang geledenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
It's a boo-tay, it's a booty call
mijn favo vest it isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wordt het een dekentje of vest
![]()
Cd meenemen zondag dan maar?quote:
Nu hebt ik m in mn hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
It's a boo-tay, it's a booty call
Ja!quote:
Ehm... zo leuk vond ik ze nu ook weer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cd meenemen zondag dan maar?
Alleen Never Ever en Booty Call..en die ene andere..3 dus maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... zo leuk vond ik ze nu ook weer nietmaar het mag wel, mits ik hem niet helemaal hoef te luisteren
![]()
Die wordt vanzelf wel wakker als het vloed wordt en de branding rond zijn hoofd spoelt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoor
Welke nummers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, AutoCD's.
Ik denk dat ik ouderwets mee ga bleren met Rowwen Heze.
Bestel marquote:
quote:
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bestel mar
Limburg (kwestie van geduld)
Twie Wurd
'n Man en 'n Vrouw
De Lamp ging oet
De Peel in Brand
November
Heilige Antonius
...
moet ik nog doorgaan?
Wat goed dat er geen uitzaaiingen zijn!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
JaNu gaan ze maandag vergaderen om te kijken wat ze gaan doen voor behandeling, chemo of hormoon therapie. Want dat ding is te groot om te opereren nu, dan is ze dr borst meteen kwijt. Dus eerst wat anders proberen
* MPG schuift aanquote:
nee dank je ik lust geen macaroniquote:
Smaakt niet anders dan spaghetti ofzo hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dank je ik lust geen macaroni
D'n duvel is losquote:
K heb ze allemaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
D'n duvel is los
Auto, vleegtuug
Dan is 't mar dom
De neus omhoeg
Henk is enne lollige vent
Rowwen heze
Roeie Klied
Bezorg hem nou geen hartaanvalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
marcb, die top500-lijst is nu helemaal van slag... sta je zomaar op nummer 42.
ben ik ook niet echt kapot vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Smaakt niet anders dan spaghetti ofzo hoor
ik dus ook een heel weinigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er maar 55 posts bij sinds de cijfers verdwenen.
Dat is niet heel erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dus ook een heel weinig
ik ken ze allemaal, is dat erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bestel mar
Limburg (kwestie van geduld)
Twie Wurd
'n Man en 'n Vrouw
De Lamp ging oet
De Peel in Brand
November
Heilige Antonius
...
moet ik nog doorgaan?
volgens de nieuwe stand heb ik er vandaag 140 gepostquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg geloofwaardig
Nee, dat is juist goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal, is dat erg?
Ik zie meerdere MEN-topics in je posthistorie staan, dus dat klopt waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens de nieuwe stand heb ik er vandaag 140 gepost
toch heb ik daar na de storing weinig tot niet gepostquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie meerdere MEN-topics in je posthistorie staan, dus dat klopt waarschijnlijk wel.
wij zitten aan de razz en guitar heroquote:
Dan heb je daar voor de storing dus veel gepost vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch heb ik daar na de storing weinig tot niet gepost
vannacht ben ik daar idd een hele tijd bezig geweest met het woord-, film- en muziekassociatiespel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je daar voor de storing dus veel gepost vandaag.
Kewlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij zitten aan de razz en guitar hero
En dan maar 140 posts?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vannacht ben ik daar idd een hele tijd bezig geweest met het woord-, film- en muziekassociatiespel.
kennelijk welquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
Mijn blaas is lek vandaagIk moet echt elk kwartier pissen
Mega irritant!
Nee niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:Irritant! En je bent niet enorm aan het theeleuten ofzo vandaag?
Gewoon op de plee blijven zitten, kan primaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee niet eensDus het is vet dom
Ik ga zulks een zakkie nemen denk ik
Ja maar ja maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon op de plee blijven zitten, kan prima
ruilenquote:
Neujquote:
Apart.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee niet eensDus het is vet dom
Ik ga zulks een zakkie nemen denk ik
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ja maarohnee wacht ik heb toch geen leven
Hier ookquote:
Ja zo een katheterquote:
IIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELHHHHquote:
quote:
ik zag in eerste instantie de H er niet staanquote:
Waarom wil jij altijd huisdieren op eten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zag in eerste instantie de H er niet staan
dat wil ik niet marc is datquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd huisdieren op eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |